Duur intake gesprek en ivf behandeling,ervaringen?

Amai je zou niet denken dat er zoveel mensen op het zelfde moment zo een afspraak krijgen en het zo druk zou zijn. 
Voor wat precies trekken ze bloed, of wat willen ze juist nakijken dan?
Kijken ze bij de echo na hoe groot je eitje ondertussen is? Wat spannend, maandag is ook niet meer heel ver voor jou! Het verloopt wel allemaal zo snel en vlotjes precies! Wat wel fijn is denk ik, als je er net mee start wil je het ook des te sneller achter de rug hebben dan. 

Ah wat super! Deed het pijn ? En moet je het nu elke dag doen? Je bent al heel goed op weg! 
Ik laat je morgen ook eventjes weten hoe de afspraak verloopte.

Ja 5 mensen per kwartier. Heb nu een tijd voor maandag maar dat hebben 4 andere ook. De eerste die komt van ons is eerst. 
Bij beide hepB en hiv maar dat is  bij de intake 3 maanden geleden ook al geprikt. Bij mij ook nog allerlei hormonen. Zou konden gister nog bellen als er iets niet goed was maar niks gehoord dus kon ik met injectie starten. Moet deze nu tot maandag iedere dag om 21u zetten. 
Echo was nu tijdens menstruatie dus er is nog geen eitje. Kijken naar cyste en bms. 
Het is inderdaad wel goed geregeld. Spuit deed geen pijn. Geen last van gehad. 
Succes vandaag!!

Hee, 
Bij ons hebben ze de eerste poging zowel ivf als icsi gedaan om te kijken wat betere resultaten geeft. De eerste keer hebben ze 23 eitjes eruitgehaald waarvan er 20 geschikt waren, helaas waren er maar 5 bevruchtingen en zijn ze allemaal gestopt met groeien binnen 5 dagen. 1e poging dus helemaal mislukt. Ik moest daarna op spoed gesprek komen omdat ze toch wel iets hadden gezien. Het waren bijna allemaal abnormale bevruchtingen doordat de kwaliteit van mijn eitjes dus slecht zijn (3kernen) na 2 maanden rust vanwege overstimulatie en een cyste in mijn eierstok hebben we weer stimulatie gedaan voor de punctie. Dit keer 20 eitjes met alleen maar icsi en maar 2 bevrucht. Maar wonder boven wonder alle twee doorgegroeid tot dag 5, ze zitten nu in de vriezer want moest weer een maand rust nemen vanwege overstimulatie. Nu verwacht ik komende dagen mijn menstruatie, en daarna eindelijk de eerste terugplaatsing. Vind het zo spannend, moet namelijk ook aan de prednison maar hoor er wel positieve verhalen over.
Liefs

@lynn
Zien dat je lekker vroeg daar aankomt en als eerste kan! Ahah
En wat fijn dat het allemaal pijnloos verloopt tot nu toe. We hadden vandaag ons gesprek bij de dokter en verliep best wel goed. Ik krijg morgen telefoon wanneer ik naar het ziekenhuis mag komen voor verder onderzoek, zodat ik ook geregistreerd ben in het ziekenhuis van Genk. Hij vond de resultaten van de zaadcellen van men man helemaal niet zo dramatisch als we hadden verwacht, dus was wel fijn om te horen. We hebben wel geen bloed moeten prikken of dergelijke. Ik denk dat het pas voor in het ziekenhuis is. We zijn weer één stapje dichterbij bij ons doel hihi
Hey @nvdu !
Wat fijn dat ze deze keer wel zijn doorgegroeid tot de vijfde dag! Gaan ze bijde bevruchte eitjes terug plaatsten of maar ene ervan? Wat goed dat je eventjes hebt kunnen rusten en je menstruatie gaat zo over zijn! Wat spannend en wens je superrrr veeel succes! Laat je ook eventjes iets weten hoe het nog allemaal verloopt bij je? Xx

@Anoo ze gaan er 1 terugplaatsen omdat het de eerste keer is. Jullie ook heel veel succes, hou jullie op de hoogte. 

Nvdu wat hebben jullie  al veel meegemaakt. Wat fijn dat er nu eindelijk 2 cryos zijn.  
Hopelijk komt je menstruatie snel zodat de tp eindelijk gedaan kan worden. Veel succes!
Anoo, wat fijn dat het gesprek goed verliep. Weer een stap verder. Hopelijk kun je snel verder in het ziekenhuis. Daar zullen de onderzoeken wss plaatsvinden. 
Vanavond heb ik een etentje met mijn werk. Heb een koeltasje die ik maar meeneem om de spuit te kunnen zetten. Alles voor onze wens he hihi

Ze hebben me gisteren gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis en over drie weekjes kan ik er naartoe gaan. 
Is het gisteren nog gelukt om de injectie te zetten? En lukt het om het zo bij jezelf te zetten? 

Terug
Bovenaan