Hee,
Bij ons hebben ze de eerste poging zowel ivf als icsi gedaan om te kijken wat betere resultaten geeft. De eerste keer hebben ze 23 eitjes eruitgehaald waarvan er 20 geschikt waren, helaas waren er maar 5 bevruchtingen en zijn ze allemaal gestopt met groeien binnen 5 dagen. 1e poging dus helemaal mislukt. Ik moest daarna op spoed gesprek komen omdat ze toch wel iets hadden gezien. Het waren bijna allemaal abnormale bevruchtingen doordat de kwaliteit van mijn eitjes dus slecht zijn (3kernen) na 2 maanden rust vanwege overstimulatie en een cyste in mijn eierstok hebben we weer stimulatie gedaan voor de punctie. Dit keer 20 eitjes met alleen maar icsi en maar 2 bevrucht. Maar wonder boven wonder alle twee doorgegroeid tot dag 5, ze zitten nu in de vriezer want moest weer een maand rust nemen vanwege overstimulatie. Nu verwacht ik komende dagen mijn menstruatie, en daarna eindelijk de eerste terugplaatsing. Vind het zo spannend, moet namelijk ook aan de prednison maar hoor er wel positieve verhalen over.
Liefs