echo's?!

hey meiden,

ik heb gisteren een inwendige echo gehad,ivm bruinverlies!,dacht dat ik 8 weken  zou zijn maar ze dacht een paar dagen korter was!
we hebben in ieder geval het hartje zien kloppen,erg fijn om te zien hoor!
11 februari 2e echo,dat is dan de termijnecho,dus ben om en nabij de 12 weken dan!

succes iedereen

mier

Ik heb maandag mijn eerste echo gehad. Heel onverwachts... ik had een intake bij de gyn en ze zei in ene: "Zullen we even een echo maken?" Ik schrok er helemaal van, want mijn partner was er niet. Maar toen ik daar lag en een klein stuiterend mini-baby'tje zag en het hartje zag en hoorde kloppen, smolt ik helemaal. Wat bijzonder!! Ik was 10 weken en 3 dagen zwanger die dag en het liep helemaal goed op schema, 3,11 cm! Volgende week vrijdag nog een echo, maar dan gelukkig met mijn partner erbij.
Ik kan bijna niet wachten tot hij het ook kan zien, want op de foto van de echo kon ie een stuk minder zien dan ik gezien had!

het voelt allemaal wat meer relaxt. Dat is fijn en ik durf het nu ook voor mezelf meer te erkennen. Ik durfde me niet goed te binden aan de zwangerschap en het kindje. Nu is het kindje een echt wezentje in mijn buik.. Maar zorgen blijf je je wel maken, maar iets minder dan voorheen. Volgende week weer een echo! Ik kan bijna niet wachten!

hallo, ik kom er nu pas achter dat er gewoon een augustus-mama's forum is. beter laat dan nooit, toch?!

ik ben morgen precies 12 weken. ik heb mijn eerste echo gehad toen ik 9 weken 4 dagen was, omdat ik daarvoor nog niet precies wist hoe lang ik al zwanger was.

morgen krijg ik mijn officiele 1e echo, heb er heel erg veel zin in. de eerste keer was ik heel zenuwachtig, maar nu kijk ik er eigenlijk gewoon naar uit. Als het goed is, is dat kleine dingetje in mijn buik al weer 3 cm gegroeid.

groetjes an

Hallo,  na het verlies van  de vriendschap met mijn allerbeste vriendin,  liefdesverdriet, gezakt voor een examen en na veel stress en weinig slapen, kunnen we misschien toch ook binnenkort het forum op. Het zijn helaas geen ideale omstandigheden en dat zal allemaal ook niet zomaar voorbij gaan en vergeten al helemaal niet. Maar dat heb je niet voor het zeggen helaas.

Ben  heel erg benieuwd hoe het gaat met degene(n) die vandaag een echo hebben. Hoop hier natuurlijk te lezen dat alles goed gaat, want dat is uiteindelijk het belangrijkste en dat wens ik ook iederen toe uit de grond van mijn hart.

Zonder (nog meer) problemen te willen scheppen,  zou ik dolgraag (eventueel voor de laatste keer) praten met iemand over het slechte begin van dit jaar. Heb zoveel vragen maar ook dingen die ik nog kwijt moet/wil.
Zeg maar waar, wanneer en hoelaat.

Sies

In aanvulling op mijn vorige bericht, denk ik dat ik maar gewoon eens flink uithuil. Dat helpt misschien een beetje. En zo val ik er ook niemand mee lastig.
Wellicht dat daarna alles er beter uitziet. Ik dring jullie alleen maar op met problemen die hier niet thuishoren.
Toch blijf ik de leuke dingen hier volgen, nogmaals, waarschijnlijk dat wij hier zeer binnenkort ook goed nieuws hebben.
Nu alleen nog de nieuwe fora.
Groetjes

Hallo allemaal!

Vandaag een echo gehad. Alles was goed! Ben enorm opgelucht. Ondanks dat je er een goed gevoel over hebt is de bevestiging erg fijn. Als is het m'n derde kindje, het blijft wonderlijk! Super mooi om te zien!

Groetjes,

Moniqeu

Terug
Bovenaan