A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ook wij gaan voor een 2e kindje.
We hebben een meisje van ruim 2 jaar.
Het is een heerlijk, ondeugend, ondernemend en lief meisje. Ik zou haar voor geen goud meer willen missen.
Toch valt het moederschap mij soms best wel zwaar hoor.
3 weken geleden ben ik gestopt met de pil.
Van mijn meisje was ik super snel zwanger. Achteraf was het de 2e week al na het stoppen met de pil.
Op dit moment voelt mijn lijf alles behalve happy. Sins een week veel buikpijn als ik dingen onderneem, ik vergeet alles wat er gezegd wordt en kan zo nu en dan misselijk worden van bepaalde luchtjes.
Nog 1 week en dan weten we of het de hormonen zijn of een nieuwe zwangerschap.
Leuk om te ontdekken dat er veel meer meiden zijn die voor een 2e kindje gaan.
Ik wens iedereen een fijne tijd toe en dat de zwangerschappen niet zo lang op zich laten wachten.
groetjes,
Ikky
Ook wij gaan voor een 2e kindje.
We hebben een meisje van ruim 2 jaar.
Het is een heerlijk, ondeugend, ondernemend en lief meisje. Ik zou haar voor geen goud meer willen missen.
Toch valt het moederschap mij soms best wel zwaar hoor.
3 weken geleden ben ik gestopt met de pil.
Van mijn meisje was ik super snel zwanger. Achteraf was het de 2e week al na het stoppen met de pil.
Op dit moment voelt mijn lijf alles behalve happy. Sins een week veel buikpijn als ik dingen onderneem, ik vergeet alles wat er gezegd wordt en kan zo nu en dan misselijk worden van bepaalde luchtjes.
Nog 1 week en dan weten we of het de hormonen zijn of een nieuwe zwangerschap.
Leuk om te ontdekken dat er veel meer meiden zijn die voor een 2e kindje gaan.
Ik wens iedereen een fijne tijd toe en dat de zwangerschappen niet zo lang op zich laten wachten.
groetjes,
Ikky