EEN HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!

hallo dames

Ik wilde eventjes kwijt dat we na lang zoeken en veel spanning nu al toch een huisje hebben gekocht. (jaja in helmond)
Gisteren bezichting gehad en meteen verkocht.
Nu alles finachieel regelen en dan hebben we als het goed is 1 mei de sleutel.
Ik ben zooooooo blij en opgelucht  dat we dan toch iets hebben gevonden.
Na 2 maanden zonder woning te zitten, geen vooruitzicht hebben in een woning  en op een zolder etage te slapen waar het lekt is geen pretje als je 25 weken zwanger bent dat weet ik wel.
maar ben blij dat we op tijd onze babykamer klaar kunnen maken en dat we dan ook eens kunnen gaan genieten.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

groetjes sandra

he sandra,

fijn hoor dat jullie een huisje hebben. zal krap worden met op tijd klaar zijn, want jij word steeds minder mobiel en is niet te hopen dat je kleine te vroeg komt, maar zou zeggen zet hem op en succes met de verhuzing, bij mij zit ie er net op gelukkig.

xx bambi

Hé San,

Wat goed!!! Gefeliciteerd! Fijn dat jullie er ook zo snel al in kunnen, dan is het allemaal zo'n beetje klaar voor de kleine er is!
Toch nog best snel gegaan allemaal, heel fijn voor jullie!

Veel geluk in jullie nieuwe huis! Liefs, Kaskes

hoi,

zoals het er nu uit ziet hebben we de afspraak gemaakt. per 1 juni de sleutel met de afspraak dat als we het finacieel eerder rond krijgen we ook eerder de sleutel krijgen.
verwacht dat we halverwege mei de sleutel hebben.
dan gelukkig alleen nog maar texen en op de slaapkamers vloerbedekking. verder goed schoonmaken dat is gelukkig het enigste wat er gedaan moet worden.
ziet er verder keurig onderhouden uit.
ben nu ondanks die dikke toet die nu al best groot is nog lekker goed te been kan veel zelf doen en neem daar dan ook lekker de de voor.
dadelijk als er verhuist moet worden staat er een vriendenkring van meer dan 30 mensen om ons heen. dat is dan ook weer zo gebeurd. ze weten dat de paraat moeten staan haha.

laat jullie gauw weten wanneer we de sleutel krijgen.
groetjes, sandra

Fijn dat het nog zo goed en soepel gaat bij je! Dan kan je mooi wat voorbereidingen treffen zonder dat die buik al teveel in de weg zit.
Ik hoop dat jullie net iets eerder dan 1 juni de sleutel krijgen, hoe eerder hoe fijner natuurlijk. Wanneer ga je met verlof (of werk je niet, ik weet het even niet meer)?

Succes met alles plannen en verzinnen!
Groetjes, Kaskes

hoi
zit al vanaf het begin van de zwangerschap thuis in de ziektewet. i.v.m. mijn duim die geopereerd moet worden.

we hebben gisteren de koopacte binnen gekregen, die word nu grondig doorzocht of die in orde is. dan afspraak maken om te tekenen en dan hoop ik ook al iets meer van de gemeente te horen i.v.m. starterslening.

we gaan volgende week al verf halen en laminaat voor de slaapkamer hebben we al. verder als we de sleutel hebben alleen een keer heel goed schoonmaken maar dan zijn we ook binnen een week klaar.

laat gauw weer wat horen hoe het gaat.
groetjes sandra

Terug
Bovenaan