EEN HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!

heel veel succes!!

Spannend hoor, zo op het laatst nog verhuizen!
Vandaag flink aan de schilder en de komende dagen dus lekker klussen!!!

Veel geluk en plezier!

Grtjs
mama Peet

ja bij ons schiet het ook al lekker op
het begint echt zo mooi te worden en wij pakken alles gelijk aan
maar helaas kan ik echt helemaal nergens mee helpen ook niet ff schilderen of wat dan ook...
heb teveel last van me rug maar goed..
gaat allemaal prima en het schiet aardig op
kinderkamer is klaar dus nu kunnen volgende week ofzo de meubeltjes erin
ben helemaal blij ermee

xx

Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis! Gelijk hard aan de slag natuurlijk, dus dit berichtje lees je pas over een paar dagen (zo niet weken...).

Veel geluk nu nog met z'n tweetjes en straks met z'n drieën!

liefs, Kaskes

zo ben ik weer even vlug om verslag uit te brengen.
slaapkamer vd baby is geschilderd en de vloerbedekking ligt er maar moet vanavond nog vastgelegd worden. slaapkamer van ons is ook al af ook alleen de vloerbedekking nog vastleggen.
baby spullen zijn inmiddels al verhuist naar het nieuwe huis waar ze mooi in de woonkamer nog 1 dagje moeten wachten tot ze op de kamer gezet kunnen worden. en ja dan kan a.s. mama aan de poets...
we willen donderdag beneden alles verven en schoonmaken.
vrijdag de spullen voor beneden overhuizen en dan zijn we zo goed als klaar.

zo ik ben weer gauw naar mijn huisje toe en ga maar weer es hard aan de slag.
Moet wel om het half uur even kleine break pakken om geen last van me buik te krijgen. maar ja genoeg is ook genoeg en dan stop ik ook.
al begin ik dan mondeling op mijn stoeltje  tegen iedereen te klagen zodat ze vaak wel iets vinden om me tog bezig te houden.
maar ja komt goed zeggen ze...

groetjes sandra

Klinkt goed!!!
Neem jezelf wel in acht hè? Je hebt er niks aan als je nu te veel doet en dat het kindje dan te vroeg gaat komen daardoor.
Succes met alle klussen!

Liefs, Kaskes

nou wij zijn inmiddels ook verhuisd hoor!
lekker hoor
en al het grote werk is allemaal af,alleen nog de kleine dingen
maar ja die hou je altijd wel
en dat kunnen we op ons gemak doen

hoe is het bij jullie?

xx

hoi hoi.
even kort berichtje vanuit helmond.
we zijn zo goed als overgehuist. boven is alles klaar nu alleen nog 3 kasten beneden en dan is alles klaar.
heb vandaag bedverhogers gehaald dus ook de laatste kleine dingetjes worden nu op zijn plaats gezet.
nu maar lekker rustig afwachten tot de kleine zich laat horen.
groetjes sandra

Hé, da's lekker. Alles nog precies op tijd rond. Ik kan me voorstellen dat je nu tot rust kan komen in jullie nieuwe huis!

Geniet ervan! Kaskes

P.s. Ik hoop dat de kleine nog even op zich laat wachten zodat je nog even van de rust kan genieten.

Terug
Bovenaan