EEN HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!

hoi allemaal.

weer even laten weten dat hier alles goed gaat. de verhuizing is inmiddels achter de rug en zitten tussen nog wat kleine rommel in ons eigen huis!. lekker gevoel zeg...
babykamer is helemaal piekfijn in orde controleer bijna elke dag of het nog wel goed staat, ben zo blij dat ik er nu van kan genieten.
ook manlief kan het nu wat rustiger aan gaan doen en ook gaan genieten van die dikke buik.
de kleine doet het over het algemeen goed. hij is alleen wat aan de kleine kant ben nu 38 weekjes en 4 dagen maar de groeiecho gaf aan ongeveer 35 weekjes. daarom hebben we ook besloten om toch maar gewoon in het ziekenhuis te bevallen ook al is er geen medische reden voor.

verder ben ik het onderhand echt zat aan het worden  maar probeer ik toch nog de laaste dagen?, weken? rustig aan te doen en er nog even van te genieten. zag dat er inmiddels ook al baby ´s zijn geboren. hoop dat het voor mij ook niet lang meer duurt.

groetjes sandra

hee meid
lekker dat nu alles klaar is en dan nu afwachten tot de kleine komt
tja...
dat was ook onze planning maar dat was allemaal iets anders gelopen
echt de dag dat we verhuisd waren die nacht ben ik bevallen
gelukkig heb ik een geweldige vriend die alles heeft geregeld de week dat ik in het ziekenhuis lag
dus toen ik thuis kwam was de babykamer in orde en het grootste gedeelte van het huis ook
en nu is eigenlijk alles klaar allen wachten we nog op een kledingkast dan kan de rest van de kleren ook opgeborgen
en tja.. je houd altijd wel dingen aan je huis die gedaan moeten worden he

xx

Terug
Bovenaan