EEN HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!

eindelijk wat vooruitgang.
dinsdag gaat alles naar de gemeente toe en die hoeven alleen een mooi papiertje te maken met het bedrag wat wij van de gemeente mogen en kunnen lenen(staat ook al vast prachtig mooi bedrag gemeente is gul geweest)
nu dus vanaf dinsdag de gemeente weer stalken voor dat ene papiertje.
Als ik dan dat papiertje heb dan ren ik als een gek naar de hypotheker die dan dezelfde dag nog een papiertje voor mij heeft en dan ga ik of dezelfde dag of die dag erop naar de makelaar en EIS de sleutels haha.
ik ben laaiend enthiousiast nou dat er eindelijk schot in de zaak zit.
word ook wel tijd want begin nu echt af te breken qua emoties.
trek het allemaal niet lekker meer en elke situatie die niet vlekkeloos loopt schiet ik in de stress en dan kan ik wel de hele dag huilen. pfffffffffff valt ook allemaal niet mee die hormonen.
en dan tog maar leuk en lief en vrolijk tegen iedereen doen. bah breekt me helemaal af. hoop dat er spoedig rust in de tent komt en dan op het laatst nog even lekker genieten.
zo dat is dan ook weer gelucht van mijn hart.

en patries jij inmiddels wel al de sleutel? dacht het gelezen te hebben in ander forum. kei geweldig ben blij voor jullie. lekker aan de slag en dadelijk die babykamer klaar maken en gaan genieten. hoop dat jullie niet veel in het huisje hoeven te doen.

groetjes sandra

heey
wat fijn dat er eindelijk wat vooruitgang is dan kun je een beetje gaan aftellen
en inderdaad die huilbuien dat ken ik hoor als er dan maar iets tegen zit...
pfff...
wij hebben nu inmiddels de sleutels en zijn begonnen met verbouwen dus dat is wel erg lekker
kan zelf alleen zo weinig doen...
opzich valt het mee wat er allemaal gedaan moet worden, moet alleen een nieuwe keuken in
de oude heeft me vriend er vandaag al uitgesloopt en de nieuwe komt over ongeveer 3 weken
verder alleen wat behangen en schilderen
maar gelukkig hebben we veel hulp
succes hoop dat het allemaal een beetje opschiet

xx

zo heb weer mijn werk gedaan zeg.
afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat de starterslening goedgekeurd was en dat die dinsdag opgestuurd zou worden naar gemeente helmond.
ik gisterenmiddag dus maar weer is naar de gemeente gewandeld om te vragen of ze al iets meer wisten.
kijken ze me heel raar aan. tja mevrouw de post is net binnen. ja dan ga je tog even kijken of mijn papieren daarbij zitten en regel je tog even voor mij een offerte.
ehm tja mevrouw diegene die er over gaat is er niet. pfffff kom ik morge wel terug.
en jahoor vandaag al vroeg bij openingstijd aanwezig.
vrouwtje begint al te lachen en roept me naar haar bureau.
alles is rond meid zegt ze het word vandaag ondertekent en opgestuurd naar je. morgen heb je het in huis.
vraag ik ook nog of ze het nu niet kunnen ondertekenen en meegeven maar helaas dat mocht niet.
maar goed met beetje geluk volgende week sleutel ophalen EINDELIJK!!!!!!!

me is so happy..... ga nog even genieten van het zonnetje heb ik afgelopen dagen niet goed gekunt met dat gepieker en gestres.

vast alles in me hoofd inrichten in het huis en de babykamer en ohh zwijmel zwijmel...

groetjes sandra

nou lekker zeg dan hebben jullie dan ook bijna de sleutel..
fijn hoor
geeft toch een goed gevoel he, dan kun je teminste beginnen..
wij zijn al aardig onderweg, begint al ergens op te lijken allemaal
nou succes met klussen
xx

jaaaa.....
vrijdag is het zover dan mogen we de sleutel komen halen. eindelijk is alles rond...
met een beetje geluk en hulp slapen we zondag avond al in het huis.
inmiddels heb ik wel al de babyspullen gezien die dadelijk op de babykamer komen.
dat was al genieten zeg. nog even en dan loop ik volgens mij als de kamer klaar is er elke dag naar toe om te kijken.
pffff ben zo blij en opgelucht...
groetjes sandra

heey lekker zijn nog een paar daagjes
maar jullie kunnen er dus wel gelijk in of na 2 dagen dan..
jullie hoeven zeker niet meer te verbouwen ofzo
dat is wel fijn
bij ons schiet het ook erg op nu, begint allemaal al ergens op te lijken

xx

joepie!!!!!!!!!!!
morgen om 11:00 mogen we de sleutel op gaan halen.
we gaan dadelijk vast verf halen zodat we morgen meteen aan de slaapkamers kunnen beginnen.
zaterdag word de vloerbedekking op de slaapkamers gelegt. en dan zondag de babykamer/spullen en ons bed verhuizen en dan heerlijk vast slapen daar.
die week erop gaan we beneden schilderen en de keuken een beetje opknappen.
zoveel is het gelukkig niet wat er hoeft te gebeuren.
weet zeker dat ik vanacht slecht ga slapen ben nu al op van de zenuwen. maar ben blij dat we eindelijk ons huisje in kunnen en dat ik ook lekker kan gaan genieten van de babykamer klaarmaken en alle spullen op zijn plekje zetten voordat onze kleine komt.

en patries gaat bij jou ook nog steeds alles lekker met de verbouwing. hoop dat het bij jullie ook een beetje opschiet kun jij ook alles klaar gaan zetten. of staat dat al wel klaar?

groetjes sandra

Terug
Bovenaan