Een verhaal vanuit het ziekenhuis

Hoi Liesbeth,

Sjonge wat een gedoe allemaal toch!!!
Hoop dat je in ieder geval goed geslapen heb afgelopen nacht en wat meer kracht hebt!!!
Hoop dat je niet te lang moet wachten op jullie wondertje en dat alles mag goed gaan met jullie twee!!!
Heel veel succes en hou ons op de hoogte als je kunt!!!

Liefs sandy

Hee Liesbeth,
Je mag gerust klagen over pijn en over je zwangerschapsvergiftiging. Dat is heel logisch en ik zou hetzelfde doen. Ik vind trouwens dat je niet klaagt, je slaat je er goed doorheen (tenminste op dit forum dan). Je zit in een super onzekere situatie. Wel fijn dat de vk langs is geweest, voor haar vakantie. En natuurlijk heb jij over anderhalve week je kleine hunneltje vast.
Ik ben inmiddels ook wel aardig benieuw geworden naar jouw hummeltje, dus als het kindje er is, wil ik het graag weten. Tot die tijd moet je vooral aan jezelf denken. Die rust heeft je lichaam echt echt nodig om de klus weer aan te kunnen. Beloof je dat je dat zult doen?
Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mijn zoontje Max voor jou, je partner en je baby!
Patricia

He patricia,

Goeiesmorges. Lekker geslapen?
Ikke wat minder. Heb wat meer kramp in mijn buik als ik mij beweeg. Ach het zal er allemaal wel bij horen.
Maar wat lief dat ik een knuffel van max krijg. Doe maar een dikke kus terug.
Weet je wat het positieve van een ziekenhuis is? Ik rookte altijd. Voor mijn zwangerschap een pakje per dag als het er niet meer was. Tijdens mijn zwangerschap zo'n 5 tot 10 sigarretten per dag. En nu.....HELEMAAL NIETS en heb er ook niet eens trek in. Gisteren had ik bezoek. Ff een trekje genomen. Vond het helemaal niet meer lekker. Ik hoop dat ik het vol kan houden maar heb mijn twijffels haha
Doe rustig aan en zal straks weer ff kijken of er nog berichten zijn

gr lies

He Sandy,

Heb je naam al vaker gezien op dit forum. Vertel eens wat over jezelf? kom je echt uit duitsland??

gr liesbeth

Hey Liesbeth,  
Hoe gaat het nu? Trek je het allemaal nog een beetje? Volhouden meid, we leven met je mee.
Ik zal ff wat over mezelf vertellen: Ben 31 jaar (3 november 32) en ben zwanger van de eerste, het wordt een zoon!
Ook ik heb last van te hoge bloeddruk (onderdruk was woensdag 98) en noodgedwongen gestopt met werken en het rustig aan aan het doen. Gelukkig heb ik geen eiwitten in de urine en doet de kleine het goed maar ik vindt het wel erg spannend allemaal.
Kijk iedere dag wel minstens 1 keer op het forum om te zien of je ons nog een update hebt gegeven.

Groetjes,
Troetje

Hoi Liesbeth,

ik lees zowat elke dag het forum en ook jou verhaal natuurlijk ik duim voor je dat je je kleintje zo snel mogelijk in je armen kan sluiten dan mag je lekker gaan genieten ;-)

veel succes en hou je taai meid

He troetje,

Dusssss ook een te hoge bloeddruk. Balen he?! Weet je wat ik zo klote vond. Je hebt een te hoge bloeddruk. Iedereen zegt dat je het rustig aan moet doen. Maar als je geen symptonen hebt, dan is het gewoon heel moeilijk om je in te houden.
Het is wel een lekkere reden om te zeggen dat je elke middag gewoon ff lekker gaat slapen. Ff tijd voor jezelf. Heerlijk
He en je krijgt een zoon? Tja ik wou het in de eerste instantie weten maar koos er toch voor om het een verrassing te houden. Nu ben ik eigenlijk wel heeeeel erg nieuwgierig. Denk ook dat ik bij evt andere zwangerschappen het echt wel zou willen weten. Maar het valt me ook op dat men het tegenwoordig maar raar vind als je het niet weet. En waarom? ik vind dat je tegenwoordig gezegend mag zijn als je zwanger bent. He maar hoeveel weken ben je zwanger?

gr lies

He Corina,

Bedankt dat je mee leeft. He vertel jij ook eens wat over jezelf. Vind ik leuk. Heb ik wat om te lezen

gr lies

Terug
Bovenaan