Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

jeetje lientje...

jouw geduld wordt wel even op de proef gesteld zeg!!!!
Ik zit voor je te  duimen dat je snel een positieve test in handen hebt!!!!

liefs gridje

Hoi meiden,

Heb net , ik heb de hele avond buikpijn gehad en had op een gegeven moment bloed bij het afvegen. Toch komt de ongi niet echt gang,  morgen zal ik wel echt ongi zijn, denk ik....

Ben ondanks mijn mooie uitspraken toch erg teleurgesteld, ik had toch een beetje hoop...

Liefs Lientje

Ach Lientje, wat vreselijk balen. Had zelf ook NOD op 4/2 en hoopte echt dat het bij jou uiteindelijk wel positief zou zijn.  dikke knuffel voor jou en ik hoop dat het dan morgen maar doorzet dan weet je tenminste ook weer waar je aan toe bent.
Dan is het nog even heel flink slikken en voorzichtig maar weer naar de volgende ronde gaan kijken. Dikke kus  Cah

Dank je cath, maar vanmorgen was er geen druppel te bekennen ????????????????
Snappen jullie het nog???????????????????????????????

Ik ga nu sporten wie weet barst het dan los.......................

Liefs Lientje

Wat balen zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is niets.
Wij zijn al nieuwschierig iedere keer als we op het forum komen hoe het met je gaat, dus voor jezelf is het nog spannender.
Tessa

hoi lientje??

hoe gaat het met je?? Ik hoop voor je dat je verder geen druppel meer verloren bent.....
Heb je nog contact gehad met je huisarts?? Misschien kan je bloed laten prikken..... dan kunnen ze toch ook zien of je zwanger bent?? Ik hoop zo voor je dat hetraak is!!!

liefs gridje

Hoi meiden,

Lekker wezen sporten,  een  drupje oud bloed verloren, maar nu bij het afvegen (sorry) helemaal niks.

Ik hou jullie op de hoogte hoor...

Nee, de dokter wou me nu nog niet zien en dat heb ik ook wel ieder hier gehoord, dus ik blijf maar braaf wachten.

Liefs Lientje

he meis ik reageer nu pas maar heb het allemaal gelezen, maar ik zit ook in die sutuatie, ik ben in ronde 3 pas maar , ben nu 1 week en 4 dagen over tijd en de test was ook negatief , was er wel niet 1 van clearblue maar van een apotheker, dus als je bij de HA ben geweest, en je hebt tips voor me graag , je kan ze ook ff mailen naar suzette_133@hotmail.com als je dat voor me wilt doen oke , greetz suzette

Terug
Bovenaan