Eerste bezoek gyn

Nina: Och meid toch: dat is zwaar k*t ! Ik geef je een hele dikke knuffel: komt tie:
.   Soms vraag je je wel eens af wanneer het op houd he ? Wanneer nu eindelijk de zon eens gaat schijnen. Hoeveel je aan als mens na keer op keer weer een nieuwe tegenslag. Ik ga heel erg voor jou duimen dat het geen cyste is en dat je in februari kunt gaan starten met de de clomid. Weet je trouwens ook al wat de procedure is als het wel een cyste is ? Heeeel erg veel succes en sterkte !!!
Zullen we afspreken dat wij lekker met het voorjaar zwanger gaan worden ?! Das wel heerlijk he als de vogeltje buiten fluiten en het zonnetje begint te schijnen en de eerste bloemetjes al uit komen en dan van de daken te kunnen schreeuwen dat je zwanger bent....oooooh zucht....zwijmel zwijmel.

Belinda: Wat goed meid ! Je bent de eerste kilo-tjes al lekker kwijt: hou vol !!!

Voor alle andere meiden: heel erg veel sterkte en succes !!!
Over 1,5 week weet ik de resultaten van de onderzoeken en hoe nu verder: spannend !

Liefs, Silvia

He meiden,

Belinda: super dat je zo goed af valt. Ik ben zelf ook al twee kilo kwijt dus we gaan een beetje gelijk op op naar de volgende twee kilo.

Nina: Heel veel sterkte met deze tegenslag. Hoewel ik gehoord heb dat een cyste niet altijd problemen hoeft te geven. maar kan me voorstellen dat je ongelooflijk baalt. En dan mag je ook best een paar tranen laten hoor.

Verder iedereen ook succes.
Groetjes Russell

Pffff moet toch ff reageren....

Eigenlijk hoor ik hier niet thuis maar lees af en toe wel mee, omdat ik ook een hele tijd op dit forum heb rondgehangen.

Meiden petje af hoe jullie elkaar doorheen slepen, en elkaar opbeuren, heerlijk om te lezen, en wat fijn dat jullie met 1 woord de ander begrijpen, het is zo belangrijk om begrepen te worden...

Ik zelf ben nu 23 weken zwanger, het is mijn derde zwangerschap, opzich heb ik geen problemen gehad emt zwanger worden, eerste zwangerschap was in ronde 8, helaas moesten wij bij 21w+5dgn afscheid nemen van ons meisje, mijn tweede zwangerschap was in ronde 2 (nadat ik eindelijk 4mnd na bevalling ongi werd) helaas bij 6 weken een miskraam, deze zwangerschap in ronde 4 zwanger.
Het zwanger worden is dus niet mijn probleem, maar het op de wereld zetten van een gezond kindje wel.
Ik ken de frustraties van het niet ongesteld worden (vooral na de bevalling en miskraam) na de miskraam was alles op de hobbel en ik was toen al anderhalf jaar van de pil af.
Het "afwachten" killing gewoon, de onderzoeken, het niet weten wat er gebeuren gaat....
Het is heel fijn om dan mensen om je heen te hebben die je begrijpen.

Eerst wist niemand dat we zwanger probeerden te raken, na het overlijden van onze dochter natuurlijk wel, af en toe vroeg er iemand of wij nog niet toe waren aan nog een kindje, die kreeg een snauw van mij met het antwoord "het moet ook lukken" verder vond ik het juist fijn dat iedereen het wist, ze begrepen mijn stemmingen, als ik weer eens niet ongesteld werd of een negatieve test vast had, mensen praten idd niet veel over dit soort dingen...
Hetzelfde dat wij ons eerst voelden alsof we de enige waren met een overleden kindje, mijn ervaring heeft me geleerd dat als je er zelf open over bent, het je zal verbazen hoeveel mensen in hetzelfde schuitje als jij hebben gezeten...

Misschien toch meer mensen vertellen dat jullie bezig zijn, vooral als ze vragen, goh jullie nog geen kleintje?
Wees er eerlijk over, vooral als jullie eenmaal zwanger zijn, je hoeft je er niet voor te schamen en bedenk dat je de drempel voor een ander lager legt als die in hetzelfde schuitje terecht komen...

Meiden keep your heads up!!!! kijk naar mij, 23 weken zwanger van een gezonde dochter dit keer.... Ik duim voor jullie allemaal dat jullie snel mogen weten waar jullie aantoe zijn, en het liefst natuurlijk een mooi wondertje in de wieg...

Liefs en knuffels Randy

He die Randy,

Wat een verhaal zeg dat is ook allemaal niet niks natuurlijk wat jij allemaal hebt meegemaakt. Ik vindt het ook een enorme opluchting om hier gewoon ongestoord mijn verhaal kwijt je kunnen. Ik ben het wel met je eens dat als meerdere mensen in je omgeving ervan af weten dat er wel meer wederzijds respect komt voor die buien die je soms kunt hebben.

Mijn vriendin weet het ook en zij merkt precies aan mij als het even niet mee zit en dan kan ik me bij haar even uithuilen en laten op beuren.
Doordat er bij ons in de vrienden groep zoveel zwangeren zijn en ook al een aantal baby's geboren zijn wordt je telkens weer met je neus op de feiten gedrukt lijkt het wel. Ik voel me dan soms zo verdrietig.

Ik ben heel erg blij voor die vrienden hoor en dat weten ze ook wel maar ik kan het soms niet voorkomen dat ze toch aan mij horen dat ik liever niet had dat ze bijvoorbeeld zwanger zijn. Klinkt heel gemeen maar dat is dan ook wel een beetje de teleurstelling van hun wel en wij nog steeds niet. Iedereen bij ons in de groep was binnen de 5 maand zwanger. Wij hadden al besloten voor een kindje te gaan voordat de eerste kwam dat die zwanger was dat is nu een jaar geleden.

Ik wil niet overkomen als zielig maar soms voel je je gewoon k*t door dat wat je lichaam met je doet. Ik hoop 12 februari meer duidelijkheid te krijgen bij de gyn.

Zo even een heel lang verhaal maar soms moet dat even.

Randy petje af hoe jij je er door hebt geslagen en geniet nog van de laatste weken zwanger zijn en straks van jullie kleine wondertje. Want uiteindelijk is het dat toch een wonder.

Groetjes Russell

hoi meiden

Wat een verhalen hier allemaal zeg!!! pffffff best heftig en doet mij wel een beetje mijn hart vasthouden.......

Ik zal met kort even voortellen. Ben een meisje van 27 jaar, bijna een jaar getrouwd en na 10 rondes nog steeds niet zwanger.
Heb met manlief besloten dat het nu wel erg lang duurt en dat we de HA een bezoekje gaan brengen.
Dat eerste bezoek is as Vrijdag!!!!!!!
k wilde aan jullie vragen of jullie je eerste bezoek aan de HA nog konden herinneren en me misschien konden vertellen wat ik kan verwachten vrijdag, begin het namelijk wel een beetje spannend te vinden!!!

Alvast enrom bedankt voor jullie reacties

Groetjes Jessie

Hoi Meiden,
Nou daar ben ik weer ,tegenslag verwerkt,nou meer teleurstelling!
BEDANKT VOOR DE LIEVE WOORDEN MEIDEN!

Nou ik ga morgen weer naar Z.H voor controllen weer een echo om te kijken of het nou een cysten of follikel is,zelf denk ik een cysten door 3 maanden geleden een doorgegroeide follikel had wat erg pijnlijk was en bleek uit de echo.
Ook hoor ik morgen wat de verdere stappen zijn,ja die demk ik al te weten want als het een cysten is mag het niet samen met clomid en als het een follikel is mag ik ook niet starten want dat groeit ie door ,ik weet het niet .
Zodra ik morgen ben geweest laat ik het weten.

Sylvia:konden we dat maar afspreken he,en dat met een lach terug kunnen kijken op de tijd van nu!
Mooi worden had je geschreven .

Russel: -Cysten hoeft inderdaad geen probleem te zijn mag dan alleen niet starten met de clomid.
- Dat gevoel ken ik ook heel goed op he moment dat wij zwanger wilden worden hoorde ik het ook in me omgeving en ja iedereen binnen een half jaar zwanger en ik ....
En ook nu iedereen begint een buikje te vormen en bij gebeurd er niks .

Randy:aangrijpend verhaal,en ook weer goed om te lezen wachten wordt beloond.

Jessie: welkom.
Kan je niet helpen met het bezoek aan H.A ,ben daar niet geweest ,ik ben wegens omstandig heden meteen in Z.H doorverwezen en heb dat stukje overgeslagen.

gr Nina

quote: jessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 16:30:52'));

hoi meiden

Wat een verhalen hier allemaal zeg!!! pffffff best heftig en doet mij wel een beetje mijn hart vasthouden.......

Ik zal met kort even voortellen. Ben een meisje van 27 jaar, bijna een jaar getrouwd en na 10 rondes nog steeds niet zwanger.
Heb met manlief besloten dat het nu wel erg lang duurt en dat we de HA een bezoekje gaan brengen.
Dat eerste bezoek is as Vrijdag!!!!!!!
k wilde aan jullie vragen of jullie je eerste bezoek aan de HA nog konden herinneren en me misschien konden vertellen wat ik kan verwachten vrijdag, begin het namelijk wel een beetje spannend te vinden!!!

Alvast enrom bedankt voor jullie reacties

Groetjes Jessie

Hoi Jessie,

Ik ben 2 weken geleden ook voor het eerst naar de huisarts geweest, omdat wij ook al bijna een jaar bezig zijn, maar ik heb ook een onregelmatige cyclus, had steeds tussen de 28 en 39 dagen, maar zit nu al op dag 70 ongeveer (ben al gestopt met tellen!) en nog steeds geen ongi! Heb ook al paar maanden temperatuur bijgehouden, maar daar viel niets aan af te lezen, dus naar de huisarts! Ze heeft mijn temperatuurlijst bekeken (zou ik ook meenemen als ik jou was, vragen ze altijd naar!) en waarschijnlijk heb ik geen eisprong. Daarna heeft ze een inwendig onderzoek gedaan, om te voelen of ze iets raars kon voelen, maar dat was gelukkig niet zo. Verder doet de huisarts niet zoveel. Wel moest mijn vriend meteen ook zn sperma laten onderzoeken omdat de gyn dan alle gegevens vast heeft en er gelijk actie ondernomen kan worden. De huisarts stuurt alle gegevens door naar de gyn en wij moesten dan wachten op een oproep van het ziekenhuis, nou die brief is er ondertussen en 14 februari moeten wij samen voor het eerst naar de gyn. En vandaag of morgen komt als het goed is de uitslag van mijn vriend.
Hoop dat je nu een beetje een idee hebt van de eerste afspraak.!
Houd je wel al je temperatuur bij? Want dat willen ze altijd eerst dat je doet, dus als je dat gedaan hebt, meenemen naar de huisarts!

Nou meid, succes morgen en laat even weten hoe het afloopt!

quote: nina30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 22:02:32'));

Nou ik ga morgen weer naar Z.H voor controllen weer een echo om te kijken of het nou een cysten of follikel is,zelf denk ik een cysten door 3 maanden geleden een doorgegroeide follikel had wat erg pijnlijk was en bleek uit de echo.
Ook hoor ik morgen wat de verdere stappen zijn,ja die demk ik al te weten want als het een cysten is mag het niet samen met clomid en als het een follikel is mag ik ook niet starten want dat groeit ie door ,ik weet het niet .
Zodra ik morgen ben geweest laat ik het weten.

Hoi Nina,

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis! Hoop dat het mee zal vallen voor je! En laat even weten hoe het afloopt!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan