Eerste bezoek gyn

Jee dat lijkt me vervelend dat iemand het tegen je moeder heeft gezegd.
Heb je het je moeder nu verteld?

Mijn moeder woont in een andere stad, dus de kans dat ik iemand tegen kom in het ziekenhuis die mijn moeder kent is gelukkig heel klein.
Maar ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om het tegen iemand te kunnen vertellen die ik goed ken en die hetzelfde meemaakt. (jammer dat ze het aan iemand doorvertelde, maar goed)

Ik kan echt niet liegen dus als iemand me zou zien dan zou ik het waarschijnlijk vertellen. Ik zou dan wel duidelijk aangeven dat ik het niet prettig vind als ze elke maand gaan vragen: en? ben je al zwanger?
Dat is precies de reden dat ik niet wilde dat iedereen het wist.

Hallo meiden,

Bij wij weten mijn beide ouders dat ik nu bij de gyn loop, omdat ik dus pcos heb.
Wij vertellen elkaar altijd alles en omdat ik best wel even in een dipje zat en ze dat natuurlijk weer merkten heb ik het verteld. Ook omdat mijn moeder collega's ken bij mij op het werk en ik dus best vaak weg was voor bloed te laten prikken (2x) naar de huisarts te gaan en naar de gyn.
Op het werk heb ik steeds smoezen moeten verzinnen waarom ik weg ging. Dan weer een blaasontsteking en dan weer controle voor mijn bloeddruk, tandarts.
Het wordt steeds moeilijker.. zucht...
Ik moet zeggen dat ik opgelucht was dat ik het heb verteld. Gelukkig kreeg ik niet steeds vragen van; ben je al zwanger??
Die krijg ik nu wel van vrienden en vriendinnen en kennissen.
In het begin vond ik dat niet erg, omdat we net probeerden zwanger te raken.
Maar nu werd het toch wat vervelender.

Hoe is dat bij jullie??

Ik wens jullie allemaal veel succes met alles waar jullie voor staan.

Ken

Hoi meiden,
de nieuwe meiden welkom hier .

Sylvia: Ik kan je helaas nog niks vertellen over de clomid.

Ik ben naar het z.h geweest,moest voor een echo nu ik ongi ben om te kijken hoe de follikels er voor staan en hoeveel clomid ik moest gaan slikken.
Nou meiden ik heb me tegenslag binnen,na alle onderzoeken echos   ,kwam er vandaag uit dat er of een cysten is of een follikel en mag ik niet starten,ik kan jullie vertellen als of het een klap in je gezicht is.
Dit had ik niet verwacht ,dacht met volle moed te beginnen aan de clomid,helaas,de traanen hebben gestroomd van onmacht/stress/en niet te mogen beginnen ik kan jullie vertellen dat het moeilijk te acepteren is .
Ik moet nu 31/1 terug weer een echo om te kijken of het dus een follikel is of een cysten.
De reden dat ik niet mocht beginnen is als het een follikel is groeit ie te ver door dus willen ze dat eerst weten ,ik snap het maar toch voelt het rot teleurstelling.
Ik hoor pas dan wat de volgende stappen zijn.

Nou ben benieuwd of het zaad van me vriend beter is die heeft ze potje gister weggebracht vorige keer was het niet goed ,ook dat nog.

Waarom he meiden vragen jullie je soms ook af ,waarom die tegenslagen waarom kan het niet lukken,wat komt er nog meer ??????????
Ja ik heb vandaag een dip,baal er zo van .

gr nina

Nina, wat een vreselijke tegenslag voor jullie zeg, kan me voorstellen dat je even flink hebt moeten huilen hoor, geeft niets meid, snap het heel goed hoor, heb zelf ook al wel een aantal traantjes gelaten dat het bij ons ook niet vanzelf gaat zeg maar!
Ik hoop dat het mee zal vallen en dat het zwanger worden niet lang meer op zich laat wachten!

DeeDee, wat heerlijk zeg skieen! Ben best jaloers!

Bij ons weet alleen mijn zusje dat we naar de gyn gaan, verder niemand, hebben verder ook niemand verteld dat we zwanger willen worden en daar ben ik nu heel blij om, niet constant die vragen of je al zwanger bent..... Hoop ook inderdaad dat ik geen bekenden tegen ga komen in het ziekenhuis.... erg lastig als iemand je ziet, want die weet natuurlijk gelijk waarom je op die afdeling bent....

Hey Belinda,

Ik heb een tijdje geleden ook gedieet. Ben tot in een paar dagen tijd 3 kilo afgevallen met een ziekenhuis dieet.
Misschien wat voor jou? Wij gaan er in februari ook weer mee beginnen. Want dat hebben we geen verjaardagen e.d.

http://www.lijnenenzo.nl/Ziekenhuis.html

Liefs Bontrie

Hee Bontrie,

Bedankt voor de tip ik ga eens kijken of er
wat tips bij staan voor me..

Vorige week had ik toevallig nog gewogen en toen was ik
bijna 86 kilo en nu heb afgelopen woensdag gewogen om
iedere week bij te gaan houden wat ik nou afval.
en ik woog afgelopen woensdag dus 84.7 dus het begin is er.

En dames kop he!!!
Ik weet het is moeilijk maar even goed huilen kan geen kwaad.

Groetjes Belinda

Hoi meiden,

Nina: Ik las dat je en behoorlijke tegenslag hebt gekregen bij de gyn. Het is te begrijpen dat je nu een dip hebt! je had dit vast ook niet aan zien komen?
Ik hoop ook voor jou dat het snel wel mag lukken! Laat de moed vooral niet zakken!!

Als het goed is kan ik pas as donderdag mijn eisprong verwachten. Als ik de gyn mag geloven. Ik ben wel al begonnen met ovu sticks. Heb nog steeds een licht streepje, dus we testen gewoon door.

Alle meiden hier: Heel veel succes met alles!

Liefs...

Hallo iedereen,

Ik ben even niet geweest want zowel onze laptop als de pc was stuk. Gelukkig is laptop er weer en ben ik weer online!

Er is veel gebeurd hier, heb het inmiddels bijna allemaal bijgelezen maar is erg veel   omdat ik ook lees/meeschrijf bij het topic klusbabes.

Grappig eigenlijk dan mijn vraag over een eerste bezoek bij de gyn zoveel reacties heeft opgeleverd. Ben er erg blij mee (alhoewel ik liever zou willen dat we allemaal zwanger zouden zijn zonder een bezoek aan de gyn).

Mijn man heeft afgelopen week zijn donatie gedaan en de uitslag krijgen we op de afspraak die we 25.2 hebben. Hier is het gewoon afwachten tot dan.

X

Terug
Bovenaan