Eerste keer zwanger willen worden

Spannend zeg allemaal meiden!!

Hier ook sinds januari 2018 gestopt met de pil. Na 33 dagen ongesteld geworden uit mezelf. Nu regelmatig na 31 dagen steeds. Inmiddels dus ronde 4!! Moet 12 mei ongesteld worden. Ik merk alleen NIKS denk ik.... maarja dat hoeft niks te betekenen! 
 
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje sinds september ‘17. Helaas een onregelmatige cyclus, met 2 baarmoeders.. zal wel een lange weg worden ☹️
 
Wij zijn ook bezig met het proberen voor ons eerste kindje...
Vanaf okt 2017 gestopt met de pil en gelijk al netjes om de 28 dagen. Kon de klok er op gelijk stellen.
Gisteren NOD maar menstruatie blijft uit. Vanochtend een test gedaan maar helaas negatief.. nu afwachten en misschien  over paar dagen opnieuw testen.
 
@Inimie, ik heb jaren verschillende anticonceptie gebruikt, maar de laatste 3 jaar alleen condooms. Het is wel heel fijn dat we dat niet meer gebuiken, scheelt een hoop gedoe tussendoor xD! 
Ben wel in dubio over het drinken van een wijntje. Ik heb volgende week pas ovulatie, dus zou deze week er gewoon nog 1 kunnen drinken toch? Hoe doen jullie dat? Maar wat als het nou niet lukt, ga ik dan jaren niet drinken? Familie en vrienden letten nu al heel erg op me of ik alcohol drink of niet, want dat is natuurlijk een teken dat ik zwanger zou kunnen zijn of niet. Hebben jullie smoesjes klaar liggen? 
 
@visje2 hahhaha die smoesjes zo herkenbaar Ehm antibioticakuur, vorige dag veel gedronken, 30 dagen challenge. Maar het blijft toch een uitdaging Hahaha ook met het doorbakken van vlees als je bij anderen eet. 
 
@rietjepietje  ja 2 baarmoeders (zijn 2 kleinere)  & 2 baarmoedermonden en 2 eileiders/ stokken .. dus bijna alles dubbel.. dokters geven wel kans maar wel met veel complicaties... 
 
Jeetje pittig hoor @jannaa. Hopelijk mag je toch een (of meerdere) zwangerschappen ervaren zonder al te veel complicaties!
 
Weten mensen in jullie omgeving dat jullie er mee bezig zijn?
 
Terug
Bovenaan