Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Klaasjee hahaha. Ik heb amper symptomen, heb nergens last van behalve mn rug, maar dat komt waarschijnlijk door mn zit houding op werk? We wachten idd maar af, ik weet sws dat ik gwn ongesteld ga worden. Maar hoop voor jou dat er goed nieuws is!!?
@ellytje Wauwww wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!! Wat spannend zeg!?
Ik weet niet meer zeker of het al gevraagd/verteld was omdat er weer veel nieuwe berichten zijn, maar heb je al iets van symptomen of wat gemerkt als je zo terug denkt?
@sharonn Daar hoef je je niet schuldig om te voelen! Maar snap dat je het zo voelt omdat je weet dat wij het ook allemaal graag willen. Lekker genieten !
Meiden ben nog steeds in de ontkenningsfase en ook nog enorm stresserig, kan niet eens fatsoenlijk op jullie berichtjes reageren. Ik wacht even paar dagen af nog om het zeker te weten, daarna zal ik verslag doen!
Noorr vind jouw situatie ook wel verdacht en lijkt ietsjes op de mijne, zou de hoop zeker nog niet opgeven!
Update vanuit mij, mijn menstruatie heeft zojuist eindelijk doorgezet. Erg balen maar ook weer fijn om te weten dat alles nog werkt haha, maakte me even zorgen ben nog nooit laat geweest. Op naar de volgende ronde.
Voor degene die nog wachten. Succes! Duim voor jullie.
Ellytje neem de tijd om het door te laten dringen en probeer er ook alvast een beetje van te genieten. Positief is positief!
Balen noorr, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt ipv dat je nog dagen in onzekerheid zit.
Ik zit nog steeds op t wachtbankje. Heb t idee dat t wel een menstruatie gaat worden. Heb ergens een vermoeden dat mn eisprong misschien later heeft plaatsgevonden, maar dat weet ik niet zeker. Heb soms wel het idee dat ik symptomen heb, maar die kan ik me ook goed inbeelden? Vind het vervelend dat je zo veel voelt en niet weet wat het is. Doordat ik vanalles voel kan ik het ook niet helemaal los laten en ben ik er continu mee bezig. Maarja we wachten toch maar af.
Hoe is het verder met iedereen? Zijn er nog 2 of 3 die ook nog wachten op hun menstruatie toch?
Ik wacht nog wel op de buikkrampen, die zijn er nog niet. Loopt wel beetje gek. Maar idd, iig duidelijkheid dat is wel fijn!
Spannend Klaasjee hopelijk is het raak! Wanneer was je ook al weer van plan te gaan testen?
Is het wel het zelfde qua bloedverlies als normaal Noorr? Vreemd dat het soms zo anders kan zijn.
Eerst zondag, toen zaterdag en nu toch besloten zondag? (mits er natuurlijk geen menstruatie komt) wil proberen zo lang mogelijk te wachten. Maar ben toch ook wel erg nieuwsgierig..