Eerste kindje

Dank jullie wel allemaal dames voor het welkom heten! 

@sharon gefeliciteerd! Super spannend allemaal! 

Hi meiden,
Zojuist zag ik roze afscheiding helaas. Baal er echt enorm van. Eerst dacht ik het zal wel niet raak zijn. Maar toen ik geen voor symptomen had kwam er een beetje hoop. En dat maakt dit nu vele malen erger. Ook dat 24/7 er mee bezig zijn is niet ok meer. Ik heb besloten voor mezelf om even afstand te nemen van het hele baby gebeuren. En aankomende poging alleen te klussen als we zin hebben. Wens iedereen die nog wacht heel erg veel succes en hoop dat het snel mag lukken!

Hey Noorr wat vervelend, maar weet je al echt 100% zeker dat het je menstruatie is? Als het dat is, probeer er niet mee te zitten, ik doe met je mee. Komt echt een keer goed..sterkte!

He Ellytje! Het is nog steeds de hele dag af en toe wat roze. Maar zo begint vaak mijn menstruatie, dus daar ga ik maar van uit. Gelukkig geen buikpijn dus dat is tenminste iets positiefs haha. Wel erge lage rugpijn. Baalde echt zo enorm vanmorgen maar goed niets meer aan te doen toch. Op naar de volgende ronde idd? Wel ga ik proberen er minder mee bezig te zijn. Hoe is het bij jou? Had je nog last van bruin verlies? Hoop dat dat dan niet doorzet want jij had dat nooit echt zo vroeg he! 

@Noorr wat balen ? Geestelijk is het ook echt een rollercoaster. Als je menstruatie er is ben je teleurgesteld dan ga je er met volle moed weer tegen aan en ben je hoopvol en dan hup gooit die menstruatie weer roet in het eten. Schouders eronder en op naar de volgende keer. Probeer de rest van je dagelijks leven niet te veel laten beïnvloeden en blijf de dingen doen die je anders ook deed. Dat maakt het nog een beetje gemakkelijker en natuurlijk moet er ook ruimte zijn voor het verdriet wat je er van hebt. Want dat gevoel mag er zeker zijn!

Balen dames! ? maar niet opgeven en volgende ronde er weer voor gaan!! Voel me soms best schuldig/rot om jullie zo aan te moedigen, jullie zullen ook wel denken "die heeft makkelijk praten". 
Maar ik gun het jullie ook zo graag!! Koppies op dames!! ?
Wij hebben een hele duidelijke test gezien en gaan het nu lekker loslaten en er van genieten. Aanmelding bij verloskundige kan ook van het lijstje af ?.

@Klaasjee Ja sinds (gister dus, want was er constant mee bezig) ik tegen mezelf heb gepraat gaat t wat beter met niet te veel mee bezig zijn haha. Ook lekker druk op werk dus niet eens tijd voor haha. Maar het gekke is wel, en miss herkent iemand dit? Ik had dus gisterochtend dinsdagnacht wat roze afscheiding. Gister was het echt minimaal geen tampon of inlegkruisje nodig. Nou vandaag opgestaan, minimaal maar dacht doe toch even een tampon want wie weet begint t ineens hevig. Maar nu alleen bruin verlies. En totaal geen buikpijn nog. Vind het zo vreemd hoe dit loopt. Mijn menstruaties zijn altijd hevig en met veel buikpijn. Miss morgen of zaterdag? Maar goed als je je er bij hebt neer gelegd dat je niet zwanger bent denk je kom dan maar gwn meteen goed door? En ik ben nog nooooit laat geweest, eerste keer dat het zo lang duurt voor menstruatie doorzet.
Hoe gaat het bij jou Klaasjee al een test gedaan?!?
@Sharonn je moet je zeker niet schuldig  voelen hoor. Maar lekker van genieten! Lijkt me heerlijk?

@Noorr dan zou ik toch even een testje ertegenaan gooien! Je weet maar nooit!
@Sharronn nee joh gekkie niet schuldig voelen! We zijn super blij voor jou en wat goed dat je er nu lekker van geniet. En goed dat de afspraak staat! Ben benieuwd hoe zo'n eerste afspraak verloopt, ultra spannend zeg.
Hier even een update, ik heb vanmiddag een test gedaan omdat ik het wel redelijk laat vond van mijn menstruatie. En je gelooft het niet, een plusje! Direct na 1 seconde en duidelijker kan niet. Ik ben er nog steeds van aan het trillen en geloof het ook gewoon niet. Dus we wachten even af of ik niet toch gewoon ongesteld ga worden. Durf echt nog totaaal niet blij te zijn..Morgen nog een test als het niet door zet en dan ga ik een clearblue test kopen....houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan