Eerste kindje

Ik had voor de zekerheid vanmorgen een testje gedaan zag geen 2e streepje helaas. Ik wacht t nog even af. Wellicht dat het bruin verlies nog doorzet in menstruatie.
Wowww wat leukkkk Ellytje!! Was dat bruinverlies toch innesteling! Jeetje super. Gefeliciteerd meid? Hoe lang heb jij last gehad van afscheiding en is het ineens gestopt? 

@Ellytje WAUW!! Yess!! wat fijn zeg. Ik weet hoe je je voelt... wacht anders nog even tot de volgende test?

Hoeveel ben je nu overtijd? Een streep is een streep, een plus is een plus! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 

Nu hopen op meer plusjes en streepjes meiden!
En ja, nu de afspraak staat (ze gaan contact met me opnemen binnen 2 dagen dus heb nog geen datum) blijf ik het nog steeds spannend vinden. Denk dat ik dat nog wel houd tot een week of 8/9.

@ Ellytje woooh wat spannend!!! En wat leuk!!! :) gefeliciteerd!
@ Sharon ik vind het juist leuk om te horen wat je nu allemaal meemaakt :) zeker niet schuldig voelen!
@Noorr snap dat je baalde! Raar ook dat je nu niet hetzelfde menstrueert zoals normaal. Goed dat je nog even had getest voor de zekerheid.
Update bij mij; ik ben nog steeds aan het afwachten. Mijn nod was afgelopen maandag. Nu nog steeds niet ongesteld. Ik probeer kalm te blijven en geen conclusies te trekken. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben koop ik wat testen.

@Joanna ooww wat knap dat je zo lang wacht. Je bent al 3 dagen over tijd, dat betekent volgens mij gwn zwanger? Tenzij je vaker een langere cyclus hebt.
Ja gek, mijn menstruatie wil nog niet door zetten. Wellicht morgen. 

Wat een onzekerheid allemaal bij ons zeg, wat is dit een gekke maand!! 

@ellytje waauw gefeliciteerd! Heel spannend maar ontzettend leuk! Was het toch in innestelling!
@sharon je moet je zeker niet schuldig voelen! Je moet er lekker van genieten!?
@joanna knap hoor dat je het zo lang vol houdt. Voel je wel iets wat op een zwangerschap zou kunnen lijken?
@noor wanneer was jou NOD ook al weer precies? Heb je een regelmatige cyclus of ook wel eens langer? Vervelend als je die duidelijkheid niet krijgt. Laat het dan of een positieve test zijn of menstruatie en niet er tussen in?
Ik ga nog niet testen. Voor mn miskraam is mij cyclus ook wel eens 30 dagen geweest dus ga op zn vroegst zaterdag testen, maar ik weet überhaupt niet hoe mn cyclus zich heeft hersteld na de miskraam. Dus we wachten maar even af. Heb zo nu en dan wel lichte buikkrampen maar wel (eindelijk) een beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik ook een paar x voor een menstruatie gehad. Dus kan er nog geen zinnig woord over zeggen. En heb maar 1 test bij dus moet zuinig zijn?

Een hele gekke maand idd. Vind het ook apart dat een cyclus altijd loopt zoals ie loopt en zodra je denkt aan zwanger worden gebeuren er gekke dingen haha. 
@Klaasjee mijn NOD was vandaag (soms is het eerder en dan zou het gister zijn geweest). Gister had ik dus roze afscheiding. En vandaag bruin en ook een beetje roze/rood zag ik. Maar vandaag zou ik toch echt al buikpijn moeten hebben en volop bloed. Mijn menstruatie is eigenlijk nog nooit laat geweest. Maarhe mn lichaam is mn nu lekker voor de gek aan het houden pff? Ik heb alleen last van lage rug pijn. Voel het nu weer op komen? Spannend zeg Klaasjee, hou ons op de hoogte?

@noorr misschien toch een late innestelling? Of toch nog niet genoeg om positief te kunnen testen? Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Al een paar keer gehad dat ik dacht dat alle symptomen zwangerschaps symptomen waren en hoppa gewoon dik ongesteld? voor ons zit er niks anders op dan nog maar weer even afwachten. Hopelijk wachten we niet voor niks ?

Terug
Bovenaan