Eerste kindje

Spannend Klaasjee! Vind het knap dat je zo lang kan wachten hoor, ik had er al 4 testen tegen aan gegooid?
Nou mijn menstruatie is toch nog niet doorgebroken. Het is nu weer minder geworden. Echt zo gek dit. Weet niet wat ik hiervan moet denken heb al zoveel dingen in mn hoofd gehaald wat t kan zijn? Denk dat het verlaat is door de stress en spanning. Plus mijn eitje was ook wat later dan normaal.

Spannend voor iedereen!! 

Ik kan nog niet testen. Toch heb ik een ander gevoel in mijn buik dan een maand eerder. Mijn onderbuik voelt vol. Ook zijn mijn borsten nog gevoelig. Kan niet met zekerheid zeggen of ze voller zijn. Kan vanaf 15 een vroege test doen. Ff nadenken wat ik ga doen. Misschien wachtrij ook wel af. 

Haha heb weinig keus Noorr heb 1 test mee dus daar moet ik het mee doen? heb me ingehouden.. wilde eigenlijk meer testen meenemen. Nu een beetje spijt van?
Je hebt geen ovulatietesten gebruikt toch? Zou je eitje veel later zijn geweest als anders? Apart dat het ook niet echt doorzet als menstruatie. Snap wel dat je vanalles in je hoofd haalt.. dit geeft ook niet veel duidelijkheid ?
Spannend gebruiker! Voor je het weet is het de 15e. Wanneer is je NOD? 

@noorr wat gek dat het zo gaat ja! En de test zegt negatief? Ik heb zelf soms ook een menstruatie dat ik helemaal geen klachten als buikpijn heb en soms wel. Maar dat wisselende bloedverlies ken ik ook niet. 
@klaasje Goedzo dat je nog even volhoud haha! Hou ons op de hoogte! 
Update vanuit hier: ik zit nu op dag 25 in mijn cyclus. Mijn kortste is 27 dagen geweest en de langste 34. Ik weet dus niet precies wanneer mijn nod is. Ik heb het gevoel dat ik me eisprong ongeveer wel gemerkt heb door wat symptomen maar weet ik niet zeker natuurlijk. Maar nou heb ik dus vanmorgen een heeel klein beetje lichtbruine afscheiding gehad toen ik naar t toilet ging. Heb ook het gevoel alsof ik ongesteld ben/moet worden de heletijd (qua afscheiding en zoete trek). Dus had voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan en ook hier een klein beetje lichtbruin verlies vandaag (sorry voor de details). Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ben eigenlijk altijd gelijk ongesteld en zou het nu vrij vroeg vinden. Maar voor een innestelingebloeding laat? (Het was ook minimaal). Ik heb laatste dagen ook elke avond last van koude rillingen maar geen koorts (gezien ik verkouden ben). Ook moet ik ineens geen koffie meer terwijl ik dit normaal paar x per dag dronk. Ik ga er niet vanuit dat het raak is maar vind t ook wel opvallend. Nu ga ik dus vanavond een weekendje weg met vriendinnen en weet dus niet goed wat te doen met alcohol gebruik?? iemand tips/meningen? 

@emilyy wanneer zou je NOD ongeveer zijn als je denkt dat je weet wanneer je eisprong was? Heb hier wel eens gelezen dat je ook een late innesteling kan hebben en gedurende een zwangerschap kan je ook bloed/bruin verlies hebben doordat je baarmoeder meer doorbloed is. 
Wat betreft alcohol vind ik lastig. Ik drink sowieso niet zo veel en het is nu meer een gevoel dat ik het ook niet zo goed durf. Maar volgens mij kan het niet per definitie echt kwaad omdat als je nu zwanger bent je nog geen verbinding hebt met het kindje, maar het is ook het gevoel wat je er bij hebt. En anders misschien minder drinken als anders?
In ieder geval wel veel plezier maken?

Emilyy dat klinkt echt net als bij mij. Ik had 5 dagen voor NOD bruine afscheiding, en dat bleef maar doorgaan tot mijn NOD en toen dus die positieve test. Nu komt er witte afscheiding uit, best veel, lijkt net melk.
Ik zou nog laten weten of ik iets gemerkt heb, eigenlijk niet dus haha. Wel kleine steekjes in onderbuik, maar toen zat ik ook echt overal op te letten. Mijn borsten zien er net zo uit als normaal en ook niet gevoelig. Het enige was dus die bruine afscheiding.
Ik ben er nog steeds niet aan gewend en iedere keer als ik iets voel ren ik naar de wc omdat ik dan denk dat het bloed is. Jaja ben echt panisch ?
Ik heb trouwens echt nog hoop voor je Noorr, bij sommigen duurt het veel langer voordat ze dat hormoon aanmaken, wellicht is het bij jou toch innestelling. Ik hoop enorm met je mee.

@emilyy zou per dag max 1 glas drank nemen. Je haalt dan meteen alle argwaan weg en het kan denk ik echt geen kwaad. En je kan er lekker lang mee doen en als je kans ziet de helft weggooien ofzo. Maar het maakt het 'faken' dan zoveel makkelijker dan dat je echt helemaal niks drinkt. Dan weten ze waarschijnlijk meteen genoeg

Terug
Bovenaan