Eerste kindje

Ohh Noorr wat spannend!! Hopelijk over een paar dagen een duidelijker streepje!
Emily begrijp jou "steekjes" wel denk ik. Heb dat een paar dagen geleden ook gehad. Het rommelt daaronder in ieder geval ?
Sharonn wat leuk dat de 1e afspraak staat. 2 weken lijkt nog lang maar vliegt ook weer zo voorbij! Hoe voel je je verder?
Ellytje al een beetje gewend? Hihi hoe voel je je nu? 
Joanna wat spannend! Knap dat je het een hele week vol houdt hoor. Voel je je wel anders dan anders?
Hier alles nog rustig. Beetje misselijk (maar kan ook door de spanningen komen) en borsten wel pijnlijk. Maar heb ik eerder gehad en nam voor mn menstruatie af. Dus zou nog kunnen zijn dat ik gewoon later menstrueer. Besloten om morgen te testen als het nog door is.. 

Klaasje, ja die steekjes zijn moeilijk te omschrijven ja. Maar ik heb de hoop vandaag weer opgegeven eigenlijk. Werd vanmorgen zo misselijk wakker toen dacht ik zou het dan toch misschien maar is wel erg vroeg. Waarschijnlijk teveel over na aan het denken! Denk de heletijd ongesteld te worden dus heb de hoop maar opgegeven. Maar wel fijn dat me cyclus dan gewoon ongeveer 28 dagen heeft geduurd, kunnen we snel weer verder haha 

Hi dames,
Vanmorgen een test gedaan. Deze was positief en donkerder dan gister. Maar in de loop van de ochtend kreeg ik krampen en dacht oe volgens mij gaat mijn menstruatie nu echt doorbreken. En dat is ook zo. Het bloed vloeit nu ook ipv dat het er blijft zitten en af en toe met vegen te zien is. Dus ik denk de zwangerschap heel erg vroeg is afgebroken? Anders kan ik de positieve test van vandaag niet verklaren. 

Aah Noor wat een vervelende situatie! Dan word je zo heen en weer geslingerd. Ik heb iemand in mijn omgeving die ook veel bloedingen had in het begin van haar zwangerschap. Dus zou het wel in de gaten houden voor de zekerheid, gezien je wel een positieve test hebt. Hou ons op de hoogte! 

Aah Noorr daar lijkt het wel op denk ik? Even afwachten wat er de komende dagen gebeurt. Eventueel over een aantal dagen opnieuw testen om uit te sluiten of het oploopt of dat het minder wordt. Sterkte meissie!

Hier een kleine update.. een heel licht positief streepje? Zijn nog wel een beetje terug houdend omdat het de vorige keer ook lichte streepjes waren. Na de vakantie nog maar eens een test doen. Had vanochtend echt niet verwacht dat het positief zou zijn.. moeten het nog even laten bezinken..

@noor jeetje zeg! Dat zou wel heel erg balen zijn!! Misschien blijft het zitten en is het bloeden van je baarmoeder die goed door bloed is? Over 2 dagen gewoon weer testen en het even aan kijken :)
@klaasje OEEHH spannend! Licht streepje is een streepje ;) maar ook hier werd ik pas vrolijk bij een dikke vette streep! Gewoon over 2/4 dagen nog eens testen! Super zeg!! 
Hier is alles helemaal goed nog steeds, die borsten blijven gevoelig en het lijkt soms wel alsof ze een beetje puntig worden? Maar dat is soms maar een dag ofsoo wel zijn me tepels veranderd en zie ik wat aderen nu.
Niet misselijk, geen buikpijn hier!? Alleen na het sporten (gister na de voetbal) had ik een soort spierpijn gevoel misschien toch te hard gesport ? Nog maar 2 weekjes dan stop ik er lekker mee en hebben we onze gup hopelijk kunnen zien bij VK. ?

Hey Noorr wat vervelend voor je, maar toch vind ik het gek aangezien je wel positief hebt getest. Heb je het al nog eens getest? Wie weet is het idd bloeding zoals Sharronn zegt, ik heb ook kennissen die gedurende de hele zwangerschap hebben gebloed. Hoe dan ook wil je gewoon duidelijkheid, dat snap ik heel goed! 
Klaasje omg wat leuk! Jeetje wat een goed nieuws ineens allemaal hier! Het is bizar hè, om te beseffen. Het is bij mij ook nog niet ingedaald het nieuws haha. 
Sharronn fijn dat jij nergens last van hebt joh! Zo spannend die afspraak!!
Ik helse dagen en nachten achter de rug. Volle bak migraine en je mag niks slikken. Paracetamol helpt niet. Tranen over mijn wangen. Uiteindelijk over stag gegaan en toch een pil geslikt die eigenlijk niet mag. Morgen dokter bellen want Dit Trek ik niet. Nu voel ik me ook weer schuldig over die pil. Wat een stress in mijn hoofd. ?

Terug
Bovenaan