Eerste kindje

@klaasje Jaa indd hetzelfde schuitje! ? Maar dit was de eerste test die ik (ooit) heb gedaan dus heb geen vergelijking met een negatieve test. Ik kan het niet geloven als het echt zo is, daardoor voel ik ook helemaal nog geen spanning ofzo. Ik denk alleen maar ‘het is vast een foutje van de test’. Wanneer ga je opnieuw testen? (Sorry als je dat al gezegd had, kan niet teruglezen nu). 

@Klaasje, Emillyy en Joanna waauwww wat een goed nieuws allemaal. Gefeliciteerd dames?
@Ellytje wat vervelend van de migrane, hoop dat de HA je kan helpen!
Ik weet niet of ik iemand vergeten ben, maar ik kan even niet fatsoenlijk nadenken. Omdat ik me af en toe wat misselijk voel en om de voorgaande positieve testen uit te sluiten zojuist een test gedaan. En hij is donkerder en rozer dan gister... ik snap het echt niet meer. Sinds gister heb ik gwn buikkrampen gehad en ik bloed nu ook gwn zoals bij een normale menstruatie. Ik ga morgen toch even langs de HA. Ik hou jullie op de hoogte. 

Hi meiden,
ik Google me rot over ovulatie testen en wanneer je het beste kan klussen etc.
Toch wil ik de volgende vraag stellen. Gisteravond geklust en had zojuist een positieve ovulatie test, grote kans om nu zwanger te raken of zeggen jullie van ga vanavond en morgen nog een x klussen?
liefs

@Klaasje als we de afspraak hebben ben ik pas 6w3d zoiets dus heel pril maar we zijn zo benieuwd! ? hoop dat het er allemaal goed uit ziet (als er als iets te zien is ☺)
@gebruiker ovulatietesten heb ik nooit gebruikt ik kan je daar niet bij helpen, misschien andere meiden hier wel ? ik zeg altijd ga klussen als je er ECHT zin in hebt, de natuur Zal je ook een beetje helpen! ?
Ik blijf ook trouw in dit forum hoor! Zo spannend en leuk allemaal! 

@Sharon, tnx iig voor het reageren!
we zijn al een tijdje bezig vandaar de ovu test. Vorig jaar aug een miskraam gehad. Daarna kwam mijn cyclus slecht op gang van 87 naar 48 en van 28 naar 41 zit nu op 31  en dacht probeer eens zo’n ovu test! Ben heeel erg benieuwd. Leuk om jullie verhalen te lezen!
liefs!!

Ik zou vanavond en morgen ook proberen. Tot nu toe is het bij mij 3x raak van de 3x met ovulatietesten van sensitest.
Helaas 2x vroege mk met 5 weken dus hopelijk nu wel goed..
Fijne avond ;)

Iedereen van harte gefeliciteerd! Volgend jaar allemaal jullie eerste moederdag!! Hier zijn we weer aan het klussen... hopelijk lukt het nu ook bij mij maar zie het somber in aangezien mn cyclus dus opeens vreemd is....  

@emily een negatieve test is hartstikke wit. Dat valt wel op? ik kan pas het weekend weer testen dus moet nog even volhouden. En jij??
@noorr wat vervelend al die onduidelijkheid. Heb je vandaag een afspraak kunnen maken met de huisarts? Hopelijk wordt snel duidelijk wat er aan de hand is.
@gebruiker ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Ben ze bewust niet gaan gebruiken, maar begrijp het wel als je zo onregelmatig menstrueert dat je wat duidelijkheid wilt. Staat er niks over in de omschrijving? 
@sharronn ohh wat spannend! Nog even volhouden?
Hier is het toch nog een beetje onwerkelijk. Heb al 10 duizend keer op de test gekeken of er wel echt een streepje staat. Vind het ook nog echt heel erg spannend doordat het de vorige keer ook mis ging met een lichte test (zegt helemaal niks, maar de eerder ervaring is minder) maar we wachten geduldig af. Zolang er geen menstruatie is moet het goed zijn?

Terug
Bovenaan