Eerste kindje

@klaasje aah wat spannend! En voorzichtige gefeliciteerd dus?! geen test mee op vakantie? Haha 
Kleine update vanuit hier, ik ben vanmorgen terug gekomen van mijn weekendje weg en het knaagde zo dat ik gewoon een test heb gedaan (dus niet met ochtendurine maar had nog niet veel gedronken, dacht ik doe het gewoon). Ondanks dat ik verwacht dat ma of di pas mijn nod is, maar ik zag dus een heel licht streepje.. Ik weet dat het eigenlijk te vroeg is en het nog niet veel zegt denk ik, dus ben nog niet echt enthousiast maar dacht als ik niks zie ga ik het even proberen los te laten. Nu ben ik helemaal in de war. 

@Ellytje och wat naar! Veel sterkte hoop dat je je snel wat beter voelt!
@Noorr oh wat heftig! Hoe gaat het nu?
@Emily ooh wat spannend! Ben benieuwd volgende week!
@Klaasje oohhh? wat fijn! Gefeliciteerd!
Ik heb gisteren getest en heb ook een positieve zwangerschapstest. Voelt nog heel onwerkelijk, maar ben wel heel blij! Ga maandag bellen naar de verloskundige voor een afspraak.

Wow wat een positieve reacties ineens allemaal!! 
Hoe leuk is dit? Hopen dat die testen gaan oplopen meiden!! Heel erg spannend allemaal, en dat op moederdag! 
Stiekem gehoopt dat ik dit mooie avontuur niet alleen hoefde te doen!! ? 
Houden elkaar op de hoogte!! ?

@Joanna wat leuk!! Gefeliciteerd?!
Ja ik hoop ook dat hij gaat oplopen. Ik vind het maar vaag, ze zeggen een streep is een streep maar toch. Durf er ook niet zo in te geloven. Ik heb er foto’s van gemaakt en dan ga ik denk ik donderdag pas weer testen als ik dat volhoud (aangezien ik dan vrij ben). 

Wauw jeetje inderdaad wat je zegt Sharonn, wat leuk dat t onderhand bij iedereen gelukt lijkt te zijn! En voor de meiden bij wie het nog niet gelukt is of bij wie het nog niet zeker is, dat komt zeker nog goed. We blijven volgen, ik blijf dit forum trouw. Ook zo'n prille zwangerschap zit nog vol risico's, dus je weet maar nooit. In ieder geval veel sterkte met de onzekerheid of het wachten!
Ik was aan het denken hoe ik het (over een hele tijd) mijn vriendinnen wil gaan vertellen. Ik wil het echt op een leuke manier doen zodat zij zich betrokken en geliefd voelen, in plaats van dat het op mij gericht is. Veel van mijn vriendinnen zijn er zelf totaal niet mee bezig en het lijkt me voor hen dan ook wel een klap of angst dat onze vriendschap minder gaat worden. Ik denk dat ik een lief kaartje maak met een gedichtje erop waarin ik dan mijn waardering voor hen uitspreek en dan een armbandje erbij ofzo. Hoe denken jullie daarover?

@ellytje, ten eerste nog beterschap! Hopelijk voel je je snel wat beter. Migraine is echt verschrikkelijk.
Ik vind het een heel leuk idee van je! En lief. Mijn beste vriendin heeft ook een dochtertje en dat was ook een van de eerste die een kindje kreeg. Ik vond (en vind nog steeds) het erg fijn dat ze mij betrok en mij ook echt ‘tante’ noemt naar haar dochter. En hierin ook benoemd dat de vriendschap belangrijk is. Vooral doen wat jou gevoel zegt, dan kan het al nooit verkeerd zijn! 

@ellytje wat vervelend! Kunnen hormonen migraine niet verergeren? De dokter kan je vast wel iets voorschrijven wat je wel mag hebben. Ben je al een beetje opgeknapt?
@emily wauw! Jij ook gefeliciteerd! Zitten momenteel in t zelfde schuitje met een heel licht streepje. Ik ga er nu vanuit dat het positief is want je kunt geen streepje hebben als je niet zwanger bent, maar ben ook nog wel een beetje terughoudend. 
@joanna gefeliciteerd! Het lange wachten wordt dik beloond!?
@noorr hoe gaat het met je?
Wat leuk om iets speciaals te doen voor vriendinnen! Er zijn vast heel veel leuke bijzondere manieren om het kenbaar te maken. En leuk om ze er bij te blijven betrekken. Ook als je bv iets leuks gaat kopen voor de kleine of voor jezelf. Dames vinden dat toch altijd wel schattig om een babyzaak in te gaan?

Terug
Bovenaan