Eerste kindje

@sharonn oooeeee leuk!!! Wat fijn dat het goed zit en fijn dat je nu écht bevestiging hebt.  Over 2 weken aak weer! Dat is snel :) geniet er van ?

Ja dat zou goed kunnen hoor! Wel leuk. Wij willen het ook zo lang mogelijk voor ons houden mocht t allemaal goed gaan. 
Wij zijn allebei op vaderdag jarig, dus misschien gaan wij het dan aan mijn ouders vertellen, zijn ouders weten we nog niet zo goed. Typetje schoonmoeder die nooit haar mond kan houden (ze is verder hartstikke lief) dus daar maar minimaal 12 weken mee wachten (zij is in juli jarig dus mss dan wel wel leuk cadeautje) 

Ja dat zou goed kunnen hoor! Wel leuk. Wij willen het ook zo lang mogelijk voor ons houden mocht t allemaal goed gaan. 
Wij zijn allebei op vaderdag jarig, dus misschien gaan wij het dan aan mijn ouders vertellen, zijn ouders weten we nog niet zo goed. Typetje schoonmoeder die nooit haar mond kan houden (ze is verder hartstikke lief) dus daar maar minimaal 12 weken mee wachten (zij is in juli jarig dus mss dan wel wel leuk cadeautje) 

@sharonn wat fijn nieuws!! Dat is wel even een geruststelling! Fijn dat je over 2 weken weer een echo krijgt. Ik kan ook echt niet wachten. Ben letterlijk aan het aftellen?
@nies haha fijn al die ouders die zo enthousiast zijn. Ben ergens ook wel een beetje blij als ik t kan vertellen. Kan je open over dingen praten ?
Hier gaat het momenteel ff *** ben ontzettend moe. Heel slecht geslapen vannacht, heb nu koppijn. Bijna de hele dag al misselijk en eten heb ik ook geen zin in terwijl t wel weer werkt tegen de misselijkheid. Blij als ik vanavond ff fatsoenlijk kan slapen?
Hoe gaat het verder met iedereen?

@Klaasjee hahaha Ja idd... Maar denk dat mijn moeder al heel gauw iets in de gaten heeft.. ze kent mij zo goed haha. En je wilt natuurlijk over allerlei dingen praten en vragen hoe dat bij haar ging. Dat kan straks allemaal! Maar het is wel ontzettend lastig haha.
Och wat vervelend dat je je zo naar voelt.. misschien toch wat lichtere dingen proberen te eten of iets van vla. Hoop dat je gauw opknapt! Dit is niks aan zo. Ik merk dat ik een gigantisch kort lontje heb, en dat ik erg goed ruik (rook overigens altijd super goed, maar nu nog meer) Reed vanmiddag 500 meter achter een oude diesel. Man wat een lucht bah.. ben ook met vlagen op en af wat misselijk maar ben begonnen met wat vaker te eten anders word ik idd ook misselijk. 

Hey, 
Proficiat aan diegene die een positieve test hadden deze ronde. Aan alle anderen: dit komt bij jullie vast ook snel.
Ik ging eigenlijk pas volgende woensdag testen maar kon het daarnat niet laten. Maar ik twijfel nu enorm. Er stonden 2 duidelijke streepjes op. Was van het merk zwanger en kids. 
Ik heb 19 april men laatste pil geslikt. Dus nog geen maandstonden gehad. Dinsdag was dag 28 van men cyclus. Zou deze uitslag fout kunnen zijn, beinvloed kunnen worden door de pil nog ofzo?

Oh wat spannend maar een streep is een streep. Dus ik denk dat dit het begin is van een prille zwangerschap. Van de pil zou dit niet kunnen komen daar zitten andere hormonen in. Voorzichtig gefeliciteerd! Hoe voel je je verder? 

Terug
Bovenaan