Eerste kindje

Klaasje, jeetje wat een indrukwekkend verhaal zeg. Erg vervelend dat je dat hebt moeten meemaken, maar goed dat jullie het voor jezelf hebben kunnen afsluiten.
Ik herken inderdaad ook de nodige ‘ongeplande’ zwangerschappen in je omgeving. Zelfs een familielid die in een zucht zwanger blijkt te worden. Maakt je toch aan het twijfelen... Daarbij was bij ons ook een vriendin zwanger op het moment dat wij net gestopt waren met de pil. Toen waren we nog een beetje aan het grinniken van: wie weet wij binnenkort ook, maar dat is nu een beetje een bevestiging geworden van: WoW, hun kindje is er al bijna en zijn wij nu echt al bijna 9maanden verder!
Bij mij was nod gisteren. Had voor de zekerheid ook een testje gedaan, maar die was negatief. Vandaag wakker geworden met behoorlijke buikpijn, dus ik denk dat het vandaag doorbreekt. Helaas. 
Maar het is wat jullie zeggen: proberen er plezier in te houden en misschien wat minder mee bezig zijn. Hopelijk komt het dan allemaal goed voor ons! 
Fijn paasweekend! 

Hoi allemaal!
Yes wij ook bezig voor het 1e kindje. Nu ronde 3. Helaas vorige maand vermoedelijk een vroege miskraam gehad. Na 30 dagen nog steeds niet ongesteld geworden. 3X een testje gedaan en was positief, helaas de dag erop flink ongesteld geworden. Wat heviger dan dat ik gewend was... Eerst gedacht aan innestelingsbloed maar daarvoor leek het me te heftig en het heeft 3 dagen geduurd...

Nu op naar ronde 4! Hopen dat het nu beter gaat... Mijn geduld is nu al ver op hahaha... Kan me nu indenken hoe het is voor mensen die al bijna een jaar bezig zijn..

Balen KrisvH...wat een verhalen over miskramen hè, je denkt bijna hoe is het mogelijk dat er zoveel kindjes rondlopen. 
Noorr hoe gaat ronde 2 bij jou? Ik merk zelf dat ik er relaxter in zit, heb ook geen blaasontsteking deze keer waar ik HEEL blij om ben.

Hallo dames
Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD. Heb eigenlijk nergens last van terwijl ik normaal gesproken wat gevoelige borsten krijg nu. Wel stoot alles op sinds vandaag als ik buk wat ik voor mn werk veel doe. Al gauw valt dit op Maar het kan net zo goed zijn van mijn gekruide vleesbeleg van vanmorgen haha. 
Groetjes 

Spannend zeg mommy to be! 
He Ellytje wij zijn weer vol op bezig haha. Moet wel zeggen dat ik er nu ook wel relaxter in zit. En ook erg druk met werk, dat helpt ook met de afleiding haha. Hoe is het bij jou? Al aan het wachten of ook nog druk bezig

Wat fijn dat je geen last mee hebt van blaasontsteking. Komt dat door de cranberry pillen? Nu kan je ook blijven liggen haha

Terug
Bovenaan