Eerste kindje

Klaasje dat zijn indd vervelende dagen! Heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel opnieuw zwanger. 
Ellytje mischien alcoholvrij bier bestellen? Of als BOB gaan? Met carnaval heeft mijn vriend steeds radler besteld en als iemand anders bier haalde giette ik het stiekem steeds over bij mijn vriend haha.
Nog 2 dagen en dan zou mijn NOD moeten zijn. Heb er stiekem toch al een testje tegenaan gegooid net maar geen tweede streepje. Normaal zou ik nu dus al klachten hebben die te maken hebben met mijn menstruatie maar tot nu toe heb ik deze klachten nog niet. Wel als ik buk, wat ik veel doe voor mn werk stoot er vanalles op en ik heb geregeld 1 minuut buikpijn wanneer ik bijvoorbeeld ga verzitten. Blijft spannend. 

Klaasjee,  wat misschien troost kan bieden is om te denken dat je in ieder geval zwanger KAN worden en vruchtbaar bent! Dan heb je in ieder geval die zekerheid, en kan het dus zeker nog eens gebeuren! Veel sterkte en hoop dat het snel weer zo ver is.
Haha dankjewel voor jullie tips. Ga proberen telkens om te wisselen met mijn vriend inderdaad haha. 
Pfoe Noorr daar heb ik me echt nooit in verdiept. Zou je er niet druk over maken, het komt vast goed, is het niet deze ronde, dan de volgende. Zou rondom je eisprong vaak seksen, meer kun je niet doen. Misschien weten de andere meiden hier meer van. Straks moeten we weer 2 weken wachten...gaat weer zo lang duren!!!

@Noorr kan het niet zijn dat je cyclus misschien nu langer is als anders? Heb ook een paar keer cyclus gehad van 28 en dan weer 30 dagen. 1x zelfs echt mn eisprong gevoeld en dat was rond dag 15-16. Nu denk ik hem rond dag 13-14 te hebben gevoeld.
Volgens mij als je het officieel bekijkt zou je rond dag 14 je ovulatie moeten krijgen? (Als je internet moet geloven) dus dat zou dan eigenlijk goed zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet te veel in wil verdiepen omdat ik er toch al te veel mee bezig ben? een paar dagen voor tot een paar dagen na dat ik denk dat ik mn ovulatie heb klussen we gewoon iets meer?
@mommy-to-bee hopelijk is het een goed teken dat je nog niks voelt. Heb je wel met ochtend urine getest? Kan ook nog wel verschil uitmaken. Wat kunnen 2 dagen nog lang duren! Ga met je mee duimen
@ellytje ja zo staan we er ook wel een beetje in. We weten dat t kan. Nu hopen dat t de volgende keer allemaal goed is. Alleen zo frustrerend dat het nu bij een stuk of 6 mensen om me heen allemaal goed gaat en er weinig/niks aan de hand is.. maarja zo is de natuur..
Radler of alcohol vrij bier is idd ook een goed idee! En dan extra lang met iets in je hand blijven staan zodat je niet snel nieuw drinken krijgt?. Doen jullie altijd potten of zelf halen? Als je zelf kan halen is het ook al iets makkelijker. 
Lastig soms om het allemaal "geheim" te houden haha. Maar dat vind ik er ook wel weer heel leuk aan. Iedereen voor de gek houden ?

Heb indd getest met ochtendurine. Mijn moeder testen bij mij pas 1.5 week na haar NOD positief. Uiteraard werd zij niet ongesteld. Heb opgezocht of het van moeder op dochter kan gaan dat je traag het hormoon aanmaakt maar kan hier niets van terug vinden. Ergens zegt mijn gevoel me wel dat het deze maand niet raak is. 
Afgelopen week te horen gekregen dat mijn collega zwanger is. Nog heel pril. Ze heeft dezelfde maand haar spiraal laten verwijderen als mij. Je gunt iedereen een kindje maar denkt dan toch even stiekem waarom ik nog niet haha. 

Herkenbaar wat jullie zeggen. In mijn omgeving lijkt het andere ook heel makkelijk af te gaan. Wellicht heb ik mij te veel zitten verdiepen en zie ik alleen waarom het niet zou lukken. Terwijl 1 zaadje genoeg zou moeten zijn. Dus ook bij ons gaat het lukken! Over een paar dagen inderdaad weer wachten! Pff dat worden weer lange 2 weken (wellicht in mijn geval korter). Ik zal denk ik wel af en toe hier komen om mijn ongeduld te uiten haha. 
@klaasje ik ben benieuwd of mijn cyclus nu langer zal zijn, heb dat namelijk echt nog nooit gehad. Altijd rond de 25 dagen, met daar voor wat spotting. Dus nu extra spannend of een lange cyclus of zwanger haha. 

@noorr ik zou (om jezelf te beschermen) er vanuit gaan dat je cyclus nu 2 of 3 dagen langer is. Verklaard wel dag 11 en 12 als je cyclus normaal 25 dagen is. Helaas nog ietsjes langer wachten dus.. Natuurlijk kan het ook bij jullie lukken! 
@mommy-to-bee poeh zou ik ook niet weten. Ligt er ook een beetje aan wanneer het innesteld denk ik. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Het gevoel wat jij hebt heb ik ook heeel erg. Gun het andere uiteraard ook maar stiekem vind ik het ook wel even heel lastig.. Hopelijk is het ons allemaal ook snel gegund!

Heeeel herkenbaar dat het bij anderen allemaal lijkt te lukken meteen. Ik vind trouwens ook dat er nog een beetje taboe heerst over het openlijk vertellen over de weg naar het zwanger worden toe. Je hoort het alleen als het gelukt is en verder vraagt niemand er meer naar/wordt er niet verteld wat voor weg het is geweest. Ik wist het zelfs niet van mijn moeder, kwam ik achter nu ik zelf bezig ben. Eigenlijk gek.
Ik zou het nu het liefst aan iedereen willen vragen, maarja dan wek je ook zo lekker argwaan op ?. Precies zoals je zegt Noorr, één zaadje is genoeg. We hopen op het beste!

@ellytje Dat drinken vind ik dus ook een dingetje ja! Ik ga binnenkort een weekendje weg met vriendinnen en wil dan dus liever geen alcohol drinken maar het is zo opvallend als ik dat niet doe. Daar moet ik nog wat op verzinnen ook! 
@noorr waarschijnlijk inderdaad wat klaasje zegt, ik ben sinds okt gestopt met de pil en mijn cyclus zit altijd tussen de 28 en 34 dagen. Ik weet dus ook niet precies wanneer mijn ovulatie is en waarschijnlijk wisselt die ook maandelijks een paar dagen!  
Zoo herkenbaar, het lijkt wel of het bij iedereen om je heen dan ineens raak is. Terwijl dat waarschijnlijk het enige is wat we horen haha. Ik word toevallig drie keer tante komende twee maanden en bij hen was hen allemaal de eerste keer raak zeiden ze. 

Terug
Bovenaan