Eerste kindje

Hey Noorr,
Ik heb geen idee waar het aan ligt, misschien wel aan die pillen inderdaad. Haha ik blijf iets van 5 minuutjes liggen, anders ben ik toch bang dat ik het krijg. Wij zijn ook volop bezig, volgens mij lopen we gelijk! Inderdaad druk met werk, goede afleiding! We houden elkaar op de hoogte ?

Hey Noorr,
Ik heb geen idee waar het aan ligt, misschien wel aan die pillen inderdaad. Haha ik blijf iets van 5 minuutjes liggen, anders ben ik toch bang dat ik het krijg. Wij zijn ook volop bezig, volgens mij lopen we gelijk! Inderdaad druk met werk, goede afleiding! We houden elkaar op de hoogte ?

Hey Noorr,

Fijn dat je er iig geen last meer van hebt. Ja denk dat we idd gelijk lopen? Wel fijn als we straks weer moeten wachten, toch het idee dat ik niet de enige ben haha. Succes!

Hallo allemaal,
Hier ook net gestart met het proberen zwanger worden, de eerste ronde.
Fijn om hier ervaringen te lezen van mensen die net begonnen zijn, want ik wil het ook nog niet met andere delen! En er komt een hoop onzekerheid op me af haha! Ik hoop dat we allemaal snel leuk nieuws hebben!

Fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten! Vraagje, hoe doen jullie het met drank afslaan. Ik ben normaal gesproken wel iemand die van een biertje en wijntje houdt. Nou is het morgen Koningsnacht en we gaan stappen. Hoe krijg ik het nou voor elkaar om niet te drinken?? Dat valt super erg op!

Ellytje aangezien je bekend bent met blaasonstekingen.. goed excuus om niet te drinken als je aan de antibiotica zit?? Je mag opzich wel alcohol drinken tijdens een kuur maar weet niet hoe je hier normaal mee omgaat als je een blaasonsteking hebt? Anders is het een mooi excuus.
Ik drink al heel weinig dus ik heb gelukkig dat probleem niet. 
Ik heb denk ik gisteren mn ovulatie gehad.. nu nog 2 weekjes wachten. Merk dat ik mentaal toch wel een klap heb gehad van de miskraam. Zouden vanavond eigenlijk onze 1e echo hebben.. denk als deze dag voorbij is ik het wel iets makkelijker achter me kan laten doordat er geen dingen meer zijn die rondom die zwangerschap al gepland stonden. Nu hopen dat het snel weer raak is? Wachten duurt lang.....

@klaasje Dat lijkt me erg moeilijk zeg! Maar hopen dat het nu weer raak is!
@ellytje wat klaasje zegt lijkt me een goed excuus! Ik zou het anders ook niet weten, ik drink niet dus heb dat probleem niet haha
Waar ik wel mee zit is het volgende. Ik zit nu dus in ronde 2 maar heb vanaf ronde 1 eigenlijk al ovulatie testen gebruikt. Toen was mijn eisprong rond dag 11 a 12. Nu zie ik dat het verschoven is naar dag 13 of 14. Dit betekent dat mijn luteale fase waarschijnlijk nog korter zal zijn dan de vorige ronde. Iemand hier ervaring mee? Volgens mij is het dan lastiger zwanger worden? Zo gek hoe dit kan lopen normaal gesproken loopt het altijd klokslag en juist als je er op rekent gebeuren er gekke dingen. Gek hoe het lichaam werkt...

Terug
Bovenaan