Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

wat leuk! we zitten wel alledrie dicht bij elkaar!
choco ga jij gewoon uit van 28 dagen?
Ik vind het we lastig te bepalen heb geen idee hoe mijn cyclus was voor dat ik de pil gebruikte.

Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

succes

groetjes,

j86

hoi daar ben ik weer is alles goed met iedereen??
ik ga indd gewoon maar uit van een cycles van 28 dagen want ik slik ook al bijna 7 jaar de pil dus heb geen idee hoe die was en is.
ik vind het wel erg leuk dat we met zijn alle zo dicht bij elkaar zitten spannend hoor.
nou succes weer ik ga straks werken nog 3 nachtjes te gaan.
slikken jullie trouwens foliumzuur?
groetjes choco

Heey choco
Zit jij ook in de nachtdienst? Ik ook, na deze nog 2 nachtjes... Wat voor werk doe je dan? Ik ben verpleegkundige...
Ja leuk he zo vlak bij elkaar. Ik weet niet precies m'n NOD maar nadat ik in april gestopt ben, heb ik dag 17 m'n ei gehad (draderig slijm) en vervolgens dag 31 mensturatie, dus omgerekend kan t een cyclus zijn van 31 dgn. Weet t niet zeker, ik ben geen 8jr ongesteld geweest met de anticonceptie...
Ja ik slik zwangerschapsvitamine van VSM, mee begonnen toen ik de anticonceptie de deur uit deed. Groetjes Tamamaatje

Tsja J86, ik hoop 't ook. Zou toch leuk zijn!
Groetjes Tamamaatje

goeie morgen allemaal
en hoi  Tamamaatje
ik zit ook in de nachtdienst ja ik werk als verzorgende ig
ik ga vanmiddag even langs de drogist om foliumzuur te kopen is er namelijk nog niet van gekomen.
ik ga nu lekker slapen weltruste en voor de rest maak er een gezellige dag van groetjes choco

Status betekenis:      =Ongesteld     =Neutraal.   = Zwanger.

Naam
Leeftijd
Ronde
N.O.D.                  
Status

Tamara
25jr
1
+/- 29-05

J86        
22jr
1
25-05 (?)

Choco
23jr
1
25-05

Lian        
25jr
1
10-06

Hoi Meiden,

Zou ik ook met jullie mogen meekletsen.

Ik en mijn man gaan ook voor het eerste kindje.
Even kort mijn verhaal.  

Ik slikte 9 jaar de pil. Toen zijn we  gestopt om zwanger te worden. We hebben er 3 rondes over gedaan toen raakte ik zwanger. Helaas eindigde dit in een miskraam bij 11 weken. Ik ben toen weer aan de pil gegaan omdat ik even rust wou en mijn cyclus helemaal de weg kwijt was. Ik had eigenlijk geen cyclus meer. Op aanraden van de huisarts zijn we voor 4 maand weer aan de pil gegaan. Hopelijk pakt mijn lichaam het nu weer net zo goed op als voor de miskraam.....

Nu gaan we er weer helemaal voor!
Dus we wachten rustig af! . De 3 ronde voor mijn miskraam had ik een cyclus van 30 dagen. Dus mijn NOD zet ik dan ook op 10 juni. Hopelijk is mijn lichaam snel weer in regel.

Ik ben 25 jaar en werk al projectsecretaresse.

Liefs Lianamy

hoi Lianamy welkom op het forum
wat een heftig verhaal en dan met 11 weken dat zal een behoorlijke klap voor jullie geweest zijn.
ik wens je nu heel veel succes en het is voor jullie extra spannend
nogmaals succes en hou ons op de hoogte
groetjes choco

Dag meisjes,

Lian welkom! Hopelijk gaat t deze keer allemaal, goed. Het lijkt me vreselijk zoiets te moeten meemaken.

Ik heb verders niet zoveel te melden, tsja door de nachtdienst , dan beleef je niet zoveel he? Leuk dat we alletwee in de zorg werken Choco!
Wat voor  werk doe  jij J86?
Groetjes Tamamaatje

Terug
Bovenaan