Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

hoi meiden,

ook ik klets al mee in andere topic s maar vind het leuk om ook hier mee te kletsen!
ik  ''ken'' tamamaatje al van een ander topic,maar zal voor de andere even kort mijn verhaal vertellen,ik ben 25 jaar,had 30 maart mijn laatste pil en ben toen 4 april ongesteld geweest ben toen uitgegaan van cyclus van 28 dagen maar tot op heden nog niet ongesteld,zit nu op dag 37...heb gister een test gedaan en die was negatief,zoals ik al dacht.het is dus denk ik ontpillen,ben 8 jaar aan een best zware pil geweest.
doe voor alle zekerheid volgende week nog een test..je weet maar nooit he.

groetjes zonnetje

hoi allemaal!!
hier weer eens een berichtje van mij alles goed met iedereen??
ik ben weer uit de nacht en ben weer fijn aan het omschakelen.
zonnetje heb je alweer een test gedaan?? je weet het maar nooit he wel spannend
heeft er verder nog iemand wat nieuws?? ik heb eigenlijk weinig te melden dat heb je als je in de nacht zit maakt een mens niet zoveel mee.
ohja ik ben vanmorgen foliumzuur wezen kopen dus daar gaan we maar mee beginnen nou de groetjes en spreek jullie wel weer groetjes choco

Ha meiden alles goed?
Hier gaat alles z'n gangetje, druk met laatste weekje opleiding (ik ben er bijna vanaf!!!)
Ook rustigjes aan t klussen, de vruchtbare dagen zitten eraan te komen, dus k ben benieuwd hoe het deze maand zal gaan lopen...
Zonnetje, ik ben zo benieuwd hoe t met je gaat? Heb je al een dag in je hoofd voor de 2e test, of ben je inmiddels aant menstrueren?
Groetjes Tamamaatje

hoi meisjes,

ben nog steeds niet ongesteld...en ga zaterdag een 2de test doen maar denk niet dat ik zwanger ben heb ook geen kwaaltjes..me vriend en ik willen steeds samen testen maar hij is nu in het buitenland voor werk dus zaterdag zullen we meer weten!
morgen zit ik op cyclusdag 40!! wat raden jullie aan?als ik met dag 50ofzo nog niet ongesteld ben naar de huisarst of eerder/later?

liefs zonnetje

Dag 50 is wel heel erg lang he? Ik vind 40 al veel.
Ik weet niet of je meteen naar de huisarts moet, das denk ik hoe je erzelf mee om gaat.
Ik weet (vanuit m'n werk) wel van vrouwen die medicatie krijgen om de menstruatie op gang te brengen, maar meestal is dat pas na een paar maanden...
Ik weet niet of het normaal is na de pil dat je een poos moet wachten op je 1e menstruatie, wel weet ik dat het een tijd ontregeld kan zijn door pilgebruik.
Wel denk ik dat je als je je ongerust voelt of onzeker dat je aan de bel moet trekken, dus de huisarts bellen. Hij kan je geruststellen of doorverwijzen.
Maar ach je weet t niet , misschien wordt je vanmiddag wel 'gewoon' ongesteld.
Hoe dan ook, ik leef met je mee. Succes!
Liefs Tamamaatje

Hoi Meiden
Ben ik weer hoor!
Ik zit te wachten op m'n ei... nix gevoeld maar dat heb ik vroeger ook niet volgens mij, heb inmiddels 2 ovulatietesten gedaan eergister en gister, de eerste had een medium streepje in de controle venster en een licht streepje in testevenster, volgens de gebruiksaanwijzing is het dan nog geen tijd voor de eisprong, en moet je 1 dag later opnieuw testen, dus ik gister braaf om dezelfde tijd weer zo'n test gedaan, nu alleen een donker streepje in de controlevenster, en nix in testvenster... Weet nu niet zo goed waar k aan toe ben, dus ga dalijk (om dezelfde tijd nog maar zo'n test doen).
Zonnetje jammer dat je 2e test (weer) negatief was, ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Groetjes Tamamaatje

heey meiden,

vind t erg lief dat je zo met me meeleeft tamamaatje!
ik ben nog steeds niet ongesteld..twijfel of ik naar de huisarts zou gaan.
denk dat ie me naar huis stuurt met wacht het nog maar een paar weekjes af..
ik denk dat ik het deze week maar aankijk en dan volgende week ff een afspraak maak.
voel ook helemaal niks in me lichaam,geen buikpijn of krampen..
wat zouden jullie doen als je in deze situatie zit?het ene moment heb ik zoiets van ach ik zie het wel,aan de andere kant denk ik,ik wil nu weten of alles wel werkt..

hoop voor je dat je straks een goeie test hebt tamamaatje!
zou dat iets voor mij zijn of moet je dat doen vanaf je eerste cyclusdag??

liefs zonnetje

Hai hai,

Tamaatje, lekker dat je opleiding bijna klaar is joh! En hopen dat het raak is deze ronde! Ik voel ook geen ei geloof ik, maar het aanvoelen van eieren schijnt ook niet iedereen te kunnen heb ik gehoord. Wel balen van die ov test, klus je ondertussen wel gewoon door?

Zonnetje ik zou gewoon lekker ff bellen naar de huisarts. Hij kan misschien wat uitleg geven, of medicatie om ongi's op te wekken. En zo niet, dan kan hij je vertellen hoe lang je nog moet wachten voordat hij wel actie onderneemt. Dan weet je waar je aan toe bent.
Heel veel succes ermee!

Ik zit maar te wachten tot de 29e. pffff. Wat duurt dat lang zeg. Raar, maar ik heb het gevoel dat ons eerste kindje een jongetje wordt, hahaha!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan