Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

Negatief, weer alleen een streepje in het controlevenster... Weet niet of ik m'n ei gemist heb, dat ie nog komt of dat er deze keer helemaal geen is.
Natuurlijk klussen we gewoon rustig verder, tis natuurlijk ook gewoon nog leuk hihi!
Zonnetje, tis vanaf je gemiddelde cyclusduur uitrekenen rond welke dag je ei zou moeten komen en dan rond die dag iedere dag testen.
Ik moet zeggen dacht dat t wel wat rust zou brengen, maar nu k m'n eisprong niet kan vinden ben ik eigenlijk minder rustig dan gedacht. Misschien is temperaturen dan net zo handig? Weet alleen niet welk tijdstip daar handig voor is. Het schijnt dat je t in bed moet doen voordat je eruit gaat, en iedere dag op dezelfde tijd. Dus dat wordt nog ff lastig denk ik met onregelmatig werk.
Nou ik kijk wel ff verder, vanmiddag gewoon weer een ovutest en misschien heb ik dan wel 2 streepjes???
Groetjes!

Hoi allemaal.

Wat ik hier zo lees erg spannend allemaal!!

Ik en mijn vriend hebben ook besloten om eind April te stoppen met de pil, en meteen maar kijken of er wat gebeurt.
Het is en blijft denk ik erg spannend!!

Gr Shanty000

hee hallo allemaal
hoe  is het met jullie?? even een poosje niet op het forum geweest erg druk gehad.
de nod gaat voor iedereen opschieten ben erg benieuwd.
zijn er nog mensen met nieuws??
nou groetjes en ik ben er snel weer

hee hallo
ff vraagje misschien dat er iemand is die het weet
mijn nod is 25 mei nou heb ik sinds gisteren avond beetje zeurende pijn in me onderbuik beetje ongesteldsheid pijn maar is dus een week voor mijn nod en ik heb een cyclus van 28 dagen genomen heeft iemand hier ideeen over???
groetjes choco
p.s sorry hoe is het met jullie ook bijna de nod

hee hallo,
hoe is het met iedereen???
ben erg benieuwd hoe het met iedereen is zijn er al kwaaltjes??
het is al een poosje erg stil op dit onderwerp zijn jullie allemaal zo druk aan het klussen dat er geen tijd meer is?? hahaha
groetjes choco

Hai meiden,

@Choco ik lees dat je nod de 25e is, merk je al wat of heb je al kwaaltjes???

Ik had vorige keer ook gereageerd op deze topic, maar kon hem daarna telkens niet meer vinden, nu zag ik m ineens weer staan...

Ik heb lichte kwaaltjes, last van m'n buik, beetje bruin bloedverlies en mijn hongergevoel is wat ontregeld. Ik denk dat ik misschien zwanger ben, maar wil het niet hardop zeggen omdat ik zoveel verhalen lees van meiden die symptomen hebben en waar het achteraf toch niet raak is. Dus ik zeg tegen mezelf dat het vast niet zo is, ookal denk ik het wel te voelen, hihi.

Groetjes Martine

hoi meiden,

nou martine dat klinkt alsof je zwanger bent!!
jeetje wat spannend zeg! vrijdag testen?je laat het ons wel meteen weten he! ik duim voor je!

en choco wanneer ga jij testen?wanneer is je NOD?

hier nog steeds geen ongesteldheid..
morgen de huisarts bellen,zit vrijdag op 8 weken!duurt me nu lang genoeg!
we klussen wel vrolijk verder maar wel minder vaak zeg maar.
heb echt zoiets van ik wil ongesteld worden..dan weet ik dat het allemaal werkt..nou ja ik hoop snel meer te weten!

groetjes zonnetje

hoi martine,
dat zijn indd wel wat kwaaltjes waar je over kan denken dat het de verschijnselen zijn maar kan me ook goed indenken dat je het niet durft te hopen wanneer is je nod???
je ben bang dat je het je inbeeld dat je die kwaaltjes hebt maar ik duim voor je dat het raak is!!

hoi zonnetje
8 weken is wel heel erg lang zeg heb je ook geen gevoel dat je ongesteld moet worden?? lijkt me echt wel heel erg frustrerend ben benieuwd wat je huisarts morgen zegt hou ons op de hoogte en sterkte.

ik heb mijn nod morgen en ik heb stiekem vandaag al een test gedaan want was erg nieuwschierig maar is nog negeatief ik ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben maar ben wel misselijk en rare buik en heb sinds gisteren ook   zere tepels had vorige week heel erg het gevoel dat ik al ongesteld ging worden pijn in me buik en onderrug we wachten het maar af en stiekem hoop ik het toch wel en anders gaan we gewoon voor ronde 2
nou groetjes en gezellig dat jullie weer gereageerd hebben!!
choco

Terug
Bovenaan