Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

hoi meiden,

en choco alweer een test gedaan?of ongesteld geworden?dit is toch je eerste ronde na de pil?spannend he!

ik heb de huisarts gebelt en een afspraak gemaakt voor volgende week dindag,
dan zit ik bijna op 9 weken..hoop dat ie me  helpt en me niet naar huis stuurt met kijk het nog maar een paar maanden aan.en stiekum hoop ik voor die tijd nog ongesteld te worden.ik houd jullie op de hoogte!

groetjes zonnetje

hoi zonnetje
9 weken is wel heel lang ja maar er zijn toch ook tabletten die je menstruatie oproepen hoop voor je dat je die krijgt van de dokter heb je nergens last van verder??
dit is indd mijn eerste ronde na de pil en ik had gisteren eigenlijk mijn nod maar nog niet ongesteld ik probeer me test nog even tot donderdag uit te stellen misschien is mijn cyclus wel langer en moet ook toegeven dat ik wel het gevoel heb ongesteld te gaan worden.
ik hou jullie op de hoogte groetjes choco

Hey,

Spannend choco! Je weet nooit, ze zeggen dat zwanger zijn in het begin net zo kan voelen als ongesteld zijn. Maar goed, ik zou niet teveel hopen, want mijn kwaaltjes hebben ook nix opgeleverd... Echt irritant! Hou ons op de hoogte!

Eigenlijk, als ik erover nadenk, vind ik het afwachten en het niet weten wanneer je zwanger zal worden nog vervelender dan het feit dat ik nog niet zwanger ben. Was er maar iemand kon voorspellen: je bent over 10 maanden zwanger, dan hoefde ik niet elke maand te wachten en te hopen. Maar ja, het verrassingseffect zal het moederschap wel zo speciaal maken ;-)

Drukke huisarts heb jij zonnetje, moet je weer een week wachten, pfff! Laat je niet zomaar wegsturen met nix hoor, hij kan misschien best wat geven om je cyclus op gang te brengen ofzoiets. Of misschien vertellen wat hij voor actieplan heeft om je aan een kindje te helpen ;-)

Tamamaatje, bijna noddag toch?

Gr Martine

Hai meiden,
Tijdje niet op t forum geweest, druk met van alles, diplomering is achter de rug! Het gewone leven kan weer beginnen afgezien dat we nu zwanger willen worden dan. Helaas deze keer is het niet gelukt... ben na 7 negatieve ovulatie testen ongesteld geworden vandaag :(
Dan ga ik er dus toch vanuit dat ik m'n ovulatie net gemist heb... 1e cyclus was 32 dgn, dus was gaan tetsen vanaf dag 14 t/m 22 maar allemaal negetief, nu dag 26 ben ik ongesteld, dus deze cyclus is 'n stuk korter geweest. Weet niet van welke lengte ik uit moet gaan, dus ga vanaf morgenochtend tempen. en tegen de tijd dat m'n ei weer zou moeten komen weer testen (tsja zo kom ik er misschien achter of ik uberhaubt wel een sprongetje heb)
Zonnetje, verstandig dat je er nu voor kiest naar de dokter te gaan. Het gaat nu gewoon best te lang duren hoor... wanneer had je de laatste zwangerschapstest gedaan ook al weer?
Choco, ben benieuwd of je al ongesteld bent geworden???
Martine ik zag dat je bij ons nog niet op t lijstje staat... Ik haal h'm ff naar boven!
Tot gauw x Tamamaatje

Status betekenis:      =Ongesteld     =Neutraal.   = Zwanger.

Naam
Leeftijd
Ronde
N.O.D.                  
Status

Tamara
25jr
1
+/-   24-06

J86        
22jr
1
25-05 (?)

Choco
23jr
1
25-05

Lian        
25jr
1
10-06

hey meiden,
ben niet echt actief geweest op het forum...maar hier nog geen ongi of positieve test helaas.
Heb 24 mei in de avond negatief getest..weet ook nog niet hoelang me cyclus is, aangezien dit de eerste ronde is na de pil
wanneer zouden jullie weer testen? en maakt het heel veel uit dat ik 's avonds had getest? de test kon iig niet negatiever zijn..
heb verder niet echt klachten, pijn in me buik af en toe

quote: Tamamaatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2009 19:01:43'));

Status betekenis:      =Ongesteld     =Neutraal.   = Zwanger.

Naam
Leeftijd
Ronde
N.O.D.                  
Status

Tamara
25jr
1
+/-   24-06

J86        
22jr
1
25-05 (?)

Choco
23jr
1
25-05

Lian        
25jr
1
10-06

Martine
26
3
24-6

Oh Martine, jij ook ongesteld? Balen zeg! Op naar ronde 3 straks... Jammer hoor!

Terug
Bovenaan