Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@jansske, ik werk ook drie dagen in de week meid, en idd die andere twee dagen bestaan hier voornamelijk uit schoonmaakklusjes en wassen enstrijken!! Maar ja, aan de andere kant heb ik dan vaak wel het hele weekend lekker "vrij" en dat is dan wel weer de moeite waard.

We hebben hier thuis vloerverwarning en daar zijn we al een paar maanden mee aan het tobben. Gister zijn er weer loodgieters geweest, met als resultaat dat de vloer nu nog kouder is....grgrgrrrrrrrrrrrrr ga zo dus maar weeeeeer bellen, wordt er gek van... wil alleen maar een warme vloer, is dat nou zo moeilijk!!!!!! ja dus.... hihi

x

Hey girls,

Tgoh even niet meelezen en zoveel missen:)
Hoop dat ik hier nog een beetje kan volgen.
Ondertussen bij mij nog niet veel veranderd,zou nu in mijn klusdagen moeten zitten dus dan doen we dan ook maar voel me echt niet anders,vorige keren als ik mijn ei had gehad voelde ik me altijd zo raar en verschillende soorten pijntjes maar nu dus niet.
Dus kan ook mijn ei nog niet gehad hebben,volgens mijn langste cyclus van 25 dagen zou ik mijn ei gisteren gehad hebben maar ga sevvens eens berekenen wanneer ik deze zou hebben op de normale 28 dagen en ja dan zien we wel he.
Is wel lastig want weet dan niet zeker wanneer men NOD is,ben ik dan best dat ik deze bereken op de langste cyclus(in mijn geval die 25)?
En dan mss nog een paar dagen afwachten om te testen?
Moest het deze maand niet raak zijn ga ik dan toch de ovulatietesten eens proberen want zit dan toch in ronde vier en wie weet klussen we wel altijd verkeerd.
Ik reageer niet altijd op iedereen maar ik lees wel vaak mee hoor.
Wens jullie allemaal nog heel veel succes in alles.
Liefs orchi

@ marianne: Ohjee meis, wat vervelend dat je zo in onzekerheid moet blijven zitten. En ik snap dat je jezelf in bescherming neemt door er van uit te gaan dat het niet goed is, maar geef de hoop nog niet helemaal op. Ik duim nog steeds hoor...

@ Romaty: Ach, meestal denk ik ook met een glimlach terug op die laatste periode van de zwangerschap hoor, maar soms dan denk ik ook weer even "Ja, het was soms helemaal even niet leuk!" Dat is snel weer over hoor, ik kan niet wachten tot ik weer zuchtend en kreunend uit bed strompel om WEER naar de wc te waggelen hihi
En een derde? Ik hoop dat het ons gegund is, het leek me altijd heerlijk, een groot gezin. Maar financieel gezien gaat m dat niet worden dus 3 leek me een mooi compromis. Ik ben ook niet voor niets juf geworden zeg ik ook altijd. Nu heb ik er elke dag 27!

en wat het poetsen betreft... ik werk 4 dagen en zorg er voor dat ik op de dag dat ik wel thuis ben niet de hele tijd staat te boenen. Gelukkig hoeft dat ook niet, want ik heb een hele lieve moeder die op maandag komt oppassen en dan terwijl Melanie slaapt even aan de poets gaat. Lief he! De rest van de klussen doe ik dan verdelen over de zaterdag en zondag. En als Mars pech heeft zet ik hem ook nog aan het werk... gnagnagna

@ Yessie: He, dat zal wel een enorme domper zijn, als je zaterdag weer aan de pil gaat. Je had je er zo op verheugd! Toch vind ik het dapper dat jullie er eerst voor kiezen het financieel weer op de rit te krijgen. Het is soms niet makkelijk tegen je gevoel in een besluit te nemen.

@ mama1977: Fijn dat je zo snel terecht kan bij de oogarts. Hopelijk krijg je dan snel nieuwe lenzen, want goed zien is toch wel errug makkelijk!

@ orchideke: Ik zou ook uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad. En flink blijven klussen natuurlijk, je weet maar nooit!

@ Cora: Spannend die vruchtwaterpunctie! Ben je niet heeeeel zenuwachtig?

Goh, ik ben vast iemand vergeten, maar ik weet nu echt niet meer wie er allemaal tussendoor gereageerd heeft. Misschien dat ik het nog even ga nazoeken, maar nu even niet  Ik ga lekker op de bank hangen en tv kijken. Heeeeeerlijk!

hoi meiden,

Ik hou het even niet meer bij hoor. Kheb na het weekend niet meer kunnen kijken en er staan gelijk weer zoveel reacties! Gezellig hoor!
Hier is het wachten op... Ik heb bijna geen kenmerken van zwanger zijn. De vorige keer had ik enorme pijnlijke borsten. Nu heb ik alleen maar honger.... maar of dat iets betekent? vast niet. Het liefst zou ik nu al willen testen... waren er maar testen die je het meteen konden vertellen....

Jullie allemaal heel veel succes bij het klussen, sterkte bij het wachten.

liefs J-t

@ mamma 1977: Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf zoveel beter voel nu ik de pil niet slik. Echt ik voel mezelf weer helemaal blij hihi...

@ Romaty: Ja ik heb ook een vaag vermoeden dat ik het de vorige keer ook had alleen of dat nu aan het begin van mijn zwangerschap of aan het begin van mijn stopperiode  was ....?!?!

Maar goed we w8en maar even rustig af! Mijn NOD is 17 februari denk ik als ik uitga van 28 dagen maar het kan ook   makkelijk langer duren, gewoon even rustig afwachten ( hoor mij nou als ik langer als 28 dagen loop.....helemaal in de stress straks. Haha...)   Maar hoe zit dat gemiddeld de eerste keer na het stoppen met de pil is dat heel verschillend wanneer je ongesteld word? En wanneer is het dan raadzaam om te testen? Als je al direct overtijd bent?? Zo wat een vragen allemaal haha! Misschien iemand met antwoorden?!

Liefs Janne

quote: berg_driel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 10:17:51'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
5  
24  
14 feb  

Jansske
4  
27  
27 feb  

mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
24 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
 1
 23
 17 feb

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
29-08-09  
13-02-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

djurresmama
26  
2  
10-09-09  
13-02-09  

Dag meisjes,

Hoe is het daar met jullie allemaal?
Hier is er toch een beetje veranderd.
Zou volgens mijn berekeningen maandag mijn ei moeten gehad hebben maar voelde mij totaal niet anders.
Nu gisteren is er verandering ingekomen,lichte menstruatiepijn.
Vandaag al ietsje heviger,dus volgens mij is mijn ei dan gisteren of zo geweest,hebben voor de zekerheid gisteren ook maar even geklust:)
Liefs orchi

Hi ik wil er ook bij,

Mamavanbijna 33          leeftijd 34     2e kindje     2e ronde NOD is 7 maart 2009

Terug
Bovenaan