Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Ha meiden, sorry even een tijdje niks van me laten horen. Wel meegelezen hoor! Ik ben de laatste tijd zoooo moe, dat ik bijna nergens energie voor heb. Hopelijk is deze moeheid fase bijna over. Ik vind het wel zwaarder dan mijn 1ste zwangerschap, omdat er nu al een eentje rondhuppeld die duidelijk in de peuterpuberteit zit.

@Romaty: heel herkenbaar. Het nieuws van een 2de is toch wat minder bijzonder dan van de 1ste lijkt wel. Bij Max stond mijn hele kast vol met kaarten met felecitaties, terwijl ik er nu 'pas' 5 heb gekregen.
De reacties zijn erg wisselend: de meeste hadden het wel verwacht en vinden het erg leuk, maar er zijn er ook bij die me voor gek verklaren omdat ze het zo snel na Max vinden (2 jaar 2 maanden!)

@mama1977: wat vervelend dat gedoe met je ogen. Hopelijk valt het allemaal mee.

@marianne: vervelend dat iedereen wat anders zegt, maar ieder geval fijn dat er weer hoop is. Veel sterkte met afwachten en ik zal voor je duimen!

@wendy: inderdaad wel vreemd die duizeligheid. Ik zou toch even naar de dokter gaan, misschien is je bloeddruk wel te hoog

@danielle: wel kort 3 dagen ongi, maar in ieder geval fijn dat je cyslus nu een normale lengte heeft.

@yessie: beterschap!

@denys: dat  trek hebben en hongergevoel klinkt bekend,  maar heb ik  ook wel eens een week voor ik ongi moet worden. Maar als jij dit normaal niet hebt.......Spannend!

Kusss Linda

@ Janne

Welkom!!

@ linda

Bloeddruk is wel goed heb ik gisteren even bij mijn moeder opgemeten. Voel me eigenlijk nu wel weer goed

@ mama 1977  

Hoe was het bij de huisarts?

Xx Wendy

Hey allemaal,

Superleuk dat jullie me allemaal zo welkom heten!! Voel me direct thuis! Ik heb gelijk eens even een vraagje, we hebben dus goed geklust de afgelopen periode. Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de pil, ik heb alleen nu van die vreselijke opvliegers. Echt het zweet breekt me aan alle kanten uit! Gek!?!? Niet dat ik denk dat ik nu al wanger ben, maar kan het wezen dat dat hormonaal is omdat ik gestopt ben met de pil!? Of is dit ver gezocht?

Groetjes janne

Hee iedereen.

@ Yessie84,bijna NOD spannend hoor, ik ben benieuwd.

@ Orchideke, hoop voor je dat de derde ronde raak is. Ik ken dat gevoel van leeftijdsverschil, mijn dochter  is  in december al drie geworden.

@Janneb, welkom!

@Mama1977,suc6 bij de huisarts.

Voor de rest heb ik niet zoveel te melden vandaag. Ik zit net als de rest nog in
de wacht!Suc6 iedereen ook voor degene die aan het klussen zijn!  

Heey meiden!

@ Janne: Welkom!

@ Romaty: Kan me zo voorstellen dat familie anders reageert als bij de eerste. Straks bij een eventuele derde is het helemaal zo'n been there done that verhaal. Toch wel een beetje jammer, vindje ook niet?

@ mama1977: Spannend bij de oogarts. Hopelijk valt het toch mee...

@ de klus en wacht meiden ik  nog steeds voor ons....

Die vage ongi is nog steeds zo vaag als eerst. Het ene moment denk ik : "Ja, het is doorgezet." om vervolgens niks meer te zien. Vreemd. Ik ga der maar vanauit dat het inderdaad die capsules zijn. En mijn vriendin zei ook: "Voelt zeker raar om normaal te zijn?" Daar moest ik wel hard om lachen hihi We zien wel. Ga nu maar vaneen 28 dagen cyclus uit en hoop op een geweldig eerste verjaardagscadeau voor Melanie...

Zat er van de week aan te denken: Een jaar geleden was ik zodik dat ik mijn enkels al weken niet meer gezien had, sliep ik met een krakend zeil op het bed, slikte ik rennies alsof het smarties waren  en deden mijn ribben zo'n pijn! Dus zwangere dames, weten jullie het alweer hihihihihi

Groetjes!

Hoi meiden,
Ik heb een verwijsbrief voor de oogarts. Mijn huisarts belde terplekke naar het ziekenhuis om een afspraak te maken en ik kan a.s. donderdag al terecht. Heel fijn! Want het schijnt dat de oogartsen ook een wachtlijst hebben. Maar mijn huisarts heeft er semi-spoed van gemaakt. Ik moet er niet aan denken dat ik nog  weken zou moeten wachten. Ik red me wel hoor maar zonder lenzen of bril is dat toch niet altijd handig. Eigenlijk moet ik m'n oude lenzen niet meer dragen maar als ik moet werken MOET ik ze wel in. Gelukkig zie ik er nog gewoon alles goed door.

@Janne. Ik heb wel eens gehoord dat de pil emoties wat afvlakt bij sommige mensen. Dus als je heel depri bent dat je door de pil iets minder depri bent. En als je heel blij bent ben je door de pil iets minder blij. Ik weet niet of dit waar is maar dat heb ik wel eens gehoord.
Als het zo is zou het kunnen komen door het stoppen met de pil dat je van die opvliegers hebt. Maar nogmaals, ik heb het ook maar gehoord!

Liefs, mama 1977.

He meiden,

@mama1977, dat is wel super fijn dat je zo snel terecht kan. Fijn z'on huisarts.

@Janne, welkom!

@Danielle, wat vertel je het toch leuk. Enkels niet gezien, rennies als smarties, hahahaha! Ik heb werkelijk nergens last van gehad, hopelijk is dat bij de 2e ook zo.

Verder hier weinig te melden! Deze week de klusdagen dus we gaan er weer voor!!

Nou meiden, slaap lekker!! x

hoi meiden,

hier weer even een bericht van mij. vrijdag en zondag weer wat verloren met afvegen en nu vanmorgen weer maar nu had ik het idee dat ik ongi weer.althans zo zag het eruit, dus ga er nu eigenlijk wel van uit dat het niet meer goed is/zit.
weet anders ook niet meer wat ik er van moet denken.
het was zo mooi geweest niet (weer)de MMM in de moeten(heb de recepten nog maar niet weggegooid)je weet maar nooit.
je moet positief blijven denken zegt men maar dat wordt wel steeds moeilijker.
maar even afwachten tot vrijdag en dan horen we meer.
voor de rest een rustig weekend gehad, heb met het werk gebeld dat ik deze week geen zin heb om te gaan invallen en volgnde week heb ik lekker voorjaarsvakantie.
het is alleen niet zulk mooi weer, dus das wel jammer.

zal zo even met djurre naar mijn schoonouders effe een bakkie koffie doen.
het gekke is mijn klachten blijven wel.

weet even je naam niet meer ,maar voor degene die hier nieuw is welkom.
voor de andere dames wordt het spanned zag/las ik. duimen maar.

hoop dat ik goed nieuws krijg vrijdag.

tot later.

groetjes marianne

Terug
Bovenaan