Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Lieve allemaal,

Ik heb erg vervelend nieuws.
We hebben hier hele erge geld problemen en gaan nu proberen dit in korte tijd allemaal goed te krijgen.
Helaas is er het afgelopen half jaar niets verranderd, alleen maar slechter geworden,
Dus als ik zaterdag ongi wordt ga ik weer aan de pil.
We hebben het gister besloten, en kan alleen nog maar janken.
Ik vind het super erg, alle moeite voor niets geweest, en straks weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik neem wel de pil met het minst hormonen, zodat mijn lichaam straks weer makkelijk opgang komt.
Wil wel graag mee blijven praten met jullie, want ik vind het gewoon super gezellig hier.

Liefs yess

He meiden,

@danielle, oh ik heb  weer smakelijk om je gelachen, heerlijk!! Maar over zo'n krakend zeiltje gesproken, ik dacht van de week dus terug aan de tijd van het bed op klossen, zeiltje op bed, de bevalling en de kraamtijd.... en ik krijg daar zo'n warm en goed gevoel bij, ik heb dat zo'n indrukwekkende en geweldige periode in mijn leven gevonden, ik kan niet wachten tot het weer zover is....
En ja, het is wel jammer dat mensen nu anders reageren, maar ook wel begrijpelijk, ik reageer zelf ook anders.... en een nummer drie... ik denk niet dat dat bij ons ooit gaat gebeuren, daarvoor vinden we andere dingen in ons leven te leuk!!

@marianne, oh meisje, het word je niet makkelijk gemaakt zeg...pff. Maar misschien is het wel goed om van het ergste uit te gaan, dan kan het alleen nog maar meevallen.. Ik heb ook vrijdag een echo, ook ik ben best zenuwachtig... Al heb ik geen reden om te denken dat het niet goed zit, ik vind het toch spannend, want we hebben het hartje pas een keer gehoord...
Ik blijf voor je duimen meid.... sterkte

@mama1977, fijn joh dat je zo snel terecht kunt!! Nu maar hopen dat het allemaal meevalt!

@janneb, toen ik net stopte met de pil had ik dat geloof ik ook... Het zijn gewoon hormoonschommelingen, verder geen gekkigheid.....maar ja die hormoonschommelingen kunnen natuurlijk ook door een zwangerschap komen...... ben benieuwd!!

Vandaag vrij, maar moet flink aan de poets in huis, aangezien alles het hele weekend stil heeft gelegen.... ga maar eens met de badkamer beginnen.

x

@Yessie. Meisje toch, wat is dat balen! Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu alleen nog maar kan janken. En tuurlijk moet je hier mee blijven praten als je dat wil. Vinden we alleen maar gezellig!

@Djurresmama. Misschien kun je inderdaad maar beter van het ergste uitgaan maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. Ik hoop dat het snel vrijdag voor je is. Ik duim voor je.

Liefs, mama 1977.

Hoi meiden,

@djurresmama, wat een vervelend bericht!
zoals de anderen ook zeiden, mssn is het beter om van het ergste uit te gaan, maar het blijft zo ontzettend vervelend.
ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt en dat het maar snel vrijdag mag zijn voor je, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

@ janne, welkom hier!

@ mama1977, fijn dat je snel terecht kan, hoop voor je dat ze er snel iets aan kunnen doen.

@ romaty, ik merk idd ook dat mensen het "normaler" vinden dat je weer zwanger bent.
het speciale lijkt er idd af te zijn.
mssn komt dat ook doordat we zelf idd veel bezig zijn met je andere kindje.
maar voor ons blijft dit kindje toch ook heel speciaal, er zijn genoeg mensen die graag met ons zouden willen ruilen dus ik ben echt wel dankbaar dat het ons gegund is!
En dat is toch het belangrijkste.
Veel plezier bij je echo vrijdag!

@ yessie, wat een moeilijke beslissing!
maar ik vind het knap dat je eerst je problemen op wilt lossen voordat je verder gaat met jullie kinderwens.
ik hoop voor je dat je snel weer kunt beginnen met klussen en alles op rails hebt.

Hier eigenlijk wel positief nieuws.
Gisteren weer een echo gehad en de kleine lag lekker druk te spartelen en het hartje klopte.
Op 2 maart heb ik m'n vruchtwaterpunctie.

groetjes Cora

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
5  
24  
14 feb  

Jansske
4  
27  
27 feb  

mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
24 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

jtzwanger
1  
24  
21 feb  

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
29-08-09  
13-02-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

djurresmama
26  
2  
10-09-09  
13-02-09  

Hoi,

@ Marianne

Jeetje ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen ik leef met je mee en denk aan je ik hoop dat het snel vrijdag is voor je!

@ Romaty & Danielle

Ik heb ook enorm gelachen om je verhaal Danielle!
Maar idd Romaty ik kijk er ook weer naar uit dat ik mijn tenen met moeite nog af kan drogen en het irritante zeiltje op bed! Iets om niet snel te vergeten ook al vond ik het toen ow zo irritant maar ik zou het nu graag weer voelen! Of wij voor een derde gaan? Geen idee eerst maar eens kijken hoe dit afloopt en wat er nog uit verdere onderzoeken komt!

@ Yessie

Jeetje wat vervelend! Kan me goed voorstellen dat je nog op dit forum blijft het is ook idd erg gezelllig en ik hoor er ook niet helemaal bij.. We hebben allemaal ons eigen verhaal en dat maakt toch niks uit?

Groetjes Wendy  mama van Merle*!!!

@yessie, oh jeetje meis, wat vreselijk vervelend voor jullie, maar ik vind het wel heel goed van jullie dat jullie eerst het probleem op gaan lossen, hoe graag jullie ook nu een kindje zouden krijgen.... blijf gewoon meekletsen meid, zal je wellicht goed doen om toch hier je verhaal kwijt te kunen..

@bergdriel, heerlijk zeg een goed echo!! Geeft toch een goed gevoel he!! Wel spannend nu, 2 maart de punctie. Is ook alweer snel!!

x

He mieden,

@djurresmama, wat spannend zeg en dan nog wachten tot vrijdag! Het zal niet meevallen voor je! Wens je ontzettend veel sterkte.

@yessie, wat verschrikkelijk voor je, maar snap wel dat jullie deze keus nu hebben gemaakt!! Het zal niet meevallen meis. Ik vind het gezellig als je mee blijft kletsen, gewoon doen zolang je het volhoudt.

@romaty, lekker aan de poets?! Moet hier eigenlijk ook gebeuren, maar dus echt geen zin in! Werk 3 dagen en heb het idee dat ik de andere 2 dagen alleen maar aan het poetsen ben! Hebben jullie dat niet??

@berg-driel, fijn dat de echo goed is verlopen! Stelt je gelukkig weer gerust.

x

Terug
Bovenaan