Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Ha meiden,

@Denys: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@mama1977: fijn om te horen dat het goed zit met je ogen! En dat je nog lenzen kan dragen. Zullen alleen wel een stuk duurder zijn met een cilinder volgens mij.
Je vroeg wanneer ik weer een echo hebt, maar wij krijgen in het begin een echo (termijnbepaling) en met 20 weken maar verder niet. Krijg jij er meer dan? Romaty heeft ook al een 2de echo. Heel leuk, maar bij ons dus niet zo.
Ik heb besloten om wel een nekplooimeting te laten doen (al is het alleen maar voor een extra echo) en die is 25 februari.

@Romaty: leuk dat je nog een echo hebt gehad en dat alles er goed uit zag!

@Yessie: balen dat je niet zwanger bent, maar in dit geval misschien maar beter. Geeft misschien toch een beetje rust. Leuk dat Darren gaat judo-en. Ziet er volgens mij heel wijs uit in zo'n pakje ;-)

@djurresmamma: weet je al meer?

Kusss Linda

Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier op dit forum dus ik zal me eerste even voorstellen. (Eigenlijk lees ik sinds een paar weekjes stiekem een beetje mee maar dit is mijn eerste berichtje). Mijn naam is Christina en ik ben  36 jaar. We hebben al twee kinderen (een meisje van 8 en een jongen van 6). Een tijd lang hebben we gedacht dat het wel compleet was zo. Maar sinds een jaar ongeveer begint het toch wel weer te kriebelen. Eerlijkheidshalve in eerste instantie vooral bij mij  maar mijn man is inmiddels ook wel enthousiast. Een maand geleden ben ik met de pil gestopt om eerst de hormonen uit mijn lijf te laten verdwijnen. Afgelopen  maandag (9 februari) ben ik ongesteld geworden dus dat was dan mijn eerste natuurlijke cyclusdag. Omdat ik een cyclus heb van 27 dagen zou op de 22ste mijn eisprong moeten zijn en mijn NOD 8 maart (als ik het goed heb...??). Voor ons dus ronde 1 en ik hoop dat ik snel zwanger mag worden. De beide vorige keren was ik binnen 2 maanden zwanger maar inmiddels zijn we toch wel een flink aantal jaartjes verder natuurlijk. Je leest toch vaak alarmerende verhalen over verouderende eicellen enzovoorts maar daar wil ik nog maar even niet aan denken. Laten we maar even uitgaan van het positieve!

Ik wens iedereen die bezig is zwanger te raken heel, heel, heel veel succes en de zwangeren onder ons een hele fijne en gezonde zwangerschap toe!!

Groetjes van Chris!

zoals beloofd nog ff reageren op iedereen

@denys, nog van harte gefeliciteerd!!

@yessie, toch balen meis, kan me voorstellen. Maar wellicht op dit moment toch het beste, ook al zegt je hard iets anders. Leuk dat darren gaat judo-en!! Stoere kerel hoor!

@christina, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen!!

@mama1977, gelukkig zeg dat het meevalt met je ogen!! Dat moet een echte opluchting zijn!!

@danielle, leuk zeg, melanie alweer bijna 1!! En lekker een weekje vakantie!! genieten!

@linda, mijn verloskundige praktijk heeft zelf een echoapparaat. Ik heb gelukkig een verloskundige die zich echt inleeft in de zwangere en die het oh zo leuk vind om te pas en te onpas ff iun die dikke buik te kijken!! Dus ja, zolang de kleine goed in beeld te brengen is, kan ik regelmatig ff spieken, als het goed is mag ik bv volgende week weer ff kijken, dan moet ik voor de standaard controle, en bloedprikken etc, en ze zij vandaag al dat we dan toch ff stiekum zouden kijken!! Heerlijk!!
Ik liet geen nekplooimeting doen, maar vind het nu toch wel fijn dat er ff naar gekeken is. De nekplooi was 1.0 mm. Schijnt perfect te zijn. En het kindje had een neusbotje, daar kunnen ze schijnbaar ook het een en ander aan zien. Dus ik ben wat dat betreft al heerlijk gerustgesteld!!

Vandaag het nieuws nog bekent gemaakt bij alle vrienden etc!! Heb bijna heel de dag aan de telefoon gehangen!! Wel heel leuk!! En de eerste kaarten zijn binnen dus het feest is compleet.

x

Hallo, Mag ik op de lijst?

forum naam is Jig, 30 jaar, mama van meissie bijna 9mnd en nu ''officieel''   1e ronde.Moet vandaag mn eisprong hebben, voel 'm ook wel.Spannend!!!
Groetjes

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
nvt  
24  
nvt  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
23 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
1
23
17 feb

Mama van bijna 33
2
34
9  maart

jig
1
30
27 februari

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

djurresmama
26  
2  
10-09-09  
13-02-09  

Hey jig,

Allereerst welkom!!
Heb je toegevoegd aan de lijst,wat word hij al groot:)
Hopelijk ben je snel zwanger.

Aan de rest van de dames,hoe is het verder?
En hoe waren de echo's?

Hier is het nog altijd hetzelfde,gisteren eigenlijk niks last gehad van iets,mss eens een goed teken want de maanden ervoor voelde ik vanalles:)
Gisteren avond in de douche had ik wel pijn aan men borsten,als ik me waste en erover ging met het washandje deden ze wel pijn,zolang ik er vanaf blijf is het niks maar als ik er aan kom wel.
Maar ja we kunnen alleen maar afwachten he.
Straks met mijn vriend en dochter naar de zee tot morgen,even ontspannen:)
Liefs orchi

hoi orchideke,

Nou, je weet nooit zeg! Bij mijn eerste zwangerschap had ik alleen last van pijnlijke borsten, voor de rest geen kwaaltjes gehad, maar die borsten!! Het leken wel kanonnen die elk moment afgevuurd konden worden pfff!! Hopelijk is het een goed teken voor je!
Op dit moment heb ik absoluut geen kwaaltjes, dus waarschijnlijk ben ik wel niet zwanger.... nog 1 weekje wachten ;-)

Terug
Bovenaan