Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi,

Pff ja erg he,dat wachten altijd:)
Wanneer ga je testen?
Ik heb mijn nod de 23 ste dacht ik,maar op babybrabbel stond,thuistest mogelijk van 21 februari,dus als mijn ms er nog niet zijn,dan ga ik toch eens een testje doen,dus volgende week zaterdag,dus voor mij ook nog een weekje,alé zeg maar WEEK!!
Ik weet we mogen niet klagen maar toch is het elke keer zo spannend.
In mijn geval bij de eerste gwn tijdens de pil zwanger en dan nu al de derde keer aan het proberen en toch nog niks,dan begin ik soms te denken,heb keizersnede gehad en wie weet hebben ze wel iets verkeerd geraakt en bla bla,weet dat dat niet zo is maar toch,die gedachten altijd he:)
Zou als ik zwanger ben vandaag mijn innesteling hebben,zou wel leuk zijn he op valentijn:)
Dus wel leuk dat we zowat samen lopen,zeker als we zwanger zijn,vind het wel leuk dat er iemand is die dan ongeveer samen zit,is altijd zo leuk om mekaar in te lichten dan.
Dus we gaan hier samen maar wat aftellen he:) haha
Liefs orchi

hoi dames,

hier een bericht van mij, ik weet nu iets meer maar niet zo veel meer.
ben nog steeds zwanger, weet alleen nog steeds niet wanneer ik uitgerekend ben.

er was een vruchtzak met vruchtje zichtbaar maar nog geen hartfunctie. maar gezien de lengte van het vruchtje  moest dat als alles goed gaat vandaag of morgen beginnen.
het past mooi/sluit aan  bij de echo van de vorige keer. de gyneacoloog had dit niet verwacht.
moet nu 26 febr terugkomen. krijg ik weer een echo. dan moet er echt hartfunctie te zien zijn, zoniet is het toch niet goed.
vind het wel vreemd ben ong. nu 6 weken nogwat zwanger denkt hij, maar ik heb 16 januari al positief getest.

@daniellexx, wat zeiden ze precies bij jou dan van de bloedinggen die je had tijdens je 1e zwangerschap?
hij zegt er bij mij namelijk nier zo veel over alleen dat dat niet goed is en niet zo hoort.
weet het ook niet meer.

hoop dat we over 2 weken  beter bericht krijgen.

iedereen een goed weekend en ik ga van mijn voorjaarvakantie genieten met mn zoon, hoef een week effe niet te werken. scheelt weer onderwijs en je krijgt nog doorbetaald ook.

groetjes marianne

hoi marianne,

Lees hier net je berichtje.
Toch wel goed nieuws he,in mijn ogen toch,een vruchtzakje en een vruchtje,oke het hartje klopte nog niet maar als hij dacht dat dit een van de dagen moet beginnen,dan is er toch nog hoop en redelijk veel hoop toch he.
Vind het wel super voor jou,oke het kan nog mislopen maar met wat je nu weet is het toch meer goed dan slecht he.
Hoop echt dat je binnen twee weken een kloppend hartje te zien krijgt!!
Nu die twee weken gaan voor jou wel lang duren maar dat is het allemaal wel waard he.
Hoop dat de twee weken snel voorbij zijn dat je toch meer weet dan!!
Veel succes
Liefs orchi

@marianne, nou dat is toch best wel goed nieuws!! Je vruchtje groeit in ieder geval!! Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik er ook vroeg bij maar toen dacht de vk al wel een hartje te zien knipperen, maar ze was er toen ook niet zeker van (met ca 6 wkn). En inderdaad een goeie week later ja hoor, daar was een hartje te horen!! Dus meidn hou hoop!!
Het kan nog mis gaan,  maar die kans is denk ik voor jou net zo groot als voor een ieder ander!

x

@ Marianne: Mijn eerste reactie was ook: Er is groei  dus dat ik positief! Het kan natuurlijk alle kanten opgaan, maar groei is goed! Ikzelf vloeide vanaf een week of 6-7 tot minstens 14 weken. Ik had een eerste echo 6 dagen voor onze trouwdag. De vk had ons gewaarschuwd dat we ook geen leuk nieuws konden krijgen, maar ik wilde het hoe dan ook weten. Met de echo was ik precies 8 weken zwanger. Bijna 2 weken minder ver dan ik eigenlijk dacht. De vk dacht dat het een hele late eisprong is geweest en dat ik dus ook pas later zwanger ben geraakt. Ik moest me ook niet meer druk maken over dat vloeien, want ze zei dat 1op de 5 vrouwen bloed verliest aan het begin van de zwangerschap. De oorzaak is vaak niet te achterhalen. Maar omdat bij mij de placenta aan de voorkant lag, en voor de uitgang (erg laag dus) en omdat alles dan beter doorbloed is, dacht ze  er een vaatje knapte bij de minste of geringste druk en dat ik daardoor wat bloed verloor.  

Je zegt dat je al vanaf 16 januari postitief testte. Zou het kunnen dat je toen nét  zwanger was maar wel voldoende hcg aanmaakte? Ik weet dat je  bij een tweelingzwangerschap meer hcg aanmaakt,  dus heeeel misschien was je in het allerprilste begin zwanger van een tweeling waarvan er eentje een miskraam is geworden? Ik weet het niet hoor, maar als  verder alles goed gaat kan ik geen andere verklaring verzinnen... Pfff en  dan nog weer 2 weken in spanning zitten! Ik blijf duimen hoor!  

Groetjes, Daniëlle    

ik wilde trouwens ook nog even een lieve foto showen van onze Melanie. We zij nvandaag namelijk weer bij de kapper geweest en ze zieter zo stoer en lief uit, dat moest ik echt even delen!

Groetjes, Daniëlle

hoi meiden,
bedankt voor jullie reactie, maar niet zolang na het plaatsen van mijn vorige bericht is het toch misgegaan.
heb de verloskundige gebeld en die is gekomen. ik voelde het vruchtje ook naar buiten komen en heb het kunnen opvangen en ze heeft het bekeken.
het zag er mooi compleet uit zei ze.
moet maandag effe met het ziekenhuis bellen en een echo laten maken voor de zekerheid dat alles weg is.
voelt nu best vreemd.
het heeft niet zo mogen wezen, anderzijds is het misschien beter dat je het nu krijgt dan dat je er met bijv. 20 weken achterkomt dat het niet goed is.
op voor de volgende ronde.
bedankt meiden.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
nvt  
24  
nvt  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
23 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
1
23
17 feb

Mama van bijna 33
2
34
9  maart

jig
1
30
27 februari

djurresmama
1 na mk
26
?

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

groetjes marianne

Oh meis, wat verschrikkelijk!

Weet even niet goed wat ik moet zeggen. Sterkte!

Terug
Bovenaan