Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@marianne, jeetje meis, ik was er eigenlijk een beetje van overtuigd dat het goed ging komen bij je... Wat vreselijk jammer dit...
Wens je heel veel sterkte!

x romaty

@marianne: wat een vervelend nieuws zeg! En ook een  grote teleurstelling nadat jullie net weer wat hoop hadden gekregen. Veel sterkte!  

Hoihoi!!

Deleve, jij hebt vandaag je nod, toch? spannend.
Wendle-merle... jij morgen zag ik... laat je ons wat weten?

Ik moet nog een aantal daagjes wachten. Maar ma-di-woe werk ik en dan denk ik er dus minder of na.

groetjes!

Hallo,

@denys, een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Hopelijk  heb je een leuke verjaardag gehad!

@mama1977, dat is een goed nieuws! Ik heb nooit een bril of lenzen gehad, maar het lijkt me inderdaad fijn om een keuze te hebben.

@yessie, balen dat je ongi bent geworden! Heel veel sterkte meis en ik hoop dat alles heel snel weer goed komt voor jullie.

@romaty, fijn dat je echo goed is gegaan! Enne, nu echt gaan genieten he! Voor je het weer ben je alweer 40 weken zwanger, hihi.

@cristina en jig, welkom!

@jtzwanger, kun je nog wachten... duurt lang he!!

@marianne, lees net je berichtje, neeeeee!! Wat erg zeg! Woorden zijn er niet voor, wens jullie heel veel sterkte.

Ik ben bezig met de ovaluatietesten! Zit nu op dag 18 van mijn cyclus en nog steeds geen positieve test! Het controlestreepje zie je goed, maar de 2e streep is nog niet zichtbaar geweest. De laatste de x had ik een cyclus van 30 dagen! Ik vind het maar gek hoor! Heeft iemand dit ook weleens gehad en herkent iemand dit?

Ik ga nu ajax-feyenoord kijken, kom misschien vanavond wel even terug!!

xxx

Hallo,

@ Marianne jeetje meid wat naar dat het toch nog mis is gegaan ik wens jullie erg veel sterkte!

@ Christina & JIG welkom!!

@ Yessie Wat balen dat je ong. bent geworden kan me voorstellen dat je toch hoop had, ik hoop dat alles snel goed komt en jullie je weer op de toekomst kunnen richten!

@ Romaty Aan het neusbotje kunnen ze zien of de baby mogelijk het syndroom van down heeft de meeste kindjes met het syndroom van down hebben geen neusbotje.

@ Danielle wat een schatje!!

Ik heb vanmorgen zo'n digitale test gedaan van Clear bleu er stond overduidelijk niet zwanger. Dus we wachten het maar af ik zal wel ongesteld worden en dan gaan we maar voor ronde drie! Ik vraag me alleen af waar die duizeligheid vandaan komt denk dat ik dan toch maar eens naar de dokter ga als het aanhoudt.
Fijne zondag nog!!

Xx Wendy mama van Merle*!!

@djurresmama, jeetje wat vervelend om te horen. Veel sterkte gewenst in de komende tijd.

@orchideke, spannend voor je, bijna testen. Ik ben benieuwd.

@daniellexx, wat een schattige foto.

@wendy-merle,het kan nog steeds hoor. Bij mijn eerste zwangerschap had ik eerst een negatieve en een week later een positieve test. Maar je kan er idd beter van uitgaan dat je ongi gaat worden, dan kan het alleen maar mee vallen.

@Deleve, en al een test gedaan?

@jansske, dank je wel! Ik hen een hele leuke verjaardag gehad!

@Yessie, ballen die ongi!!Hopelijk de volgende ronde raak.

Verder met mij alles goed, leuke verjaardag gehad!
Ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus en nog niet ongi.
Hoelang duurde het bij jullie voordat je ongi werd na het stoppen met de pil.
Bij mij voor de eerste zwangerschap 41 dagen. Voor de rest wel een normale cycles van 28 dagen.Ben benieuwd. Als ik woensdag nog niet ongi ben, ga ik er maar weer een testje doen.

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan