Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
17 feb

djurresmama
1 na mk
26
?

J.I.G.
1
30
27 feb.

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

@ J.I.G.

Ik heb de lijst even aangepast voor je. Je kunt als je het zelf wilt doen de vorige lijst kopieren en plakken in een nieuw bericht en dan je gegevens invoeren of veranderen. Ik wil het ook best voor je doen maar misschien vind je het leuk om het zelf te doen? Ik wacht nog even vrolijk met je mee!!

@ Orchideke

Wat balen dat je ong. bent geworden ik had het zo gehoopt voor je!

@ Berg-driel

Idd zolang ik geen bloed zie heb ik hoop ook al wordt ik wel gek van die testen en ik zou ook flink balen als ik nu ongesteld zou worden!
Ik ga er eigenlijk stiekem wel van uit maar ja moet je ook weer niet te hard doen he!

Xx Wendy

Hei Wendy,

Dankje voor de tip!! ga k eens proberen!!

Mareeeeh, als jij op de 16e al je NOD verwachtte, heb je dan niet al getest? Spannend hoor!!

XX JIG

Duhu, ik lees weer eens met mn neus,   Joh wat naar zo'n onzekerheid!! Duim voor je hoor

XX

@ orchie, balen zeg dat de duivels zich gemeld hebben! Ik heb sinds deze maand ovaluatietesten gebruikt van sensitest! Heel erg handig om je eisprong te vinden! Had op dag 24 pas een positieve test! Als dit zo blijft, dan hebben we dus altijd op het verkeerde tijdstip geklust, balen!!

Neee niet leuk!!
Net weer negatief getest en ook nog niet ongi.

Ik ben 3 januari voor het laatst ongi geworden (54 dagen geleden)
Van oorsprong heb ik een regelmatige cycles. En nu eind december gestopt met
mijn pilstrip. Paar dagen daarna ongi (3 januari)  door dat ik met de pilwas gestopt en tot op heden geen natuurlijke ongi gekomen.
Hebben julllie tips?of ook zo iets meegemaakt?

Groetjes Merel

Hoi,

wat leuk om te lezen dat ik niet als enige zo bezig ben met zwanger worden, vooral leuk dat je het hier kwijt kan, om me heen worden ze al gek als ik nog 1 keer over zwanger ga praten, schijnbaar mag dat pas als je het daadwerkelijk bent he?
maar goed, dit weekend zijn mijn rd'-en weer aan de beurd hoop dat het niet gebeurd natuurlijk. Ik heb al een geweldig kind, hij is net 8 en al een echte bink. Dus op naar nummer 2!!!!

iedereen veel succes en klusplezier!!!!!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
17 feb

djurresmama
1 na mk
26
?

J.I.G.
1
30
27 feb.

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                    

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Hoi meiden,

Hoe is het? Ik voel me wel weer wat beter hoor. Soms komen er te veel dingen tegelijk en dat moet je dan even verwerken he.
Ik denk dat ik deze ronde niet zwanger zal zijn. We hebben namelijk bar weinig geklust. En volgens mij had ik op de dagen dat we klusten ook geen ei. Maar goed, volgende ronde dan maar. Al weet je het natuurlijk maar nooit met zo'n onregelmatige cyclus als ik heb.
Vandaag werd ik gebeld door een hele goede vriendin die me huilend vertelde dat ze zwanger is. Ze is er heel blij mee maar het kwam nogal onverwacht. Gelukkig hadden zij en haar vriend het er al eerder over gehad dat ze een kindje wilden maar zo snel als dat het nu ging was niet de bedoeling.

@Romaty. Is je man weer veilig thuis gekomen van de carnaval?

@Linda. Hoe was de nekplooimeting?

@Orchi. Balen voor je dat je ongi bent geworden zeg.Hopelijk de volgende ronde beter.

@JIG. Spannend hoor! We duimen voor je.

@Jansske. Vervelend dat jullie nou net ruzie hadden terwijl jij eindelijk  een pos. ovutest had. Volgens mij is je cyclus nu langer. Ik heb ergens gelezen dat je eisprong altijd 14 dagen  VOOR je ongi komt. Dus dat het onregelmatige in het gedeelte VOOR je eispong zit. Met een cyclus van 28 dagen heb je je ei op dag 14 en 14 dagen later word je ongi. Heb je bijv. een cyclus van 38 dagen dan heb je je ei op dag 24 en 14 dagen later word je ongi.

@Moeke77. Welkom op dit topic!

Liefs, mama 1977.

Ha meiden

@orchi: jammer dat je ongi bent geworden

@denys:dat is vervelend zeg zo'n lange cyclus. Tenzij het natuurlijk een goede reden heeft.

@romaty: is je mannetje alweer veilig thuis? Kan me goed voorstellen dat je het geen fijn idee vindt. Ik vertrouw mijn man ook volkomen, maar vind het toch minder als hij giga-dronken loopt te feesten zonder mij.

@moeke77: welkom!

Vandaag was de nekplooimeting. De echo zag er goed uit, maar over 2 weken krijg ik pas de officiële uitslag. Er is namelijk ook bloed afgenomen. Het was fijn de baby weer eventjes te zien. Jammer genoeg lag hij/zij te slapen, dus niet heel veel gezien.

De afgelopen dagen heb ik giga hoofdpijn. Ik heb even gegoogled maar het schijnt dat dit een veel voorkomende kwaal is. Ik herken het alleen niet van mijn eerste zwangerschap. Iemand anders toevallig wel?
Normaal kun je je lekker volpompen met pijnstillers, maar nu kan ik alleen als ik het echt niet mee hou 1 paracetemolletje nemen. Niet fijn, voel me ook schuldig al kan het niet zoveel kwaad.
Daarnaast speelt de misselijkheid weer wat meer op, maar dit kan ook komen van de hoofdpijn (voelt als lichte migraine). Verder ben ik ook erg moe.
Mijn buik is al best dik, maar dit zijn vooral opgezette darmen. De fase tussen eigen kleding en positiekleding is altijd even lastig.
Ik mag niet zeuren maar voel me eigenlijk niet zo goed. Hopelijk is dit snel weer over.
Sorry voor al mijn geklaag.

Dames op de wachtbank: veel geluk
Dames aan de klus: zet hem op!

Kusss Linda

Terug
Bovenaan