Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@mama 1977:Maar meid toch,vind het zo verschrikkelijk voor jou!
Maar er is toch nog hoop he,wilt daarom mss niks zeggen he.
Ik hoop zo dat het gwn een stomme bloeding was en met je babytje alles oke is.
Dit verdien je echt niet,ik ga voor je duimen meid,veel succes!!
Bij mij is de pijn sinds daarnet weer begonnen,dus vrees ervoor.
Zijn van die venijnige steken,nu weer in mijn schaambeen ongeveer en trekt zo door naar mijn baarmoeder,dus je we wachten af he.

@romaty:Wat leuk dat de prikken achter de rug zijn,dan ben je weer gerust!!
Leuk paarden en zo verzorgen,ben ook zo'n dierenvriend maar woon op een appartement dus een paard zit er voor mij niet in :)

Tot een dezer he dames!!
Moesten mijn duivels er zaterdag nog niet zijn ga ik zondagmorgen testen,ik hou jullie op de hoogte.
Liefs orchi

Hoi dames,

Ik had jullie verteld over mijn petekindje he.
Er is toen een reportage gemaakt over hem en nog kindjes.
Moesten jullie eens willen kijken
Dan druk je bij google in vzw pinnochio en als je op hun site bent moet je links onderaan op video's klikken.
Daar staat dan bij VTM reportage en dat is ze.
Als je voortspoelt tot 5min30 dan kom je bij kelso.
Liefs orchi

@orchideke, heb zojuist dat filmpje bekeken, ben echt in tranen uitgebarsten... wat moet dat vreselijk zijn voor dat mannetje en zijn ouders....... dacht gelijk aan mijn eigen kleine vent boven in bed, hartverscheurend vond ik het......
Hoop dat het ventje snel pijnloos door het leven kan gaan.......
Spannend van je nod trouwens, ben benieuwd, ik zal voor je duimen dit weekend!

x

@orchideke, wat erg zeg,ik heb het filmpje gezien.Hoe  gaat het nu met Kelse?
En hoe gaat het met de steken waar je nu last van hebt.

@mama1977, sterkte meid. wat vervelend. Ik zal voor je duimen dat het goed afloopt.
De wonderen zijn immers de deur nog niet uit.

@janske, van harte gefeliciteerd!Super super leuk voor je.

@romaty, wat leuk al die dieren enzo, woon je op een groot erf?

Wij zijn ingelood voor een nieuwboue huis. Echt spannend. Ben zo benieud of het allemaal gaat lukken. Volgende week ons huis taxeren en met de makelaar praten.
We aan er lekker op vooruit. We hebben nu ook drie slaapkamers. Maar nu ook een zolder er bij en alles is groter en een mooie wijk. Ik ben benieuwd. Nu nog zwanger worden, dat zou helemaal mooi zijn.

Groetjes Merel

hoi meiden,

@mama 1977:vind het zo verschrikkelijk voor jou!
ik ga uit van het goede voor je.ik begrijp je helemaal, want ik zou (voor mezelf dan)  ook van het ergste uit gaan,maar er is toch nog hoop.
 ik hop dat je begrijpt wat ik hier mee bedoel, ik bedoel niet dat het mis is ofzo iets, maar je gaat het dan voor jezelf wel weer denken.

@wendy-merle:het lijkt me een mooie grafsteen, hoe je het beschrijft.

@ Janskke: van harte gefeliciteerd meid!!!

@Orchideke. Hoe gaat het nu met je? Is de pijn al minder?

@Romaty. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was.

nee ik mag de komende tijd niet de MM in. moet het eerst een aantal maanden aankijken.
moet gaan zien of cyclusen nu weer zo lang zijn, zo ja dan mag ik weer terug komen.
maar dat duurt wel even ben ik bang.hoelang weet ik niet .

gaan dit weekend  lekker even er tussenuit.
we hebben een caravan. gaan lekker even naar diever.

tot volgende week,

groetjes marianne

Hoi dames,

Allereerst allemaal bedankt met de lieve reacties,onze kelso is voor de moment aan de beterhand,het ziet er allemaal nog verschrikkelijk uit maar er is toch 1 gelukje,zijn gezicht is uiteindelijk gespaard gebleven,alleen in zijn nekje is het nog heel erg maar daar is hij dan onlangs aan geopereerd en ben eens benieuwd hoe het er zal uitzien binnenkort,maar het heeft van hem een heel ander kind gemaakt.
Je kan niet geloven hoe gelukkig hij is,dat is een kind waar je nog maar naar kijkt en die lacht hem echt een breuk,echt zo heel hard en je moet daar dan zelfs nog niet onnozel tegen doen:)
Is echt een schatje hoor,ben zo fier dat ik zijn meter ben,het zal nog een lange weg worden voor hem maar het komt zeker goed.

Voor de rest ja,hier opgestaan met veel steken terug,dacht ik zal maar eens een testje doen,oke wel iets te vroeg maar was negatief,dus het zal mss nog niet voor deze maand zijn,beginnen ons echt zorge te maken hoor.
Mijn vriend dan vooral,aangezien ik bij Dyenthé zo snel zwanger was en nu dan wss op naar ronde 6,dan denkt hij van ja het zal wel aan mij liggen en dit en dat en zouden we is niet naar de dokter gaan.
Maar wil dit liever nog niet,het kan gewoon toeval zijn dat het langer duurd he.
Dus ja we wachten wel gewoon af,kheb in ieder geval geen hoop meer voor deze maand,maar wie weet lukt het volgende maand wel he.we zien wel.

Ik zit hier voor de moment met 2 kindjes,ons Dyenthé en dan het kindje van Dyenthé haar meter,de mijne is 18 maand en het ander 13 maand,is leuk om ze met elkaar te zien spelen hoor.
Vanmorgen waren ze al vroeg wakker,en nu zitten ze samen een boke met choco te eten :)Hoe schattig:)
Ga eens wat verder werken se want twee kindjes is dubbel werk he nu:)
Mss nog tot straks.
Liefs orchi

@denys,   ik woon inderdaad op een groot erf (het is eigenlijk een landgoed, maar dat klinkt gelijk zo opzichtig). We hebben hier twee woonhuizen (een voor mijn oom en tante en een voor mijn gezinnetje) en voor de rest veel weiland voor de paarden, we hebben hier 5 paarden aan huis, verder nog kipjes en konijntjes, wat poezen, en 7 honden...
Wel gezellig hoor al die beesten, maar pff wat een werk heb je daaraan zeg.....
We hebben trouwens hier ook kantoor zitten, en daar werk ik ook en als ik werk zit de kleine bij mijn tante, alles op een erf dus, ideaal!!

@djurresmama, vervelend hoor dat je nu de mm niet in mag, maar goed er valt weinig aan te doen denk ik, hoop dat je cyclus het snel oppakt, en anders toch maar de mm in.... lekker joh een weekend ertussen uit, veel plezier!!

x

Hoi,

@ Orchideke

Ow jeetje ik heb het filmpje ook met tranen in mijn ogen zitten kijken ben zowieso nogal jankerig als het aankomt op kinderleed wat erg zeg.

@ Romaty

Fijn dat alles goed lijkt te gaan daar vanbinnen!!

@ Mama 1977

Jeetje meid hoe gaat het nu? Ik blijf duimen maar kan me voorstellen dat het je absoluut niet lekker zit!

Hier wienig nieuws morgen vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje en zondag het huis vol met visite dus druk druk en natuulijk nog even naar het grafje van onze kleine uk

Iedereen fijn weekend!!

Xx Wendy

Terug
Bovenaan