Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi meiden,

Volgens mij voel ik mijn eisprong momenteel dat zou mooi zijn....

Janskke mama 1977 en Orchideke,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Janskke het is niet raar hoor hoe je dat schrijft ik vind het wel fijn om daar nu te zijn maar het is niet zo dat ik daar meer mee heb dan als ik thuis of waar dan ook ben dat had ik eerst wel maar nu niet meer zo erg ik vind het ook fijn om thuis naar haar foto te kijken of gewoon aan haar te denken zeg maar.
Orchideke wij hebben ook eerst gewacht totdat het een beetje gezakt was maar degene die het kerkhof beheert zei dat het hier niet zo erg zakt en bij baby's al helemaal niet (klinkt misschien een beetje raar sorry) Het gaf ons wel een voldaan gevoel toen de steen eenmaal geplaatst was ik zag er wel tegenop omdat het dan voor je gevoel écht'af is ofzo maar pas later merk je dat dat niet zo is het is nooit af.. (gelukkig!) Wij hadden idd ook plantjes op het grafje staan en nu staan ze naast de steen we vinden het niet mooi als het erop staat dan is het effect van de steen weg (het is een hartvorm met tekst en een foto en voetafdrukjes erop en aan de onderkant de vloerplaat zeg maar gaat dat hart door als je m dubbel zou klappen dan past het op elkaar zeg maar) Wel liggen er twee rozen van haar nichtje en neefje op en een kristallen beertje die als je er batterijen indoet licht geeft, dat staat er wel mooi op.

@ Djurresmama

He bah wat vervelend!!! En wat raar eigenlijk ze weten toch van jullie situatie af??

@ Danielle Ik snap je helemaal hoor!! Je gunt het een ander maar jezelf het hardst!!

Hallo,

@djurresmama, dat meen je niet! Wat erg voor je meis dat je niet meer de mm in mag! Dat moet frustrerend zijn en dat alleen omdat je te snel ongi bent geworden! Wat belachelijk zeg.

@Wendy, zoals je het beschrijft, moet het gewoon heel erg mooi zijn!!

Als je je eisprong voelt, weet je wat je moet doen.......hihi!!

Wat was ik vanmiddag moe zeg! Heb geslapen van half 4 tot 5 uur! Toen nog heerlijk koken, bah, heb ik al een hekel aan! Vriendlief is net thuis dus  ga even met hem   kletsen en tusendoor ook nog gtst kijken!!

x

Hey allemaal,

@djurresmama:Wat een nieuws seg!!!Waarom als het 8 weken duurde wel en 7 weken niet?Hoe dom toch?
Voor die onnozele week,ze weten dat je praktish geen eisprong hebt en toch gaan ze je eerst nog zo laten proberen.
Vind het zo erg,ik hoop dat je toch snel de mm in mag,of nog beter,dat je zonder de mm zwanger mag worden!Veel succes meid!!!

@wendy-merle:Amai lijkt me echt een mooie grafsteen hoe je het beschrijft!!
Ja van de bloemen,je hebt gelijk,dan is idd het effect van de steen weg he,maar rondom maakt het toch ook heel mooi he.
Ga er toch eens achter vragen voor bij papa want papa is ondertussen al van eind augustus overleden en als ik dan alleen het zand en kruisje daar zie dan voel ik mij echt slecht,dan is het zo percies of we denken niet meer aan hem.
Zo voelt het,dat hij vergeten is en dat is helemaal niet zo,kmis hem nog elke dag harder.
Dus ik hoop dat we snel een grafsteen mogen plaatsten dat zou mij echt een goed gevoel geven,klinkt mss raar maar daar kijk ik echt naar uit.

@jansske:Hihi ken ik van ergens dat moe zijn:)
Ik heb gisteren ook bijna 2 uur int slaap gelegen in de zetel,erg he!!
Maar ben ook zo moe,echt ik kan blijven slapen maar ja met ons Dyenthé lukt dit natuurlijk niet om eens uit te slapen.
Volgende week zijn we een paar dagen weg zonder haar en ga ik er is van profiteren om eens wat uit te slapen:)

Hier nog altijd spannend,had gisterenavond weer zoveel pijn,constant steken in mijn baarmoeder en echt lastig.
Nu vandaag weer beter maar wel percies of mijn baarmoeder is opgezwollen,kan het moeilijk uitleggen,is echt lastig maar ja wilt niks zeggen he.
Ik had terug ovulatietesten besteld zondag,ook 3 zwangerschapstesten maar ga ze deze week niet meer hebben,heb nog altijd geen mail gekregen dat ze mijn betaling hebben gekregen dus als ze ze dan nog eens moeten verzenden.
Dus straks maar even naar het kruidvat en testjes kopen,ga mss morgenvroeg dan al eentje doen,als de duivels er nog niet zijn natuurlijk,khou jullie op de hoogte!

Liefs orchi

Hoi dames,

Hier ben ik al terug.
Ik weet niet wat ik heb maar heb ineens zo'n pijn,echt heel hard.
Is percies of ze steken een naald in mijn baarmoeder,trekt zo effe weg en dan terug.
Zijn echte steken,is niet zo het ongigevoel dat ik de laatste maanden wel had.
Word hier echt lastig van,het is zo hard dat ik aant nadenken ben om een dafalgan in te nemen,denk dat jullie dit paracetemol of zoiets noemen   :)
Kan mij in geen enkele houding goed voelen,weet echt niet wat het is.
Wou dit hier effe komen zeggen,ga mij nu terug wat leggen denk ik,wat proberen te slapen,want ben zo moe en terwijl voel ik de pijn niet.
Ik laat straks nog wel iets weten,sorry voor het klagen maar ben er helemaal van overstuur.
Liefs orchi

He meiden,

ben zo blij dat ik hier neer kan zetten!! Ik ben ZWANGER!!!!! Heb net een test gedaan en er stond zwanger en 1-2 weken!! Ik kon het vanmorgen al niet meer laten en zag een zeer lichte streep met de sensitest zwangerschaptest! Net snel boodschappen gedaan en een testje meegenomen!!
Wauwwwwwwwwwwww! Zit echt helemaal te shaken!!

Sorry voor dit ego-bericht!!

xxx

Heb ik weer zo'n raar lettertype! Wat doe ik toch verkeerd??

@ Janskke

Gefeliciteerd!!!!
Wat gaaf!!

@ Orchideke

Wat raar dat je je zo voelt hoe gaat het nu?? Ik kan me wel voorstellen dat je ernaar verlangt dat er een steen op het graf komt mijn vriend had dat meer dan ik dat had maar op een gegeven moment hoort dat er gewoon bij ofzo

Heb vandaag een ovulatie test gedaan die was negatief raar hoor ik snap er niks van ik had hartstikke buikpijn gisteren dan zou je dat nu toch nog moeten zien op de ovulatie test??

Xx Wendy

Oh Jansske, gefeliciteerd hoor! Geniet er lekker van. Dat verklaart ook meteen die vermoeidheid dan he hahaha!

Terug
Bovenaan