Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@ Jansske:   NEN DIKKE PROFICIAT MEID!!!
                                       Het is je gegund!!!!!

@wendy-merle:Ja ik kan dat goed begrijpen,weet niet hoe het komt maar ik zie daar naar uit,hij verdiend om een mooie grafsteen te hebben en ik denk dat ik daarmee zo hard wil dat hij er snel staat.

De pijn is gisteren minder geworden erna,s'avonds terug weer maar niet zo hevig.
Nu vanmorgen een klein beetje misselijk maar echt maar heel effe.
Heb er eigenlijk geen hoop op deze maand,weet niet echt waarom maar ja we wachten wel af he,als de duivels er zondag niet zijn ga ik testen.

Liefs orchi

@jansske, wow, van harte gefeliciteerd meid!!! Wat goed zeg!!!! Best toch snel gelukt he!!! Wat wordt het leeftijdsverschil nu tussen je twee kindjes? Ben benieuwd!!

Nou meiden, ben vandaag 20 weken zwanger, en heb vandaag ook de 20 weken echo gehad, en gelukkig goed nieuws alles was goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu kan ik dus echt gaan genieten, heerlijk zeg!! Pff, heb vannacht zo slecht geslapen, was toch best heel zenuwachtig, maar gelukkig, konden we opgelucht adem halen!!! Het kindje lag met het hoofdje naar beneden, de placenta ligt aan de voorzijde van mijn buik, waardoor ik het kindje minder voel (alhoewel ik toch regelmatig gebons voel van binnen), was leuk op de echo zie je het dan bewegen en dan voel je dat ook, zo grappig!!!
Maar gelukkig, geen hazenlipje, geen klompvoetjes, alle organen goed, een goed hartje, geen open ruggetje etc etc.... toch een opluchting hoor dames!!

Nou straks met de kleine naar de inloop van het CB ff de BMR prik halen, want die moeten we hebben voordat we op vakantie gaan, en aangezien ze een week na die prik ziek kunnen worden staat die voor vandaag gepland, zodat ie weer beter is als we op vakantie gaan!!

x

@jansske en mama1977 wanneer zijn jullie nu uitgerekend? nog in december?

x

@jansske: SUPER MEID!!! van harte fefeliciteerd! Ik ben echt HEEEEL blij voor je. Geniet ervan!

Liefs Linda

@Jansske. Gefeliciteerd meid! Helemaal geweldig. Da's schrikken hè, als er dan staat dat je zwanger bent. Super!

@Djurresmama. Jeetje meis, wat balen dat je nu de mm niet in mag. Wanneer mag je er dan wel in? Mag je er nu dan wel in als je ongi meer dan 8 weken weg blijft? Of helemaal niet meer? Sterkte.

@Orchideke. Hoe gaat het nu met je? Is de pijn al minder?

@Romaty. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Je bent al op de helft, gaat toch wel snel zeg! Wanneer gaan jullie nou ook al weer op vakantie?

Meiden, ik voel me vandaag K*T. Sorry hoor.
Maar ik heb sinds vandaag bloedverlies..... Ik weet wel dat het dan niet fout hoeft te gaan maar ik heb alleen maar de ervaring dat het dan wel fout gaat. Ik heb de verloskundige gebeld en afgesproken dat ik het het weekend even aankijk. Als het ophoud maak ik volgende week een afspraak voor een eerste controle. Als het doorzet maak ik ook een afsraak om te kijken of alles eruit is. Mocht natuurlijk altijd bellen als het ineens heel heftig wordt of als ik pijn krijg.
Ik ben heel erg chagarijnig..... Sorry.

Liefs, mama 1977.

P.s. Als alles wel goed gaat ben ik op 4 dec. uitgerekend. Al denk ik zelf dat het dan later wordt ivm mijn langere cyclus. 4 dec. is als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen.

Xx.

@djurresmama, was laatst helemaal vergeten naar je te vragen!!  Maar wat ontzettend naar dat je de mm nu niet in mag, maar mijn vraag was nu dus ook wanneer dan wel, je hoeft het toch niet eerst een heel jaar te gaan proberen zeker?

@mama1977, ik zit je bericht met pijn in mijn hart te lezen..... dit was wel het laatste wat ik wenste te lezen, hoopte eigenlijk dat je ging zeggen ben zo misselijk of zoiets.... wat is dit rot zeg... ook al  hoeft het niet verkeerd te zijn, ik begrijp je helemaal, want ik zou ook van het ergste uit gaan.... heb je dit bij de zwangerschap van je dochter ook gehad? ik blijf voor je duimen meid, ik gun het je zo...........!!!!!!!

nou de kleine heeft al zijn prikken nu gehad, ben daar dus voorlopig even vanaf!! Joepie. Ga hem nu uit bed halen, en ga zo denk ik even lekker met hem fietsen... heb net even alle paardenstallen uitgemst en de honden uitgelaten, dus ben vandaag wel weer een bezig bijtje, hoop dat ik dat vanavond niet hoef te bezuren, maar dat zal wel....

x

@Romaty. Bedankt voor je lieve berichtje. Nee ik heb dat bij mijn dochter niet gehad, bloedverlies. De komende dagen zullen niet makkelijk zijn denk ik. Het bloedverlies is niet maar een klein beetje maar ook niet zo erg als een ongi dus het is afwachten.
Mag je wel stallen uitmesten als je zwanger bent? Een kattebak kun je beter niet verschonen maar ik weet niet hoe dat met paardemest zit. Gelukkig hebben jullie de prikjes wee achter de rug voorlopig.

Liefs, mama 1977.

@mama1977, paardenmest kan geen kwaad, dus ja dat mag wel... normaal doe ik het alleen nooit, maar mijn oom en tante zijn op vakantie dus zorg ik nu ook voor de paarden, honden en katten (en ja vriendlief moet de kattenbak schoonmaken, vind ie leuk joh, hihi)
Vind het zo balen voor je dat bloedverlies, weet wel dat het goed af kan lopen, maar vind het toch altijd vreemd als iemand bloedverlies heeft..... ik duim met je mee meis....
Ga je (mocht het misgaan) laten onderzoeken waarom je steeds miskramen hebt?

dikke knuffel

Terug
Bovenaan