Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@mama1977: wat ontzettend vervelend nieuws zeg! Het zit jullie niet mee! Een beetje vroeg om nu al naar te vragen maar ga je nog uitzoeken hoe het kan dat het weer mis is gegaan? Heel veel sterkte in ieder geval, ik leef met je mee.

@Deleve: van harte gefeliciteerd zeg! Geniet ervan!

Liefs Linda

Oh mama1977, Wat erg! Weet niet wat ik moet zeggen. Alles lijkt stom en cliché. Sterkte meis. Gaan jullie nu onderzoeken of er een probleem is? (oke, tuurlijk is er een probleem, maar je snapt me wel denk ik.) Getsie meid, ik vind het zo naar voor je! Ik kan zelf wel zeuren dat het allemaal lang duurt enz, maar ondanks die witte jaloezie had ik het je echt echt echt zo gegund!

Hier hebben we zeer waarschijnlijk ook te kampen met een mk, verlies al de hele dag bloed  met stolsels (sorry meiden   voor details)

Moeke 1977 heel veel sterkte ook voor jou!!!

Over 2 weken een controle echo maar ik voel dat het mis is

@mama, dat meen je niet meid. Wat erg, ik vind het echt super erg voor je!
Hoe vaak heb je al een mk gehad?En wat zegt het ziekenhuis en de huisarts hiervan? Ik heb wel een gehoord van iemand die dit vaak had, op een gegeven moment wisten ze wat het was. Hierna is ze moeder geworden.

@Deleve, gefeliciteerd wat ontzettend gaaf!!!

@orchideke, nou ik blijf ook doorklussen hoor. Ik zit wel in ronde 1, maar wel al 4,5 maand bezig. Zo irritant dat ik maar niet ongi word. Zo kan ik niet berekenen wanneer ik vruchtbaar ben. Ik ga me wel zorgen maken. Normaal altijd regelmatig en nu niks.

@romaty, klinkt leuk op zo'n landgoed en daar ook op kantoor. En lekker de oppas bij huis, heerlijk. Maar zal inderdaad ook veel werk zijn al die dieren.

Ben je al veel aangekomen of gewoon een net buikje?

Beetje een raar weekend. Het huis gaat denk ik toch niet door. Even alles op een rijtje gezet en het is denk ik toch te duur. Wil niet alleen maar werken voor mijn huis. Woensdag word ons huis getaxeerd even kijken wat daar uit komt.
Ik dacht, nu het huis niet doorgaat, zal het wel leuk zijn als ik zwanger zou zijn. Maar helaas test negatief. Baal wel, wil het zo graag.

@deleve, nee meid, wat een rot nieuws vertel jij nu!! En zo snel al, ben er beduusd van.... Hoop dat je snel weer opknapt...

@deleve, het is ook heerlijk wonen hoor! Echt een luxe positie is dit... Maar ik ben blij als mijn tante morgen weer terug is, dan kan zij weer voor de beesten zorgen, want en zwanger zijn, en voor de kleine vent zorgen, en voor alle beesten zorgen en het huishouden draaiende houden is een beetje teveel kan ik je zeggen!!
Ik ben tot nu toe ca 3 kg aangekomen, en begin toch al een behoorlijk buikje te ontwikkelen...ik groei echt hard momenteel, de kilo's vliegen me nu om de oren en die buik lijkt eruit te schieten, maar goed is ook wel weer erg leuk!!

Nou meiden, het is wat op dit forum, heb al best veel mk's voorbij zien komen.... zo ontzettend jammer!! Ik zit hier steeds te juichen op mijn stoel als iemand dan eindelijk zwanger is, en dan daarna.....pffff leef zo met jullie mee meiden.... Ik hoop dat het jullie allemaal snel gegunt mag zijn om snel weer zwanger te raken en die zwangerschap volledig te kunnen uitdragen...

Ga meer snel aan het werk hier, heb nog een hoop te doen vandaag, x

@mama1977,
Wat een verdrietig nieuws !!
Ik had nog zo gehoopt op goed nieuws voor je.
Wat een klap om dit alweer mee te moeten maken.

@Deleve,
Was blij je berichtje te lezen over je zwangerschap en daarna helaas weer zo'n rotbericht..

Ik wil jullie allebei veel sterkte wensen de komende tijd.

@ janske, gefeliciteerd met je zwangerschap!
fijn om toch ook positief nieuws te lezen.

@romaty, fijn dat je 20 wkn echo goed was.
Ik herken je verhaal over het groeien van de buik wel een beetje.
de laatste weken begint m'n buik ook flink te groeien en we moeten nog zo lang, haha
Weten jullie inmiddels het geslacht van de beeb of wil je het niet weten ( of vertellen natuurlijk )

@wendy-merle, de steen van Merle* zal vast heel mooi zijn, zoals je hem omschrijft.
Het lijkt me vreselijk moeilijk om zoiets mee te maken, maar jij komt erg sterk over, knap hoor!!
Respect voor je openheid over het missen van jullie meisje.

@djurresmama, wat raar dat je de mm niet in mag.
Kun je geen second opion aanvragen?
Zeker omdat het bij je zoon ook zo lang duurde.
Succes ermee!

groetjes
Cora

Hoi,

@ mama 1977

Ik was erg benieuwd hoe het met je ging ik hoopte zo dat het loos alarm was.... ik wens je erg veel sterkte!!!

@ Deleve

Wat erg dat het bij jouw ook mis is gegaan! Ik wens jouw ook erg veel sterkte!!!

@ Orchiedeke

Ik voel met je mee ik ben zaterdag ook ongesteld geworden 5 minuten voordat ik opgehaald werd door mijn vriendin voor het vrijgezellenfeest.

@ Berg-driel

Dank je voor je lieve reactie! Ik vind het soms natuurlijk allemaal erg moeilijk maar ik praat er graag en veel over. Ik mis ons meisje verschrikkelijk maar ik ben echt zo ontzettend trots op haar en dat houdt me op de been denk ik.

Wie o wie wil voor mij het lijstje even aanpassen?? Ik ben ongesteld geworden maar kan het niet aanpassen doordat mijn comp. niet meewerkt

Xx Wendy

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
8
24