@deleve, nee meid, wat een rot nieuws vertel jij nu!! En zo snel al, ben er beduusd van.... Hoop dat je snel weer opknapt...
@deleve, het is ook heerlijk wonen hoor! Echt een luxe positie is dit... Maar ik ben blij als mijn tante morgen weer terug is, dan kan zij weer voor de beesten zorgen, want en zwanger zijn, en voor de kleine vent zorgen, en voor alle beesten zorgen en het huishouden draaiende houden is een beetje teveel kan ik je zeggen!!
Ik ben tot nu toe ca 3 kg aangekomen, en begin toch al een behoorlijk buikje te ontwikkelen...ik groei echt hard momenteel, de kilo's vliegen me nu om de oren en die buik lijkt eruit te schieten, maar goed is ook wel weer erg leuk!!
Nou meiden, het is wat op dit forum, heb al best veel mk's voorbij zien komen.... zo ontzettend jammer!! Ik zit hier steeds te juichen op mijn stoel als iemand dan eindelijk zwanger is, en dan daarna.....pffff leef zo met jullie mee meiden.... Ik hoop dat het jullie allemaal snel gegunt mag zijn om snel weer zwanger te raken en die zwangerschap volledig te kunnen uitdragen...
Ga meer snel aan het werk hier, heb nog een hoop te doen vandaag, x