Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@ Wendy:   Heb m aangepast voor je

@ Deleve: Oh nee, jij ook al zo'n pech! Ik hoop zo dat het loos alarm is. Onthoud maar dat 1 op de 5 vrouwen bloed verliest tijdens de zwangerschap en dat het dus niet altijd slecht nieuws is... Sterkte meid!

@ Deleve en mama1977: Ik heb jullie in het lijstje laten staan omdat we nog niets zeker weten, oke?

Hier nog niets te melden. Nog niet ongi. Wel van de week heeeel draaierig en dat had ik voor het laatst toen ik zwanger was van onze melanie, en ook al zo'n pechdag als waar mama1977 het over had, dus dat is wel hoopvol. Maar vanmorgen bij het afvegen een miniscuul druppeltje bloed, dus weg hoop. Ga volgens mij dus gewoon ongi worden. Als ik woensdag nog niet ongi ben en ik houd het vol dan test ik pas in het weekend. Dat voorkomt denk ik teleurstellingen. Ga me er nu maar op instellen dat wij ons tweede kindje ook pas in 2010 gaan krijgen.  Helaas. En ik had vannacht nog wel zo leuk gedroomd! We kregen een zoontje en  Melanie was zo trots op haar broertje! En toen werd ik wakker...

X  

hoi Meiden,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
ik ben  Notje (26 jaar) en ben de moeder van Ties (10mnd)!
Ik heb vanmiddag het groene licht gekregen van mijn man....we gaan voor de tweede!

Ik zie dat jullie veel contact met elkaar hebben. Ik zal proberen een beetje bij te lezen zodat ik weet waar jullie   het over hebben, naar de NOD natuurlijk!

Zijn er nog dingen die ik moet weten....ik hoor het graag!

Oh ik heb er zin in.....ik hoop dat het snel raak mag zijn...

groetjes Notje

He meiden,

@not, welkom hier!! Kom gezellig meekletsen!! We kletsen bij vlagen heel wat af, maar dat is juist heel gezellig! Hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Nou meiden, hier nog een dagje vrij en dan morgen weer aan de slag, dus vandaag nog ff flink aan de gang in huis en nog ff tijd met de kleine doorbrengen. Hij heeft nog steeds flink last van zijn kiezen en is dus nog steeds niet te genieten, maar goed ff doorbijten dan maar!
Morgen weer naar de VK, heb ik wel weer zin in...
Een vriendin van mij is toruwens ook weer zwanger, is in november uitgerekend, wel leuk hoor, een beetje samen zwanger zijn...

Nog 3 weekjes dan ga ik op vakantie, wij zijn er echt aan toe, gewoon even tijd voor onszelf en ons gezinnetje want door alle drukte raak je dat  soms uit het oog hebben we gemerkt... dus wij kunnen niet wachten voor we kunnen gaan!

x

Hallo allemaal,

Ff kleine update, verlies nog steeds helderrood bloed, gisteren test gedaan echt DIK positief!.
Ben de kluts helemaal kwijt krijg ook maar geen zekerheid.
Is het nu mis of niet, denk zelf van wel aangezien mijn temp naar beneden is en ik geen kwaaltjes meer heb.
Totdat ik duidelijkheid heb kom ik even niet, is toch best verwarrend allemaal.

Dikke kus

Hoi dames,

Hier ben ik weer.
Ongi zal nog twee dagen duren denk ik en dan eindelijk weer gedaan.
Voor de rest is alles hier dik in orde.
Leuk weekend gehad en mijn vriend is vandaag en morgen ook nog thuis dus wel leuk.
Morgenavond komen ze ons Dyenthé halen,die gaat tot maandag bij mijn nicht slapen.
Wij vertrekken donderdag al heel vroeg naar Zolder,mijn vriend rijd opt circuit met de moto en hij moet gaan rijden.
Van daaruit rijden we dan verder naar Francorchamps want daar moet hij ook gaan rijden,elke dag tot en met zondag.
Eens leuk er tussenuit,nu geven ze net regen dus dat is wel minder he,maar ja we zien wel,dus ik denk dat ik pas volgende week dinsdag terug zal zijn,pfff zo lang,kga jullie missen hoor:)
Zo kga jullie eens laten want moet hier nog veel inpakken en dergelijke dus kzal er maar eens aan beginnen.

Vele groetjes!!
Orchi

Hoi hoi!

@ not: Welkom!

@ Deleve: Oh getsie, nou weet je nog niks! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik hoop natuurlij kdat het niets is, maar als het dan toch mis is kun je het maar beter zo snel mogelijk weten nietwaar.

@ Orchi: Veel plezier van het weekend. Geniet er lekker van!

@ Romaty: Wat leuk dat jij en je vriendin samen zwanger zijn. ik hoop dat ik dat met mijn vriendin ook nog haal. Zo gezellig! Maar goed, ik klets vengoed wel met haar over zwanger zijn en alle kwaaltjes en dergelijke, want zo lang is het voor mij tenslotte ook nog niet geleden! En ben jaloers op je hoor, lekker over 3 weken op vakantie! Ah, zou ik ook wel willen. Maar helaas. Heb wel vakantie, maar ga niet weg. Even prioriteiten stellen hier in huis. We hebben besloten dat de kamer waar nu de computers staan Melanie's kamer gaat worden, maar dan moeten de pc's weg en aangezien ik ze niet in de woonkamer wil hebben zal er een laptopje moeten komen. Dus das even sparen hihi

Hier niet veel te melden. De ongi gaat gewoon doorzetten. Verlies nu wat oud bloed, dus zal morgen wel echt ongi worden denk ik. Het gekke is dat ik er veel minder teleurgesteld over ben dan dat ik van mezelf had verwacht. Ik was er de afgelopen week zo mee bezig en was zo jaloers op alle zwangeren. (groen inmiddels, van die witte kleur was weinig meer over ) Maar nu ik ongi word is het net of alle spanning weggezakt is en ik weer kan ontspannen. Stom zeg. Begrijp echt niets van mezelf. Kan er gewoon de positieve kanten van inzien... 24 december uitgerekend zijn is niet echt handig, mijn zwangerschapsverlof zou niet zo gunstig vallen (haha dat had ik idd al bekeken) enz. Maar als ik dan zo beredeneer is het net of ik opgelucht ben dat ik niet zwanger ben. En dat is ook niet zo! Wil het juist heeeel graag. Zou het een soort zelfbescherming zijn ofzo?

raar wezen ben ik eigenlijk ook haha

X

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
4
25  
?

Orchideke
6  
24  
7 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Deleve
28
4
14 dec 09
12 mei intake en eerste echo

@ Danielle

Dank je voor het aanpassen Ik zag dat jij nu je NOD op 19 mei hebt staan dan ga ik daar nu ook maar van uit. Het zou een mooi verjaardagscadeau voor mijn vriend zijn die is 18 mei jarig! ;) Ik was eigenlijk ook wel 'opgelucht' dat ik ongesteld was geworden nu was het gelukkig weer een beetje normaal want zoals de laatste keer vond ik echt niet leuk en had er toen ook erg last van. Maar ja was natuurlijk ook heel blij als ik toch zwanger zou zijn!! Nou op naar de volgende ronde!!

@ Deleve

Sterkte meid Ik snap wel dat je even wat minder langs komt ik heb dat ook wel eens. Ik duim voor je!

@ Orchie

Veel plezier dit weekend!!

@ Romaty

Vervelend dat hij last heeft van zijn kiezen. Lekker even ertussenuit!

@ Not

Welkom!!!

Mijn menstruatie is bijna over gelukkig ik denk ook nog een dag of twee. Vandaag weer heerlijk gewerkt ik begin het gelukkig steeds leuker te vinden ik de laatste tijd echt zoiets van wat doe ik hier maar dat had ik vandaag gelukkig niet!

Xx Wendy

Terug
Bovenaan