Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

hoi meiden,

hier weer terug van weg geweest,zie dat er veel is gebeurt.

@mama1977, dat meen je niet. Wat erg, had nog zo de hoop dat het goed is/zou komen.

@deleve,ik wilde je feliciteren, maar las ook je andere bericht terug. hoop ook voor jou dat het onschuldig is.

@romaty,ik herken je verhaal over het groeien van de buik wel een beetje. alleen was het bij mij heel erg snel zichtbaar liep nu ook met de ''2e ''zwangerschap al met 7 a 8 weken in positiekleding. was ook voor de kinderen in mijn klas al zichtbaar dat ik zwanger was.
is best fijn dat je nu  een lekker buikje krijgt.

@ Berg-driel,naar een second opion heb ik al gevraagd, maar het dossier wordt opgestuurd, dus helpt het niet zo veel . want de conclusie van deze arts staat er ook in.

@not, welkom hier.

weet niet meer wie, maar bedankt voor de glitters.

het weekend is leuk geweest, lekker veel buiten geweest met djurre. hij wou niet slapen smiddags, zo druk had hij het met spelen.

tot later.

marianne

Meiden,

Wat een weer he vandaag!!!! HEERLIJK!!! maar ja ben gewoon aan het werk, maar straks als ik klaar pak ik eerst even de fiets en ga ik nog ff met de kleine een flink eind fietsen, want na vandaag wordt het weer minder dus nog ff genieten!!

Zat net het schema te bekijken maar zie dat iedereen zijn nod nu in mei heeft, dus deze maand helemaal geen kansen meer?
Dacht eigenlijk dat jij danielle je nod rond deze week hebt toch? pff, krijg last van zwangerschapsdementie denk ik!!

@mama1977, hoe gaat het nu met je, ben heel benieuwd hoe het afgelopen is meid, laat je snel wat van je horen?

Op het werk vandaag veel k** klussen, maar goed, dat heb je als je twee dagen niet geweest bent, pff... maar goed, ben al weer een heel eind, dus we komen er wel!!
Hebben vrijdag een gesprek met een ander bedrijf om een paar kleine klantjes af te kunnen stoten, die kosten ons teveel tijd en geld, levert dus niets op!! Hoop zo dat dat door gaat, ben ik er mooi vanaf, kan ik mijn aandacht weer op andere dingen richten!

@orchideke, jeetje meis veel plezier dan, lekker zo'n weekje er tussen uit, maar ga je die kleine niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen?
Ik ben echt nog niet zover hoor, dat ik de kleine uit logeren doe, moet er niet aan denken!!

x

He meiden,

sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, maar heb het de laatste week zo druk gehad en daarbij ben ik ook ontzettend moe! Lig nu bijna elke dag om tien uur in bed, normaal rond half 1 ofzo!!

@Not, welkom! Gezellig weer een nieuwe erbij!

@Deleve, spannend tijden voor jou! Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan! Wanneer mag je naar de verloskundige, hopelijk kun je eerder gaan!

@Danielle, balen dat je ongi bent geworden! Ik denk dat je jezelf op een gegeven moment ook in bescherming neemt! Je kunt er niets aan doen he dat het langer duurt.

@mama1977, ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Laat je een x wat horen als je eraan toe bent!

@orchie, heel veel plezier! Geniet er maar lekker van en hopelijk met lekker weer.

Meiden die ik vergeten ben sorry!!

x

Hoi hoi!

Ja wat een heerlijk weer he! Ben net ook net thuis. Samen met Melanie boodschappen gedaan en daarna lekker een ijsje gehaald. Tenminste Melanie had een ijsje, ik kreeg niet eens een likje hahaha.

@ Romaty: hihi dat heb je goed onthouden, ik zou vandaag mijn nod hebben. Maar zoals ik al verwachtte is het helaas een od geworden. Dacht het maandag al te gaan  zien en idd, vandaag zette het door. Wel precies op het moment dat ik het verwachtte dus dat is dan  ook wel weer mooi. Op naar de  volgende ronde!  

@ Jansske: Jammer dat je zo moe bent!  Maar aan de ene kant ook wel goed. Zo weet je tenminste zeker dat er ets gebeurt in je lijf. En ik denk ook dat het zelfbescherming is hoor. Maar omdat het de vorige keer zo snel was gegaan ging ik er stiekem toch een beetje vanuit dat het nu weer zo snel zou gaan.  En ik mag ook niet zeuren van mezelf. (nu dan niet he, over 3 weken mag het wel hihi) we zijn nog geen half jaar bezig. En zoals Romaty al eens zei: Alles binnen het jaar is normaal. Dus we hebben nog even.  

@mama1977: Hoe  gaat het met je? Ik hoop natuurlijk dat je ergens feest aan het vieren bent, maar door je afwezigheid ben ik bang dat het niet zo goed gaat. Red  je het een beetje?  

X  

@danielle, balen hoor meid van je ongi! Toch altijd weer ff slikken... maar ik denk dat het wel waar is wat je zegt betreffende zelfbescherming....maar dat is wel goed hoor, anders is de terleurstelling steeds zo groot!

@jansske, lastig he die moeheid, maar goed meid hoort erbij!! Ik heb het nu 's avonds ook weer een beetje, maar dat is echt lichamelijke uitputting van het sjouwen met een peutertje van 12 kg!!!! maar goed na een uurtje op de bank kan er weer tegen, maar moe zijn, ach het hoor ter gewoon bij!

Gisteren nog naar de verloskundige geweest, alles was weer goed, heb wel een eigenwijsje in mijn buik zitten hoor, steeds al we het hartje hadden gevonden draaide het weer weg, en dus weg hartje, hihi, steeds weer!! En ik heb al een onzettend eigenwijs mannetje dus wat moet dat worden......
Moet wel zeggen, het word nu allemaal een beetje echter, ben nu 21 weken zwanger begin een buik te krijgen en ik moet nu steeds meer dingetjes gaan regelen, kamertje klaar maken, kleertjes uitzoeken en nieuwe dingetjes kopen (he wat rot, hihi).. wel echt leuk hoor!

x

quote: Daniellexx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2009 19:23:35'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
4
25  
?

Orchideke
6  
24  
7 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
3
30
25 Apr.

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Deleve
28
4
14 dec 09
12 mei intake en eerste echo

Hoi meiden,

Heb ons weer even van pagina 2 afgehaald
Er is weer een hoop geschreven de afgelopen week.

@daniëlle: jammer dat je weer ongi bent geworden. Maar januari is een betere maand dan december

@romaty: fijn dat de zwangerschap goed verloopt

@mama1977: hoe is het nu met jullie?

Ik ben vanochend weer bij de vk geweest en alles was prima. Mijn baarmoeder komt al tot aan mijn navel. Ik heb ook al een behoorlijke buik, maar dat hoor je wel vaker bij een 2de. Het is wel weer even wennen. Ze zeggen ook dat je niet zwaar mag tillen, maar ik loop toch veel met Max (13 kg) te zeulen.
Max is echt in zijn peuterpuberteit. Hij probeert van alles uit en eet vrijwel niets! Terwijl hij vroeger juist heel veel at. Herkennen jullie dit ook?

Liefs Linda

Hallo!!

stonden alweer bijna onderaan op pagina 1, wat wordt er overal veel geschreven he!

@romatya, wat gaat het snel meid! Alweer 21 weken, super!

@Linda, nog een week en dan de 20 weken echo! Het is vast al 100 x gevraagd, maar wil je weten wat het wordt?!
Ik kan je niet helpen met je vraag. Senna is pas 7 maanden dus geen ervaring!

Hier alles oke! Sinds eergister geen klachten meer gehad! Vind het zo spannend. Je hoort zoveel verhalen dat het misgaat. Nog   iets minder dan 4 weken en dan echo! Ben er echt aan toe, haha!

Slaap lekker! Moet morgen werken bij mijn tante in de winkel, pff!!

x

Terug
Bovenaan