Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hallo Allemaal,

Het gaat al weer stukken beter bedankt voor jullie lieve reacties.
Ook van mijn naaste omgeving veel lieve reacties gekregen.
Met af en toe een dipje gaat het eigenlijk heel goed met me!!

Ik ga zo even globaal bijlezen maar eerst dit:
Naam: Deleve (de echte naam komt later wel)
Leeftijd: 28
Huwelijkse staat: Gehuwd
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): IVM veel bekende op de site hou ik dat ff geheim.
Werk: in het verpleeghuis
Hobby's: luieren hihiihi, lekker tijd besteden aan onze dochter, fietsen wandelen, stappen, naaien, lekker eten! goh vind zo veel leuk
Favoriete tv-programma: Real life programma's
Favoriete film: Jesus christ super star
Favoriete muziek/zanger: vind heel veel mooi
Vakantie: Spanje

... Zonnetje welkom hier!

... Wendy, ik wordt helemaal emotioneel van de mooie woorden die je verteld over hoe trots je bent om Merle.
En logisch dat je tranen dan even vloeien!! Ik hoop dat je het verdriet ergens een plaatsje kan geven!!

Dikke kus mij

hoi meiden,

weer terug van weg geweest. zal zo uitleggen waarom.

iedereen die hier nieuw is welkom
hoe gaat het met de zwangeren onder ons?

zal het even in het kort uitleggen:

ik kom net vandaag uit het ziekenhuis weg.daarom heb ik niet meer geschreven.gaat op het moment weer redelijk met me gezien de omstandigheden.
ik had een eileider en eierstok onsteking. wat de preciese verder gevolgen zijn is afwachten op de controle eind volgende week, maar zo wie zo vermindere vruchtbaarheid, nou was dat bij mijn al zo, dus het is nu nog minder.

lees als ik er puf voor heb de andere berichten wel even maar ben nog erg moe en slap.

hoop dat alles mee valt volgende week.

groetjes marianne

Hallo allemaal,

Wat een gezellig forum is dit!!
Ik zou me graag bij jullie aansluiten.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben lijnmaan, 30 jaar, getrouwd, zoontje van anderhalf, leerkracht op een basisschool (ik heb al meerdere juffen gespot op dit forum, leuk!) en nu toe aan  een tweede kindje...
Heb na de geboorte van mijn zoon weer de pil geslikt. Ik ben nu weer gestopt en een keer gewacht tot ik weer vanzelf ongesteld werd. Dat is gebeurd, en nu hebben we flink geklust. Mijn NOD verwacht ik 3 mei. Erg spannend hoor. Ik let de hele dag op tekenen van een eventuele zwangerschap, maar ben bang dat ik me ook dingen verbeeld... Vorige keer was ik meteen in de eerste ronde zwanger, en toen wist ik dat eigenlijk ook wel voordat ik de test deed. Ik voelde me gewoon anders. Nu voel ik niet zoveel. Denk 's ochtends wel steeds dat ik een vlaag misselijkheid voel, maar waarschijnlijk hou ik mezelf gewoon voor de gek. Het zou toch ook wel erg boffen zijn als het weer in een keer zou lukken.

Er staan al zo ontzettend veel berichten op dit forum, dat ik nog niet alles heb gelezen. Ik wil bij deze wel iedereen succes wensen en de meiden die nare dingen hebben meegemaakt heel veel sterkte!

Groetjes,
lijnmaan

Ik heb mezelf even aan de lijst toegevoegd

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
1
24
4 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

lijnmaan        
1
30
3 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Hoi,

JufMaud

Jeetje wat knap dat je zo uit kunt komen voor hoe je je voelde! Ik ben ook wel een beetje bang voor dat ik me zo zal gaan voelen als wij een tweede kindje mogen krijgen maar ik weet zeker dat als dat gebeurd het weer goed komt met me (klinkt misschien wel een beetje raar) ik heb zoveel meegemaakt dat ik zeker weet dat ik dat zal aankunnen met steun van mijn vriend en de mensen om me heen.
Ik vind het knap van je dat je een tweede zwangerschap aandurft! We hebben enorm veel foto's ongeveer 450 waarvan 9 waarop ze nog leefde die zijn mij het dierbaarst maar natuurlijjk de ander ook we hebben ook een haarlokje afgeknipt en voetafdrukjes en een doek die had ze steeds om als wij haar vasthielden omdat ik haar zo koud vond (sorry als dit raar overkomt) die doek ruikt nog helemaal naar haar heerlijk!!
Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt gezien je leeftijd maar je moet er ook naar kijken hoe vaak het goed gaat en ik denk dat het ook realistich is om je zorgen te maken Kennissen van ons hebben het twee keer in hun vriendengroep meegemaakt dat het dus niet goed ging. Zei waren met iui bezig maar zijn buiten iui om zwanger geraakt (super natuurlijk) en waren onder controle bij het ziekenhuis maar ze wou dus gewoon naar de vk omdat ze thuis wou bevallen dat vind ik zo dom maar ja ik ben bevooroordeelt... ze moet het zelf weten maar ik begrijp het niet (ik gun het hun van harte hoor begrijp me niet verkeert)

@ Zonnetje en lijnmaan

Welkom ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!!

@ Romaty en Jansske

Longetjes zijn wel te zien op de echo maar niet in hoeverre ze ontwikkeld zijn. Longetjes klappen na de geboorte bij de eerste ademteug open en dan is pas te zien hoe groot ze zijn en bij merle zijn ze er ook pas bij de obductie achter gekomen door ze te wegen (misschien klinkt dit wel wat raar voor jullie maar ja zo gaat het nou eenmaal) ze waren zeg maar kwa vorm wel goed

@ Janskke haha nee gelderland bestaat uit meer dan varsseveld he!

@ Deleve dank je voor je lieve bericht! Dit gedicht vond ik op internet en geeft goed weer hoe ik me voel:
In alles wat ik doe, draag ik je mee
Alles wat ik voel, voel ik voor twee
In alles wat ik zeg , roep ik je naam
Overal waar ik sta, zal ik er voor twee staan
In alles wat ik zie, kijkt mijn blik voor jou
Ik zal van je blijven houden
op deze wereld hier
Verdriet overwinnen
zoekend naar nieuw levensplezier
Met jou in mijn hart
in mijn ziel, in heel mijn wezen
Zul je altijd bij mij zijn
en mijn vreselijke wond genezen

@ Marianne

Ow wat erg! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen... Rust maar lekker uit , ik wens je erg veel sterkte en ik denk aan je!!

Voor iedereen.

Ik praat graag over mijn grote trots merle maar vind het soms wel moeilijk om dat hier te doen omdat jullie je gelukkig niet in kunnen denken hoe ik me voel ik wil jullie niet bang maken met mijn verhalen jullie moeten allemaal kunnen genieten van je (volgende) zwangerschap, maar ik merk wel dat het me erg goed doet om over ons meisje te praten, BEDANKT hiervoor jullie zijn schatten!!

Liefs Wendy

Ow hihi vergeten, ik verloor gisteravond bij het afvegen een klein beetje oranje/rood achtige afscheiding, het was maar een vleugje kan dit een innesteling zijn? De dag ervoor wel geklust....
Ik hoop het zo ik ben er zo aan toe (zoals zoveel op deze site haha)

Xx Wendy

Jeetje meiden, wat hebben jullie fanatiek doorgeschreven zeg! Wat leuk! Sorry dat ik niet heb meegedaan maar ik moest echt even m'n gedachten op iets anders richten deze twee weken. Morgen heb ik die afspraak bij de vk om 13:45. Ik zal jullie morgen vertellen hoe het is geweest. Bij de laatste afspraak bij de vk zei ze dat als je een mk hebt gehad, na twee weken het hcg uit je bloed is maar ik heb niet durven testen. Stel dat ik wel had getest en hij was positief dan was ik nog gaan twijfelen of het een zwangerschap zou zijn of dat niet alles eruit zou zijn gekomen na de mk. Dus ik wacht liever op de echo van morgen.

@Alle nieuwe meiden. Welkom!

Ik probeer straks nog ff te komen. Krijg net onverwacht bezoek.

Kus.

Terug
Bovenaan