Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Juf maud: Spannend hoor, morgen testen! Ik duim voor je. Welke test heb je gekocht?

Jansske: ik heb nog geen testen in huis gehaald, ik ben bang als ik hem heb dat ik hem gelijk wil gaan doen, maar wil in ieder geval wachten tot mijn NOD. Ik zal morgen eens kijken. vorige keer heb ik kruidvattest gebruikt dus misschien dat ik hem nu weer haal.

Jess: Jeetje meis wat vervelend, ja dta is lastig als je je verdriet moet inslikken.... Ik wens je veel sterkte toe... En wat betreft je haar: dat is de druppel dan.. gooi er een andere kleur overheen en dan is het zo weer donker. heb het ook zo vaak gehad... het is wel balen als het je gebeurd en zeker als je al niet zo lekker in je vel zit.

liefs,
Chantal

Hoi meiden,

ff snel een berichtje, moet eigenlijk stofzuigen maar heb niet zo'n zin...

@ lijnmaan, gefeliciteerd meid, genier er lekker van!

@ yessie, wat een rotdag vor jou!
sterkte vandaag!

@djurresmama, veel succes vanmiddga bij de gyn.

kom straks nog wel ff terug om de rest te lezen en te reageren.
mannetje slaapt nu dus ga maar even flink aan de slag.
Als hij wakker is, wil hij altijd op de stofuiger zitten als ik bezig ben, dus dat werkt een beetje lastig.  

x Cora

quote: Loks reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2009 16:29:55'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

lijnmaan        
1
30
3 mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Ik haal de lijst nog even naar boven om mezelf er weer goed in te zetten omdat niet de laatste lijst gekopieerd was, dit is dan denk ik de nieuwste waar alles goed in staat.

hoi dames,

ik lees al een tijdje bij jullie mee en zie dat jullie veel schrijven en dat vind ik wel gezellig.
vinden jullie het goed als ik mee klets.

mijn forum naam is floor, ik ben 28 jaar. mijn zoontje wordt over 2 weken een jaar en wij zijn bezig met de 1ste ronde. mijn nod is 11 of 14 mei. (normaal ben ik heel regelmatig, maar vorige keer in eens niet, dus ik houd ff de gewone telling aan en 28 dagen na de laatste ongi) ik heb het idee dat ik niet zwanger ben, maar mocht ik niet ongi worden zal ik dus niet voor de 14de testen, omdat dat mijn uiterlijke nod is.

gr floor

hei Floor, welkom, leuk dat je meekletst!! Spannend he? Ons meissie wordt ook over 2 weken 1 jaar, leuk!!!
Veel plezier op t forum.Is leuk hoor, krijgt veel steun en meeleven in goed en slechter neiuws!!

XXX JIG

Daar ben ik weer even! Zoonlief slaapt nog steeds, dus ff heerlijk achter de pc!

@Yessie, zal niet makkelijk zijn deze dag voor jou! Heel veel sterkte meis!

@Jufmaud, foei in je pyama! Heerlijk kan dat zijn he!!

@Danielle, je zegt het mooi je krijgt altijd het gevoel dat je het niet goed doet! Zo ervaar ik het ook! Ach, op elk werk is wel iets he!

@Cora, op de stofzuiger zitten, haha! Die had ik nog  niet eerder gehoord!!

@Jig, wat leuk dat je er weer een x bent! Jij bent ook altijd druk he!!

@Floor, welkom! Klets maar gezellig mee!

Wie kan Floor en zonnetje toevoegen? Ik probeer het niet meer, want ik kan  het toch niet!!

Zoonlief zijn tweede tand komt ook door, jippie!! Ziet er zo lief uit, alleen doet het nu pijn als hij jou vingers in zijn mond stopt!! Net even gestreken etc. Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je erg gek van wordt! Alles moet, werken, poetsen etc!! Hoezo klagen! Ach, ik ben niet misselijk, dat vind ik al super!

x

@ Janske,

hahaha, ja ik ben idd een bezige bij...
Daarbij komt dat mn man momenteel veel in internet moet om te solliciteren.En, als we dan 'vrij' zijn gaan we vaak lekker wandelen of shoppen ofzo.En dan gaat de tijd xtra snel om.Nu is hij niet thuis, dus heb ik de pc voor me alleen, hihi.

Liefs XXX JIG

Terug
Bovenaan