Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Nou meiden,
Mijn test vanochtend was positief!!!! Ik ben zwanger!!!
Het lijntje was nog steeds wel vaag, maar onmiskenbaar binnen de tijd...
Ik kan het nog bijna niet geloven, maar mag van mezelf nu niet meer twijfelen.
Een lijntje is inderdaad een lijntje!

Wat ben ik dan toch weer een mazzelkont he. Meteen de eerste ronde weer zwanger. Voel me meteen een beetje bezwaard tegenover iedereen die al langer bezig is. Ik gun het iedereen zo!!!

Nou, ik blijf in ieder geval lekker meekletsen. Hopelijk deze maand veel blije gezichten!!

Liefs,
lijnmaan

Lijnmaan: GEFELICITEERD!!!!! wow. super zeg voor je. Ik wacht met testen tot mijn NOD. Ik zou wel eerder willen maar durf niet. hehehehe......
Gisteren dacht ik nou moet gewoon vreselijk ongesteld worden.... maar 'sa vonds had ik maagzuur en ik weet dat ik dat bij Emma ook heb gehad,   vier dagen voor ik moest testen....
Ik weet het gewoon niet meer en moet maar gewoon afwachten.... Vind het echt super spannend en kan eigelijk niet wachten.....

Nou meiden zal straks even reageren op de andere berichtjes... ik vergeet elke keer alle namen en dingen dus moet weer even terug lezen!

Ja, het lijkt me super een hyves te gaan starten, alleen hoe zorgen we dat het niet zichtbaar is op je eigen hyves, ik wil namelijk niet dan mijn collega's het weten dat ik er mee bezig ben..........

liefs,
Chantal

djurremama: heel veel succes vandaag bij de gyn!

Orchie: jeetje meid.... soms valt het allemaal niet mee.... Heel veel sterkte. Hoe gaat het nu met je menst. pijn? Je moet anders idd even naar de gyn gaan hoor... niet te lang wachten.

- mooiste liedje aller tijden man in the mirror
-  lekkerste drankje thee, sorry hihihihi saai maar waar.
- lievelingseten indisch, lekker heet
- mooiste acteur George Clooney
- lekkerste jank-nummer mhhhh.. jank niet zo snel om nummers.., maar
  music is   my life!
- lekkerste jank-film:   zodra het om vermissing, ziekte of moord op kinderen gaat, het krijgen van kinderen heeft me een emtioneel weekdier gemaakt. hahaha
- leukste kinderuitspraak: zoveel, als er een super leuke te binnen schiet laat ik het weten
- grootste blunder: al pratend flink doorlopen, uitglijden over 1 cm ijs en languit op je snuffert liggen terwijl de andere al pratend meters doorloopt.

Hey meiden,

Vandaag een super super rot dag.
Vorige week werd mijn man 30 jaar, vandaag word mijn beste vriend 30 jaar.
Helaas heeft hij op 8 juli een einde aan zijn leven gemaakt.
Hij is niet alleen mijn beste vriend maar ook het broertje van mijn ex en dus de oom van Darren. en daarbij, ik was altijd stiekum verliefd op hem.
Ik mis hem zo erg, maar kan niet huilen omdat Darren bij me is, en al zoveel verdriet heeft.
Vorige week gaf ik een knalfeest voor Marcel, en vandaag brengen we ballonnen naar een graf..
Bah wat een rot dag.

Gister me haar gekleurd, is t niet bruin maar rood geworden, kan er wel om janken nu..

@ Lijnmaan (hoop dat ik het goed heb, anders sorry) Gefeliciteerd!!!!!
Wel ff glitters strooien nog, hahaha.

Liefs yessie

Hoi meiden,

kwam even kort spieken (zit nog in m'n pyjama )
Reageer even kort, de rest komt later!!

Lijnmaan: GEWELDIG, PROFICIAT!!!! Ik mag van mezelf morgenvroeg testen.
Heb vanmorgen wat buikpijn gehad (moet misschien toch ongi worden?) en ben wat misselijk vandaag, maar dat zullen de zenuwen wel zijn!
Maar uhm, je spreekt over een streepje bij de kruidvattest. Ik heb die test ook en bij mij moet er een kruisje komen, heb jij dan een andere test? En ik vind die tip van een digitale test een goede! Mocht ik twijfelen in de toekomst dan doe ik dat ook.
Lieverds, ik kom later terug voor de rest, ga nu eerst een broodje eten.

Liefs,
Maud

ps: Yessie, veel sterkte , ik denk aan je!

Hoi hoi!

@ lijnmaan: Gefeliciteerd! Een streep is een streep dus een dikke proficiat!

@ Marianne: Succes vanmiddag!

@ Jansske: Ik moet ook weer beginnen maandag ja. Ikzelf werk vier dagen, maar heb een hele drukke groep. De collega die voor mij de andere dag doet vindt het echt niet leuk. Dat betekent (stom van mij, weet ik wel) datik probeer het werk van 5 dagen in 4 te proppen. Beetje jammer, maar zo werkt het denk ik in het onderwijs. Er wordt zoveel van je verwacht dat je eigenlijk het gevoel hebt het nooit goed genoeg te doen...

@ orchi: Je zult wel een moeilijke dag gehad hebben. Fijn dat je het graf nog mooi hebt gemaakt. ik kan me zo goed voorstellen dat dat een goed gevoel geeft.

@ Maud: En? Lekker over baby's gedroomd?

@ Chantal: Nog even geduld dan kun je testen. Of heb je het stiekem al gedaan? hihi

@ allemaal: Er is al een onze hyve, die volledig is afgeschermd. We hebben hem opgestart toen het forum even uit de lucht lag en zo konden we ook verder kletsen. Je ziet hem niet op je hyve home en niemand kan er op kijken, alleen na toestemming. Maar omdat we niet wilden dat het halve jongegezinnenforum lid werd zijn we een beetje voorzichtig met het plaatsen van de link.    Maar bij deze dan: http://jgmamas.hyves.nl/

- mooiste liedje aller tijden: Dochters, My world van Engelbert Humperdinck
-  lekkerste drankje: Pffff, ik heb altijd van die periodes dat ik iets veel drink. Op dit moment veel ice tea green
- lievelingseten: Friet, Grieks, Boerenkool
- mooiste acteur: David Boreanaz
- lekkerste jank-nummer: ook marco borsato, Waarom nou jij
- lekkerste jank-film: ps I love you
- leukste kinderuitspraak: Ik was zwanger en had overblijf dienst. Er kwam toen een leerling (groep 6) bij me staan. Ik zeg tegen die jongen: "Pfoeh, ik heb best honger." Zegt 'ie: "Honger? Hoe kan dat nou? Er zit een hele baby in je buik!" Ik kwam niet meer bij!
- grootste blunder: Ik maak er zooo veel. Daar moet ik even over nadenken hoor.

X Daniëlle

Terug
Bovenaan