Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

nee zondag moet ik het worden... Dus wie weet te vroeg?????? Maar ja we zullen gewoon moeten afwachten. Had gehoopt dat ik me nu beter zou voelen maar bleef me raar voelen. Wat zijn die hormonen ook lastig. Ik moet gewoon nu echt wachten tot zondag of later.......

Kom ik weer aan! Lijkt wel alsof ik niets anders doe dan op dit forum zitten, haha! Valt wel mee hoor, alleen vandaag! Senna slaapt en ik ben lekker tennis aan het kijken! Daar ben ik echt super verslaafd aan! Ga zo Senna wakker maken en bij mijn ouders eten, heerlijk, dus ben er dan een poosje niet hahahaha!!!

Ik had donderdag mijn nod, maar maandag kon ik het niet meer houden Getest met een sensitest die je 4 dagen voor je nod kon doen, deze was negatief! Geen streep, nee helemaal niets. Woensdag toch nog maar getest en ik zag een hele lichte streep. Die van maandag uit de prullenbak gehaald en het verschil was zichtbaar! Bij die van maandag dus echt niets te zien en woensdag wel! Hopelijk is dit bij jou ook zo, maar wil je niet teveel hoop geven!

Hey Jansske we hebben gewoon vandaag de tijd. hahahahaha......
Nou ik hoop het dat het dat is, anders bedot mijn lichaam me echt, maar ja dat zou zo maar kunnen. Heb net nog twee test besteld, je kan ze maar in huis hebben en mocht ik zondag niet ongesteld zijn dan kan ik dan testen.....
Ik zou alleen heel graag willen dat mijn hoofd aan iets anders kon denken. Kunnen ze geen sticks ontwikkelen waarop wordt gezegd, je bent niet zwanger en je wordt zeker ongesteld.........hahhahaa, nu weet ik nog niets....

jemig meiden, jullie zijn niet bij te houden....
Ik heb even de pc en Ruben lijkt even boven te gaan spelen dus dan heb ik even de rust om te reageren. En anders ga ik vanavond verder want manlief wil James Bond kijken. Het is niet 'mijn' Bond (Pierce Brosnan) dus ik sla over.
Was alleen even dubben wat ik vanavond opneem, ik heb gekozen voor Derrik Ogilve, geweldige uitzendingen vind ik dat altijd! En ik wilde ook wel de Toppers zien maar dan kijk ik die maar op uitzending gemist vanavond of morgen.

Om te beginnen:
nog  8 dagen en dan is Romaty terug van vakantie!!!!
Ik hoop dat je er met volle teugen van geniet meissie!

@Jansske, leuk om te zien dat er meer Marco-fans hier zijn! Ik heb nog geen live-concert van hem mogen meemaken, gelukkig wel op dvd! Een genaaide bus, hahah, dat vind ik een goeie! Dat is echte heerlijke kinderlogica!
Lekker, even niet misselijk zijn! Met Ruben was ik het ruim 4 maanden, niet echt prettig, maar voor een héél goed doel!
Gezellig dat je er zo vaak bent vandaag! Hoe was het eten, heeft het gesmaakt? Hier eten we een tartaartje met gestoomde aardappelen en groenten (ik ben dol op eten uit de stoomkoker!! Vooral zoals vanavond: broccoli, worteltjes en bleekselderij, mmmm))

@Djurresmamma, hoe was het bij de gyn?

@lijnmaan: ik denk niet dat je je bezwaard hoeft te voelen hoor! Ik kan het me wel voorstellen maar zwanger worden is nu eenmaal een loterij! Ik ben iig alleen maar blij voor je!

@Chantal: ik las net al even dat er een afgeschermde hyves is. Maar daar zijn dan natuurlijk ook een boel onbekenden en dat vind ik dan weer jammer . (hoezo ben ik een tut) maar ik zal me straks toch ook even aanmelden hoor!
Ik zie net ook dat je test negatief is, hopen dat het te vroeg getest is! Ik duim heel hard voor je!
Ik heb een test van eht kruidvat maar een andere dan Lijnmaan. Die van mij moetje òf 5 sec in de straal houden (niet dus) òf urine opvangen en 'm dan 25 sec (meen ik) onderdompelen. En dan heb je na 2 minuten de uitslag. Ze kosten meen ik 12 of 13 euro per twee.
Mijn mannetjes is sinds maart 5 jaar, en ik ben de 'ouwe bok' van het stel met mijn 35!

@ Daniëlle, ik herken mezelf zo ontzettend in jouw verhaal, op woensdag wordt mijn groep overgenomen door iemand die wel wil maar het echt niet kan. En man van achter in de 40 die echt is blijven hangen. Ik weet ook dat mijn kinderen het niet leuk vinden als hij komt en dat vind ik nog wel het moeilijkste..
En ja, ik heb met m'n vriendin heerlijk over baby's gebabbeld en er vannacht weer over gedroomd, ik ben hopeloos!
En die uitspraak, alsof de baby je buik helemaal vult, hilarisch! Ik vind 'm echt leuk!

@Cora: dat gevoel ken ik, je moet zoveel maar hebt eigenlijk helemáál geen zin! Knap dat je je er dan toch nog toe kunt zetten! Ruben was altijd doodsbang voor de stofzuiger (vindt het nu, met zijn 5 jaar, nog steeds teveel lawaai) maar de oudste van mijn zus (alweer 13...) reed ook altijd mee op de stofzuiger!

@Floor: welcome to the club! Zoals iemand anders al aangeeft, het is hier supergezellig en er is veel steun voor elkaar op elk gebied!

@jansske, aj, die tandjes kunnen soms heel vervelend zijn, maar ja, ze hebben ze wel nodig (hoezo stomme opmerking, lol!) Sterkte ermee, en hopelijk bijt 'ie niet teveel!

@JIG: ik herken dat, pc delen. Daarom kom ik meestal onder het journaal of zoals nu, als mijn man aan het koken is. Jaja, ik mag niet klagen, mijn man doet het meeste in het huishouden: hij kookt, doet de was en de boodschappen. Poetsen doen we samen en ik 'doe' Ruben (wassen e.d.) Ik ben wel benieuwd hoe dat straks met twee kindjes gaat. Vincent kan 's morgens wegens zijn reuma niet veel en mijn fijne motoriek is 's morgens door de fybromialgie ook niet geweldig. Gelukkig doet Ruben al veel dingen zelf (aankleden, tandjes voorpoetsen)

Meiden, ik krijg net een seintje dat het eten zo klaar is, kom vanavond beslist nog even spieken maar ga nu even tafel dekken.

Smakelijk eten!
Maud

@jufmaud, die hyves is speciaal voor ons groepje hoor! Geen onbekende dus! Zijn de meiden van het begin zeg maar!
Enne het eten was lekker, spinazie! Senna vond het ook heerlijk! Ga nu even koffie drinken met mijn ouders, kom vanavond nog wel even langs!

x

Hoi Jansske,

dan ben ik zeker van de partij!
Straks ga ik me aanmelden, zometeen eerst mijn grote man naar bed brengen.
Ik zit nu nogal eens naar zijn babyfoto's te kijken en mijn hemel wat is hij nu groot!

Ik verheug me erop om jullie allemaal op hyves te zien!

Liefs,
Maud

Oh meiden wat gaat het hard hier. Ik wil nog steeds alles bijlezen maar wat is het veel! Dus ik plaats maar gewoon even een berichtje zonder dat ik weet wat jullie allemaal hebben geschreven. Waarschijnlijk heb ik maandag pas weer de tijd om er voor te gaan zitten om te lezen. Dan is de vakantie voorbij en m'n dochter weer naar school. Ga ik lekker achter de pc met een pot koffie of thee en dan bijlezen vanaf 27 april.....

Mijn nod staat wel op 10 mei maar deze ronde word ik niet zwanger hoor. We hebben sinds de laatste mk van 9 april niet meer geklust dus zwanger kan ik niet zijn. (Ben geen heilige maagd maria. Hahaha.) Mijn hoofd stond er echt niet naar. Volgende ronde beter.

Ga weer even naar m'n dochter.

Liefs,

Terug
Bovenaan