Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

quote: Juf Maud reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 18:55:44'));

Hoi Jansske,

dan ben ik zeker van de partij!
Straks ga ik me aanmelden, zometeen eerst mijn grote man naar bed brengen.
Ik zit nu nogal eens naar zijn babyfoto's te kijken en mijn hemel wat is hij nu groot!

Ik verheug me erop om jullie allemaal op hyves te zien!

Liefs,
Maud

Hoihoi,

Om welke hyves gaat het? enneh, wie behoren er tot t groepje?? Rare vraag misschien... Ik heb wel hyves maar ben er niet heel erg actief...Maar als t me lukt vin k t wel leuk om m toetevoegen...

XXX JIG

Heb dit stukje even gekopieerd van Danielle! Danielle is de beheerder, dus die voegt je toe!!

@ allemaal: Er is al een onze hyve, die volledig is afgeschermd. We hebben hem opgestart toen het forum even uit de lucht lag en zo konden we ook verder kletsen. Je ziet hem niet op je hyve home en niemand kan er op kijken, alleen na toestemming. Maar omdat we niet wilden dat het halve jongegezinnenforum lid werd zijn we een beetje voorzichtig met het plaatsen van de link.    Maar bij deze dan: http://jgmamas.hyves.nl/

Hoi JIG, Danielle plaatste gisteren dit berichtje:

@ allemaal: Er is al een onze hyve, die volledig is afgeschermd. We hebben hem opgestart toen het forum even uit de lucht lag en zo konden we ook verder kletsen. Je ziet hem niet op je hyve home en niemand kan er op kijken, alleen na toestemming. Maar omdat we niet wilden dat het halve jongegezinnenforum lid werd zijn we een beetje voorzichtig met het plaatsen van de link.    Maar bij deze dan: http://jgmamas.hyves.nl/

Even voor Daniëlle: ik heb me per ongeluk twee keer aangemeld... De eerste keer namens Ruben (die mag je weigeren) en de tweede keer als mezelf. Ik was nog als Ruben ingelogd, vandaar... Stom hè?

@Mamma 1977, kan het me goed voorstellen hoor, en een keertje geen zenuwen is ook goed voor de mens, toch?

Ik mag morgen van mezelf testen. Ik verwacht een 'nee' maar hoop op een'ja', jullie horen het zsm!

Liefs,
Maud

Ha meiden,

Wooow, wat hebben jullie veel geschreven, mijn laatste berichtje staat alweer onderaan pagina 2. Woensdag werk ik de hele dag en ga ik s’avonds sproten, vind het dan niet zo leuk voor mijn mannetje om meteen achter de pc te duiken als ik thuis kom, maar ju kan ik weer reageren.

@Orchi, wat vervelend zeg van je menstruatie, ik heb ook van die ontzettend grote stolsels, een paar dagen geleden moest ik s’nachts ineens naar de wc en toen vloepte er zomaar een stolsel uit van bijna de grote van een pingpong bal. (hum beetje gek geschreven nu ik het terug lees, maar je snapt het denk ik wel) Ook een stukje dat ik voelde was helemaal hard. Ook de pijn moest ik met de geleerde buikademhaling van de zwangerschapscursus wegzuchten. Als ik jou berichtje zo lees begin ik me ook wel een beetje zorgen te maken. Ik had eens eerder geschreven over mijn heftige menstruatie maar kreeg daar veel reacties op dat andere dit ook hebben, maar als ik jou berichtje lees heb ik toch niet echt het idee dat dit wat er bij ons is normaal is. Ben jij al bij de ha geweest?
Wat erg dat je al zo jong je vader hebt verloren, heeft hij je kleine hem wel meegemaakt. Mooi hoor dat jullie het graf hebben versierd.

@Jansske, jeetje ik kan me voorstellen dat het extra moeilijk is omdat je je zus hebt verloren. Moeilijk hoor. Het is wat met die tandjes atlijd, Isabella werd vanacht ook een paar keer huilend wakker en ik zag al wat bobbeltjes her en der dus ik denk ook dat er iets doorkomt. Ze heeft nu een hele grote hoektand en twee kleiner er naast, net een klein drakulaatje echt schattig. Spannend wel die echo’s weer, maar wel leuk dat je je kindje weer even kunt zien.
Wat stom zeg van die stagiere, dat zeg je toch niet. Nog een weekje en dan weet je of alles goed is. Bedankt voor je glitters, bij deze strooi ik ook rond ****************** ******************************** ***************** **********en xtra glitters voor yessie.
Wat gezellig dat je met je moeder naar de kroeg gaat, ik doe wat dat betreft echt veel te weinig leuke dingen met mijn ouders, alles draait alleen maar om Isabella, alsof ik niet meer belanhgrijk ben, herkent iemand dit ook.

@Zonnetje, welkom!

@Chantal, ja ik herken dat wel, dat je alleen maar met zwanger worden bezig bent, best vermoeiend vind ik en moelijk vanaf te komen., vind het altijd knap van vrouwen als ze het kunnen loslaten.
Spannend zeg al die verschijnselen, wie weet is het wel gelukt.

@Wendy, ik heb stage gelopen bij een groot hoveniers bedrijf van Tenge, misschien ken je het wel. Blé kastjes soppen, echt mijn favo bezigheid, not.

@Maud, fijn dat je je oma weer hebt kunnen blij maken, geeft zo’n lekker gevoel hé.

@Danielle, Ik moest op 4 mei haar echte verjaardag gewoon werken, maar ik had gedacht dat ik veel emo zou zijn, maar wel gek dat je steeds dekt van vorig jaar ginge we naar het ziekenhuis etc.Wat leuk dat Mel al haar diploma heeft, nou Isabella durft nog niet zo wild hoor, ze kijkt altijd erg de kat uit de boom en vind het zwemmen soms wel spannend, als ze op de bodem kan staan vind ze het helemaal geweldig. Ja wat fijn hé dat die oude oma’s van die kleintjes zo genieten, mijn oma’s ook. Leuk ga ook even naar de hyve toe.

@Yessie, jee meid, wat een rot dingen allemaal, wel knap dat je het zwanger worden even op een laag pitje zet. Ik hoop voor je dat alles snel weer beter gaat en kom anders maar flink vaak spuien hier.

@Lijnmaan, wow meid, gefeliciteerd geniet ervan!

Welkom floor

Zo even mijn verhaal afronden, ik was vanmiddag aan het schrijven en ik hoorde dat het vrouwtje boven wakker was geworden en het bed aan het verbouwen was. Dus nu nog even snel, moet nog de rode pastasaus van vanavond uit Isabella’s witte shirt boenen en daarna ff gezellig filmpje kijken, is al de derde deze week dus we zijn goed op dreef, beetje qualitie time met mijn mannetje.

Nou voor iedereen die ik ben vergeten heel veel plezier met klussen, wachten en zwanger zijn.

Veel liefs Loks

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 14:47:00'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
-
24  
-  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1

10  mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Floor        
1
28
11/ 14 mei

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

lijnmaan
30
1
10-01-2010
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Bedankt voor het toevoegen van mij aan de cadeautjeslijst. Ik heb zelf nog even de uitgerekende datum ingevuld.

Terug
Bovenaan