Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
-
24  
-  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Floor        
1
28
11/ 14 mei

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

Je had de verkeerde gepakt! Dus nu staat de goede weer bovenaan!

Hoi meiden,

hoezo verslaafd?

@lijnmaan: mocht ik zwanger blijken morgen (wat ik niet verwacht) dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend! Dat zou écht leuk zijn!
Maar nogmaals, ik ga er niet vanuit. Heb op het moment geen 'klachten' meer. Behalve dat ik abnormaal veel zin in eten en snoepen heb en dat sommige dingen die ik normaal heerlijk vind me nu tegenstaan. (Vincent at vanmiddag een Bosche Bol en ik gruwde ervan, dat zou me normaal niet gebeuren...)

@jansske: eerlijk is eerlijk, jij was één minuut eerder!

@loks: word je nog niet gek van ons gekakel? Ik klets hier heel wat af merk ik...
Als ik volgende week weer moet werken zal het wel minder worden denk ik.
Oei, pasta uit een wit shirtje, dat valt niet mee... Tip van mijn schoonzus: witte chloor (de witte flessen van Glorix), daar krijgt ze zelfs bloedvlekken mee uit haar uniform (nee, ze mishandelt geen mensen , maar verzorgt wel wonden van bejaarden! LOL!)

Zeg meiden, wat denken jullie trouwens van de Toppers? Maken ze een kansje denken jullie? Ik vind het een leuk liedje en ook de Toppers vind ik leuk. De combi met Jeroen klinkt ook mooier dan met Gerard, die haalde teveel uit en dat klonk niet zo mooi vond ik.
*  *  SHINE * *

Veel liefs,
Maud

hoi meiden,

vanmiddag bij de gyneacoloog geweest, en de ontsteking is bijna weg, mijn eigen lijf moet de rest doen.
ik ben nu inderdaad verminderd vruchtbaar geworden hierdoor, maar ja dat was ik ook al.
dus het is alleen nog maar minder geworden.
mag als ik nu binnen 2a3 weken niet ongi ben geworden, aan de primolut en daarna aan de clomid.
yes, nou ja maar eindelijk weer de MMM in. klinkt stom misschien, maar hoop dat het op die manier toch weer gaat lukken.hoop dat het aanslaat.
en ik moet zo wie zo dan extra onder controle i.v.m het het meer hebben op risco van een  bbz. ik heb 6x meer kans hierdoor gekregen.
ze vond het een wonder dat we djurre zo hebben kunnen krijgen gezien dat ik maar ong. 3 tot6 keer per jaar ongi wordt.

@Orchi, wat vervelend zeg van je menstruatie.

@Jansske, jeetje ik kan me voorstellen dat het extra moeilijk isomdat je je zus hebt verloren. hoe is het nu met de tandjes? ik heb er hier nog één , djurre krijgt zijn laatste kiezen eindelijk.dan heeft ie alles

@daniëlle, ik heb me ook op de hyves-site aangemeld met mijn eigen naam, al positieve ovu gehad?

@JIG: ik herken dat, pc delen. zit je er net achter wil men man weer . nou dan wacht ie maar even.vaak duurt dat wel een tijdje.

@jufmaud: leuk dat je nog een oma hebt! Das wel bijzonder volgens mij!
ik heb zelf ook nog een oma (djurre overgrootmoeder) en die is nog niet echt op leeftijd vind ik;ze word 70 in september.ik weet vaak niet wanneer ik moet gaan testen, want ik heb PCOS dus bijna geen cyclus. maar toch bedankt voor je woorden.

als ik hier zo lees werken er aardig wat van ons in het onderwijs. ik ook dus. ik hobbel tussen groep1/2   op de ene school en 3/4 op de andere school.
werken 5 dagen in de week.

@wendy-merle ik werk in skasterbrug op do en vrijdag en op de ma t/m woedag werken ik in joure op een basisschool.

@lijnmaan gefeliciteerd meid, fijn voor je.

@Chantal, ja ik herken dat wel, dat je alleen maar met zwanger worden bezig bent. en dan komt vaak weer ie teleurstelling.hopen gewoon dat we hier allemaal snel zwanger mogen zijn.
@chantal, mijn zoon is van 6 augustus 2007.

@mama1977, hoop dat het voor jou snel weer raak mag zijn en dat alles goed gaat. .voor je

@yessie84: wat heftig allemaal joh! Veel sterkte!

@loks: mag ik vragen waar je nu woon en waar heb je stage gelopen?

@berg_driel: hoe is het nu met jou, lukt alles nog een beetje

voor iedereen die nieuw is welkom.

sorry, als ik iemand ben vergeten.

ik ga nu, ben nog steed best moe en ik mag ook de komende 3 weken nog niet weer aan het werk van de gyneacoloog.
nog 3 weken extra vakantie dus.

groetjes marianne.

Lieve Marianne,

dat was geen goed nieuws voor je helaas. Maar wat je zegt, fijn dat er nu controle blijft! En als je zwanger hebt mogen worden van Djurre mag je datzelfde geluk hoop ik nog eens meemaken!

Heel veel liefs,
Maud

Goedemorgen dames!!!

@djurresmama: balen zeg zo'n ontsteking, zal vast ook wel een pijnlijk verhaal zijn?

@maud: ik vind de Toppers wel gaaf.... het zo goed zijn voor Nederland als er weer eens wat positiefs gebeurd in plaats van al die ellende de laatste tijd!
Maar dat hele songfestival is elke keer een teleurstelling, elke keer zeg ik weer nu kijk ik volgend jaar echt niet meer....... hahahah en dan toch.

@Daniëlla: klopt het dat ik nog niet ben toegelaten tot de hyves pagina?

Nou meiden ik weet het echt niet meer... nu heb ik gewoon het gevoel dat ik ongesteld moet worden........ heb ook last nu van mijn darmen en meestal heb ik dat 1 dag voor mijn menstruatie.... mhhhhh.... Nou ja niets anders dan wachten zit erop en daar ben ik zoals jullie vast gemerkt hebben heeeeeeeeeeeel slecht in...
Ik moet ook zeggen dat ik direct van de pil afkom dus mijn lichaam zal wel raar doen vanwege het hele pil gebeuren.

Nou meiden spreek jullie later!!!!!!!!!!!

lieve groetjes
Chantal

Ik lees net een heel stik over ontpillen en volgens mij heb ik daar gewoon last van.... niets zwanger maar gewoon ontpillen... wist niet dat die verschijnselen zou op elkaar lijken? Heb ik bij emma geen last van gehad, maar toen was ik ook na 5 weken zwanger.

Dag dames,

Hier effe weer wat geklaag hoor!!!!
Heb weer iets meegemaakt gisteren.
Mijn zus belt,vraagt of haar kinderen(3jongens) s'avonds een uurtje bij mij mogen komen want ze moesten iets doen.
Ik zeg natuurlijk want ze waren zaterdag ook al geweest he.
Ze hebben ze gebracht om half 7 en om half 10 waren ze er nog niet,klaag daar niet van hoor want vind het leuk als ze hier zijn.
Nu ben ik samen met mijn vriend naar m!lf aant kijken,zo'n programma om mee te lachen,wat moppen en zo.
Kijken hier normaal niet naar maar zapte is en liet het staan.
Nu belt er iemand aan de deur dus ik laat ze binnen.
Nu was er dus in de programma een vrouw aant strippen...
Maar gewoon haar borsten bloot,tja kan altijd gebeuren he.
Dus mijn zus komt hier binnen en ziet dit en trekt ineens een lang gezicht,ik zeg,oei wa is er ge trekt zo'n gezicht en ze zegt ja en dat is schandalig da jij naar zoiets zit te kijken en bla bla en toch niet waar kinderen bij zijn.
Man man ik werd bijna gek he,hoe onnozel is dit nu niet?
Dus ik zou ineens moeten van zender veranderen omdat er is een blote borst op tv komt,die kinderen zijn 9,8 en 5 en zitten te spelen en al bij al,al zien ze is een blote borst,gaan ze nog veel zien in hun leven hoor.
Die bleef maar doordrammen erover en ik zei,hallo,ik zie in mijn eigen huis nog wel naar wat ik wil hoor en als ge ni blij bent dan moet ge ook niet vragen of uw kinderen bij mij mogen komen,punt uit.
Is die hier in volle vaart vertrokken,liggen roepen en schelden in de gang,die kinderen aant wenen ocharme.
Ben er echt ne hele avond ni goed van geweest.
Ik begrijp dit echt niet,voor zoiets stom...
Sorry moest mij effe van de lever hoor,weet dat ik tegen jullie is kan zagen:)

Liefs orchi

Terug
Bovenaan