hoi meiden,
vanmiddag bij de gyneacoloog geweest, en de ontsteking is bijna weg, mijn eigen lijf moet de rest doen.
ik ben nu inderdaad verminderd vruchtbaar geworden hierdoor, maar ja dat was ik ook al.
dus het is alleen nog maar minder geworden.
mag als ik nu binnen 2a3 weken niet ongi ben geworden, aan de primolut en daarna aan de clomid.
yes, nou ja maar eindelijk weer de MMM in. klinkt stom misschien, maar hoop dat het op die manier toch weer gaat lukken.hoop dat het aanslaat.
en ik moet zo wie zo dan extra onder controle i.v.m het het meer hebben op risco van een bbz. ik heb 6x meer kans hierdoor gekregen.
ze vond het een wonder dat we djurre zo hebben kunnen krijgen gezien dat ik maar ong. 3 tot6 keer per jaar ongi wordt.
@Orchi, wat vervelend zeg van je menstruatie.
@Jansske, jeetje ik kan me voorstellen dat het extra moeilijk isomdat je je zus hebt verloren. hoe is het nu met de tandjes? ik heb er hier nog één , djurre krijgt zijn laatste kiezen eindelijk.dan heeft ie alles
@daniëlle, ik heb me ook op de hyves-site aangemeld met mijn eigen naam, al positieve ovu gehad?
@JIG: ik herken dat, pc delen. zit je er net achter wil men man weer . nou dan wacht ie maar even.vaak duurt dat wel een tijdje.
@jufmaud: leuk dat je nog een oma hebt! Das wel bijzonder volgens mij!
ik heb zelf ook nog een oma (djurre overgrootmoeder) en die is nog niet echt op leeftijd vind ik;ze word 70 in september.ik weet vaak niet wanneer ik moet gaan testen, want ik heb PCOS dus bijna geen cyclus. maar toch bedankt voor je woorden.
als ik hier zo lees werken er aardig wat van ons in het onderwijs. ik ook dus. ik hobbel tussen groep1/2 op de ene school en 3/4 op de andere school.
werken 5 dagen in de week.
@wendy-merle ik werk in skasterbrug op do en vrijdag en op de ma t/m woedag werken ik in joure op een basisschool.
@lijnmaan gefeliciteerd meid, fijn voor je.
@Chantal, ja ik herken dat wel, dat je alleen maar met zwanger worden bezig bent. en dan komt vaak weer ie teleurstelling.hopen gewoon dat we hier allemaal snel zwanger mogen zijn.
@chantal, mijn zoon is van 6 augustus 2007.
@mama1977, hoop dat het voor jou snel weer raak mag zijn en dat alles goed gaat. .voor je
@yessie84: wat heftig allemaal joh! Veel sterkte!
@loks: mag ik vragen waar je nu woon en waar heb je stage gelopen?
@berg_driel: hoe is het nu met jou, lukt alles nog een beetje
voor iedereen die nieuw is welkom.
sorry, als ik iemand ben vergeten.
ik ga nu, ben nog steed best moe en ik mag ook de komende 3 weken nog niet weer aan het werk van de gyneacoloog.
nog 3 weken extra vakantie dus.
groetjes marianne.