Dag dames,
Hier effe weer wat geklaag hoor!!!!
Heb weer iets meegemaakt gisteren.
Mijn zus belt,vraagt of haar kinderen(3jongens) s'avonds een uurtje bij mij mogen komen want ze moesten iets doen.
Ik zeg natuurlijk want ze waren zaterdag ook al geweest he.
Ze hebben ze gebracht om half 7 en om half 10 waren ze er nog niet,klaag daar niet van hoor want vind het leuk als ze hier zijn.
Nu ben ik samen met mijn vriend naar m!lf aant kijken,zo'n programma om mee te lachen,wat moppen en zo.
Kijken hier normaal niet naar maar zapte is en liet het staan.
Nu belt er iemand aan de deur dus ik laat ze binnen.
Nu was er dus in de programma een vrouw aant strippen...
Maar gewoon haar borsten bloot,tja kan altijd gebeuren he.
Dus mijn zus komt hier binnen en ziet dit en trekt ineens een lang gezicht,ik zeg,oei wa is er ge trekt zo'n gezicht en ze zegt ja en dat is schandalig da jij naar zoiets zit te kijken en bla bla en toch niet waar kinderen bij zijn.
Man man ik werd bijna gek he,hoe onnozel is dit nu niet?
Dus ik zou ineens moeten van zender veranderen omdat er is een blote borst op tv komt,die kinderen zijn 9,8 en 5 en zitten te spelen en al bij al,al zien ze is een blote borst,gaan ze nog veel zien in hun leven hoor.
Die bleef maar doordrammen erover en ik zei,hallo,ik zie in mijn eigen huis nog wel naar wat ik wil hoor en als ge ni blij bent dan moet ge ook niet vragen of uw kinderen bij mij mogen komen,punt uit.
Is die hier in volle vaart vertrokken,liggen roepen en schelden in de gang,die kinderen aant wenen ocharme.
Ben er echt ne hele avond ni goed van geweest.
Ik begrijp dit echt niet,voor zoiets stom...
Sorry moest mij effe van de lever hoor,weet dat ik tegen jullie is kan zagen
Liefs orchi