Heeeeey meiden,
sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Zou 's avonds na de echo terugkomen, maar dat is niet meer gelukt!!
Zal proberen op iedereen te reageren, maar het is nu wel heeeeeel veel!!
@Floor, gefeliciteerd meis! Je bent gewoon zwanger!! Wat een super nieuws!
ik heb geen dochter maar een zoon! Hij is nu bijna 8 maanden!! Als het klopt ben ik nu bijna 10 weken zwanger en zou ik uitgerekend zijn op 14 december! Hoe oud is jou dochter?
@Jig, wat leuk dat je weer in Nederland komt wonen! Ik vind het altijd zo knap als mensen naar het buitenland vertrekken! Niets voor mij, ik kan niet zonder mijn dorpje hihi.
@jufmaud, ja ik ga altijd laat naar bed! Meestal rond een uur of 12, half 1! Als ik moet werken dan sta ik om kwart voor zeven op en als ik niet hoef te werken rond 8 uur! Vriendlief heeft nog geen werk, dus hij zorgt voor Senna 's ochtends als ik moet werken, luxe!!
Heb je nog gekeken naar de Toppers? Zoals ik vertelde vind ik Jeroen niet leuk, maar had het ze wel gegund om door te gaan. Moet ook zeggen dat sommige liedjes nergens op leken.
Wat een geweldige opmerking van Ruben! Heeft jezus gemaakt! Wat was jou reactie op hem?!
@mama1977, wat fijn dat je er weer bent! Heb je verhalen gemist hoor de laatste tijd! Wat een leuke opmerking van je dochter zeg, hema!
@Loks, zal zo eens even op hyves kijken naar de link! Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden. En wat klinkt dat lekker die taart zeg!! Niet goed voor je gewicht, haha!! En ook dat feestje klinkt erg gezellig, allemaal oranje! Zal er vast komisch uit hebben gezien.
@Zonnetje, wat een geweldige foto zeg van je dochter! Geniet maar lekker van je vakantie in Duitsland!! Hopelijk heb je een beetje lekker weer!
@Wendy, gefeliciteerd met de autotheorie van je zusje! Je zult wel super trots op haar zijn! Heb je toch nog een beetje genoten van het dansen? Meestal als je geen zin hebt, is het juist wel erg leuk! Tenminste dat heb ik altijd. Balen dat je ongi bent geworden! Ik duim voor je meis.
@Yessie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jou en Marcel! En dat de medicijnen aanslaan. Dat zal een opluchting voor je zijn! En gisteren jarig, nog van harte. Je bent flink verwend zo te horen! Hoe was je feestje, heb je ervan genoten?
@berg-driel, ik hoop het niet hoor 5 december! Lijkt me voor die kleine niet echt heel erg leuk haha! Bij Senna ben ik 4 dagen eerder bevallen, dus ik denk dat 5 december niet gaat lukken, gelukkig. Nog maar 13 weken, de tijd gaat echt snel he!
@Chantal, ook al zwanger! Gaat goed hier!! Van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet er maar lekker van!
@Romaty, wat leuk dat je er weer bent en dat je zo genoten hebt van je vakantie!! Kan me voorstellen dat je je schaamt als je kleine zo huilt! Helaas kun je er niets aan doen. Gelukkig ging de terug reis wel helemaal goed! Fijn dat je ook nog goed weer hebt gehad, je zult wel gedacht hebben neeeeeee!! En wat vertel je het toch weer leuk "slettebak"!!
@Danielle, wat een heerlijk nieuws! Nog een zwangere, nummer 3! Het is je zo gegund meid!! Heb je heerlijk lopen genieten vandaag! Kijk maar uit dat je niet teveel straalt, want dan zien ze het dadelijk nog aan je, haha!! Gefeliciteerd!!
Ik heb niet op alles gereageerd, het was zo veel!! Volgende x weer!
Donderdag heb ik aan mijn baas verteld dat ik zwanger was! Hij reageerde heel erg enthousiast en was super blij voor ons!! Daarna kwam het volgende punt, want maandag zou de nieuwe groepsindeling bekend worden gemaakt. Nu blijkt dat ik vanaf volgend jaar naar groep 3/4 moet! Ik vind dit echt heel erg en baal er ontzettend van! Ik vind groep 5/6 gewoon geweldig en heb zelf die bouw helemaal opgezet! Groep 5/6 bestaat namelijk nog maar 3 jaar, daarvoor waren de klassen 1/2, 3/4/5 en 6/7/8. Drie jaar geleden is dat veranderd in 1/2,3/4,5/6 en 7/8. Ik zie er echt tegenop en vind het totaal niet terecht. Helaas wil de directeur niets veranderen, want ze denken dat ik er geschikt voor ben, niet dus!!
's Middags tijdens het lunchen wilde ik het tegen het team vertellen. Ik zeg tegen ze: ik wil even wat vertellen. Zegt een andere collega, je bent toch niet weer zwanger he! En bedankt! Echt leuk om het nog te vertellen. Viel me erg tegen.
Vrijdag heb ik het tegen de kinderen uit de klas verteld! Ze waren erg blij voor mij en vonden het erg leuk! Wel stelde 1 kind gelijk een vraag! Toch niet weer dezelfde invaller als vorig jaar he! Ik vond het wel een super opmerking, maar ja ik vond dat mens ook verschrikkelijk en de kinderen dus ook!
Vandaag even naar mijn schoonouders geweest en boven opgeruimd. Onze klerenkast stond op 1 slaapkamer, maar die moeten we nu gaan gebruiken. Dus hebben mijn vriend en zijn vriend de kast naar onze kamer verhuisd! Ging niet zo goed, want de hele kast viel uit elkaar! Ach, was erg komisch om te zien. Alles is goed gekomen en de kast en het bed zitten weer in elkaar!
Nou meiden, ga nu stoppen! Lang zat erachter gezeten! xxx