Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hey dames,

Wat is er weer veel geschreven!!!! Allemaal bedankt voor de felicitaties, ben nog steeds in   ongeloof.........

Daniële: GEFELICITEERD meid, super voor!!!!! Ik weet precies hoe je voelt, ik had ook een vaag + maar hij was er........... Yes.

Orchide: knap hoor dat je er minder probeert mee bezig te zijn en spannend dat het aftellen weer gaat beginnen.

Maud: waren de zoutjes lekker;) beter dan zo'n bezem, toch???? hihiihihi

Romaty: fijn dat je weer terug bent,, zo te horen heb je een heerlijke vkantie gehad?

Nou meiden was even kort maar moet snel boodschappen doen.

Kus,
Chantal

Ik dacht eens even kijken of ik op de site kan komen (kon gisteravond geen berichten plaatsen en vanmorgen kon ik helemaal niet op de site komen...) en wat lees ik DANIELLE ZWANGER!!!!!!!!!
Dus...

@ Danielle

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wat super geniet er van!!!! Besef je het nu al een beetje??

De reacties die ik gisteravond wou plaatsen:

@ Romaty

Wat een heerlijk verhaal zeg over de charmes van je kleine man!!! Mijn vriend kwam helemaal naar binnen (stond in de bijkeuken) om te vragen wat ik had te lachen!! Jammer dat de heenreis niet zo lekker ging maar fijn dat je zo'n supervakantie hebt gehad en nu lekker nagenieten!! Je hoeft van mij niet alles terug te lezen hoor dat is zo'n werk! Vind het veel gezelliger dat je nu gewoon weer meekletst!

@ Loks

Ja idd ik ben apetrots op mijn kleine grote zus! Dit geeft haar zo'n kik heerlijk om te zien (ze kan het alleen nu nergens anders meer over hebben haha!) Ik heb de opleiding tot kraamverzorgster gedaan er een poosje in gewerkt tot ik het bedrijf waar ik werkte falliet ging en ik geen vastigheid meer kon vinden nu verschillende andere banen gehad en nu werk ik als alfahulp ik wou na de bevalling wel weer in de kraamzorg gaan werken (leek me heerlijk 1 gezin in de maand = 8 dagen werken en de rest vrij) maar ik denk niet dat ik dat nu goed kan misschien over een poosje wel weer en dan ga ik het ook zeker doen!

@ mama 1977

Bedankt voor het aanpassen!!

@ Maud

Natuurlijk mag je dat vragen, ik zal binnenkort eens kijken of ik de foto op hyves kan plaatsen ben er ZO niet handig in en als ik het vergeet, vraag het gerust nog een keer hoor!!

Zo ff kopieren en plakken uit word (had het gisteren maar even opgeslagen)

pff vandaag huis gepoetst taart gemaakt en nu nog even wat in de tuin doen morgen het huis vol visite (sybren is maandag jarig) en vanavond reunie van de middelbare school. Ik denk niet dat ik het weekend nog online ben dus ik zeg fijn weekend en tot maandag!!

Xx Wendy

Hoi meiden!

Bedankt voor de felicitaties! Het is nog niet helemaal doorgedrongen geloof ik. Na het ontbijt ben ik met Melanie naar de kruidvat gegaan om nog een ander merk test te kopen en mijn zwanger-worden-pillen om te ruilen voor zwanger-zijn-pillen :D Thuis nog een keer een testje gedaan en die is weer positief. Dus het zal dan toch echt waar zijn dan. heb echt de hele dag rondgelopen van: "Goh, ik ben zwanger. WOW" hihi
En het was vandaag echt een super dag want Meanie heeft haar eerste stappen los gezet! Ze stond zelf en ik stond er een halve meter vanaf en ik riep: "Kom maar, meisje!" en toen kwam ze ook! Zelf! Ik gillen van trots! Dus mijn dag kan niet meer stuk.

Echt zo'n dag met een gouden randje.

@ Romaty: hihi ik zal er aan denken dat ik voor Melanie haar tutknuffel mee neem. Wij hebben ook het idee dat dit voorlopig de laatste keer 'ver' weg vakantie is. Wat je zegt, met twee kleine kindjes is met de auto al een uitdaging genoeg!

Hoi meiden,

Wat hebben jullie alweer veel geschreven zeg, echt gezellig! Ik ga dus maar snel even reageren.
Hier lekker rustig dagje gehad, even naar de kinderboerderij gweest, maar Isabella was erg moe. Ook even langs een open dag van de muziek school geweest omdat ik misschien weer accordeon wil gaan spelen, maar die leraar was er niet meer, maar wel een vriendin die ook les geeft dus was dus niet helemaal voor niets.
Morgen hele dag toernooi dus ik hoop dat het mooi weer is.

@Deleve, fijn dat je weer even langs kwam, gelukkig gaat het alweer beter met je.

@Mama1977, heb jij toen wel gewoon een afspraak gemaakt? Wat een lief verhaal van je dochter!

@Romaty, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Pfff lijkt me wat zeg zo’n reis, mijn tante is in haar eentje een keer naar usa gevlogen met 3 kinderen van 1, 4, en 7 jaar. Ik snap echt niet hoe dat kan. Haha, wat een lekker moppie heb jij ook, leuk dat hij zoveel aandacht kreeg. Lekker ook voor jezelf dat hij weer is gaan lopen.

@Maud, ik zou niet weten of dat er hiervan iets op tv is geweest.
Het beloofde recept:
Je doet twee bekers slagroom in een pan en laat daar 1 grote zak bruine m&m’s in smelten en eventjes koken.
Deze laten afkoelen en dan afgedekt een nacht in de koelkast laten staan.
Je bakt een gewone of choco cake in een springvorm met op de bodem bakpapier.
Je snijd deze cake met een groot mes horizontaal doormidden zodat je 2 dunne lagen krijgt.
Je klopt de m&m’creme met een garde een beetje op en doet er 1 zakje slagroomversteviger bij.
Dan doe je de onderste laag cake in de springvorm en dan een laag creme en dan weer cake en eindigen met creme.
Eerst nog een uurtje in de koelkast zetten en ten slotte versieren met m&m’s ik vind zelf de blauwe erg lekker.
Je kunt ook de dubbele hoeveelheid nemen zodat je een mooie hoge taart krijgt, maar mijn ervaring is dat het zo’n gigantische bom is dat deze nooit op komt. Heel veel succes ermee, laat je het weten als het gelukt is, ben benieuwd.

@Orchi, lekker zo’n avondje met z’n tweeën, geniet ervan

@Wendy, ik heb ook altijd een zwak voor mijn kleine (1,98 m groot) broertje, hij is ruim 3 jaar jonger en heb alles zo bewust meegemaakt van zijn geboorte, eerste stapjes, eerste schooldag, tot het halen van zijn rijbewijs. Ik was zo trots toen hij de eerste keer naar me toe kwam in de auto. Hij heeft veel moeite met leren en heeft nooit echt zijn draai kunnen vinden op school of met een opleiding. Hij is nu super fanatiek aan het kickboxen en hij heeft al heel veel wedstrijden gewonnen. Ik vind het zo knap, dat hij de discipline ervoor heeft om dan weer een paar kilo af te vallen en elke dag te trainen en te hard lopen. Ik las dat er nog iemand was met een zusje met leer problemen, volgens mij komt het toch vaker voor dan mensen denken en het is echt niet makkelijk, vind dat er soms te makkelijk over gedacht wordt.
Kan me voorstellen dat je nu niet als kraamverzorgster werken kan. Als je weer gaat werken, mag je best bij mijn komen als ik weer een kindje krijg, lijkt me gezellig, hihi.

@Danielle, wat een topdag zeg, geweldig, wauw meid je bent ECHT zwanger, geniet ervan.

Iedereen een hele fijne avond.
Dikke kus Loks

Heeeeey meiden,

sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Zou 's avonds na de echo terugkomen, maar dat is niet meer gelukt!!

Zal proberen op iedereen te reageren, maar het is nu wel heeeeeel veel!!

@Floor, gefeliciteerd meis! Je bent gewoon zwanger!! Wat een super nieuws!
ik heb geen dochter maar een zoon! Hij is nu bijna 8 maanden!! Als het klopt ben ik nu bijna 10 weken zwanger en zou ik uitgerekend zijn op 14 december! Hoe oud is jou dochter?

@Jig, wat leuk dat je weer in Nederland komt wonen! Ik vind het altijd zo knap als mensen naar het buitenland vertrekken! Niets voor mij, ik kan niet zonder mijn dorpje hihi.

@jufmaud, ja ik ga altijd laat naar bed! Meestal rond een uur of 12, half 1! Als ik moet werken dan sta ik om kwart voor zeven op en als ik niet hoef te werken rond 8 uur! Vriendlief heeft nog geen werk, dus hij zorgt voor Senna 's ochtends als ik moet werken, luxe!!
Heb je nog gekeken naar de Toppers? Zoals ik vertelde vind ik Jeroen niet leuk, maar had het ze wel gegund om door te gaan. Moet ook zeggen dat sommige liedjes nergens op leken.
Wat een geweldige opmerking van Ruben! Heeft jezus gemaakt! Wat was jou reactie op hem?!

@mama1977, wat fijn dat je er weer bent! Heb je verhalen gemist hoor de laatste tijd! Wat een leuke opmerking van je dochter zeg, hema!

@Loks, zal zo eens even op hyves kijken naar de link! Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden. En wat klinkt dat lekker die taart zeg!! Niet goed voor je gewicht, haha!! En ook dat feestje klinkt erg gezellig, allemaal oranje! Zal er vast komisch uit hebben gezien.

@Zonnetje, wat een geweldige foto zeg van je dochter! Geniet maar lekker van je vakantie in Duitsland!! Hopelijk heb je een beetje lekker weer!

@Wendy, gefeliciteerd met de autotheorie van je zusje! Je zult wel super trots op haar zijn! Heb je toch nog een beetje genoten van het dansen? Meestal als je geen zin hebt, is het juist wel erg leuk! Tenminste dat heb ik altijd. Balen dat je ongi bent geworden! Ik duim voor je meis.

@Yessie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jou en Marcel! En dat de medicijnen aanslaan. Dat zal een opluchting voor je zijn! En gisteren jarig, nog van harte. Je bent flink verwend zo te horen! Hoe was je feestje, heb je ervan genoten?

@berg-driel, ik hoop het niet hoor 5 december! Lijkt me voor die kleine niet echt heel erg leuk haha! Bij Senna ben ik 4 dagen eerder bevallen, dus ik denk dat 5 december niet gaat lukken, gelukkig. Nog maar 13 weken, de tijd gaat echt snel he!

@Chantal, ook al zwanger! Gaat goed hier!! Van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet er maar lekker van!

@Romaty, wat leuk dat je er weer bent en dat je zo genoten hebt van je vakantie!! Kan me voorstellen dat je je schaamt als je kleine zo huilt! Helaas kun je er niets aan doen. Gelukkig ging de terug reis wel helemaal goed! Fijn dat je ook nog goed weer hebt gehad, je zult wel gedacht hebben neeeeeee!! En wat vertel je het toch weer leuk "slettebak"!!

@Danielle, wat een heerlijk nieuws! Nog een zwangere, nummer 3! Het is je zo gegund meid!! Heb je heerlijk lopen genieten vandaag! Kijk maar uit dat je niet teveel straalt, want dan zien ze het dadelijk nog aan je, haha!! Gefeliciteerd!!

Ik heb niet op alles gereageerd, het was zo veel!! Volgende x weer!

Donderdag heb ik aan mijn baas verteld dat ik zwanger was! Hij reageerde heel erg enthousiast en was super blij voor ons!! Daarna kwam het volgende punt, want maandag zou de nieuwe groepsindeling bekend worden gemaakt. Nu blijkt dat ik vanaf volgend jaar naar groep 3/4 moet! Ik vind dit echt heel erg en baal er ontzettend van! Ik vind groep 5/6 gewoon geweldig en heb zelf die bouw helemaal opgezet! Groep 5/6 bestaat namelijk nog maar 3 jaar, daarvoor waren de klassen 1/2, 3/4/5 en 6/7/8. Drie jaar geleden is dat veranderd in 1/2,3/4,5/6 en 7/8. Ik zie er echt tegenop en vind het totaal niet terecht. Helaas wil de directeur niets veranderen, want ze denken dat ik er geschikt voor ben, niet dus!!

's Middags tijdens het lunchen wilde ik het tegen het team vertellen. Ik zeg tegen ze: ik wil even wat vertellen. Zegt een andere collega, je bent toch niet weer zwanger he! En bedankt! Echt leuk om het nog te vertellen. Viel me erg tegen.

Vrijdag heb ik het tegen de kinderen uit de klas verteld! Ze waren erg blij voor mij en vonden het erg leuk! Wel stelde 1 kind gelijk een vraag! Toch niet weer dezelfde invaller als vorig jaar he! Ik vond het wel een super opmerking, maar ja ik vond dat mens ook verschrikkelijk en de kinderen dus ook!

Vandaag even naar mijn schoonouders geweest en boven opgeruimd. Onze klerenkast stond op 1 slaapkamer, maar die moeten we nu gaan gebruiken. Dus hebben mijn vriend en zijn vriend de kast naar onze kamer verhuisd! Ging niet zo goed, want de hele kast viel uit elkaar! Ach, was erg komisch om te zien. Alles is goed gekomen en de kast en het bed zitten weer in elkaar!

Nou meiden, ga nu stoppen! Lang zat erachter gezeten! xxx

Hoi meiden,

deze keert wordt het echt een korte, gezien de tijd.
Ik denk lees even gauw bij voor het slapen gaan en toen viel mijn oog op het berichtje van Daniëlle, dus

@Daniëlle: HEEL ERG SUPER-GEFELICITEERD!!!!
Jeetje meiden, het gaat nu hard hier! Ik hoop dat we gauw een keer kunnen zeggen dat we met z'n allen zwanger zijn!!

@Jansske (kan het toch niet laten hè....) Jammer dat je opziet tegen volgend jaar, ik heb jaren groep 4 gehad en heb nu groep 3. Ik vind het super. Ik hoop dat je je draai kunt vinden en anders dat de directie naar je gaat luisteren  en je ergens plaatsen waar je het wel goed naar je zin hebt. Mocht je tips of hulp willen voor groep 3 en 4, ik sta altijd voor je klaar!!
Nog tot slot: wat een k*topmerking over je zwanger-zijn. Maar je komt niet over die van mij heen denk ik... Toen ik zwanger was van Ruben en dat aan mijn ouders vertelde was de eerste opmerking van mijn moeder: 'goh, ik dacht dat je eerst zou afvallen'..... En daar stond ik dus met mijn mond vol tanden. Ik was het liefst hard jankend weggerend. Ze heeft het later wel teruggenomen en het is inmiddels ook vergeven en vergeten. Hoewel ik het gevoel zo weer kan voelen als ik eraan terugdenk.

Lieve andere meiden, morgen reageer ik weer op iedereen, ga nu ff mijn colaatje opdrinken en dan lekker naar bed.

Veel liefs,
Maud

ps: ik kan het dus toch wel kort

Jeetje Maud, wat een opmerking zeg, das toch ook wat...... Ik zou echt ook woest zijn   geweest!!!!!!

Mijn schoonmoeder had ook een geweldige reactie toen ik zwanger was van mijn   meisje. Al 8 jaar lang zeuren om een kleinkind, elke keer weer. Dus wij dachten die zal in alle staten verkeren en een gat in de lucht springen.....
Mijn   moeder gilde de hele buurt bij elkaar... hihihihihi
Maar nee hoor mijn schoonmoeder zij op een hele boze en negatieve manier, nou zullen we dan moeten we maar eerst eens zien of dat goed gaaat... Ik was echt flabbergasted............ en zo verdrietig.. Groot deel van mijn zwangerschap ook verpest door die mensen... Hoe jammer het ook is ik ben blij dat we ze nu niet zien en dat ze hopelijk deze zwangerschap niet verpesten.

Wil iemand mij even toevoegen bij het lijstje, als het goed is volgens de berekeningen ben ik 19 januari uitgerekend.

Verder alles goed hier dames?
Ik ga morgen met de kleine smurf en mijn mannetje naar de efteling, heb er zo'n zin in. We zijn morgen alweer 13 jaar samen!!!!!

fijne zondag allemaal

liefs,
Chantal

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25