eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

bijna 1

1

24

22Nov

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
2
24
24Nov

Patricialut
bijna 1
2
?
?

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
8 wkn
1
27
?

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
25Nov

Lientje79
bijna 1
1
29
05Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov                    

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama    1977                
4                                          
1                                      
30                                        
27Nov?                

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve                                    
8  mnd                        
1                                      
27                                        
Eind  Nov            

Djurresmamma
15 mnd
1
26
26Nov

Ik ben te moe, het is me wel gelukt, maar niet zo netjes, ik kijk er van t weekend nog ff naar.

Fijn weekend allemaal!

Gezellig al die nieuwe meiden erbij!!

Ik ga ook lekker slapen, ons mannetje is eindelijk stil, pffff!! Vind dat soms echt vermoeiend hoor, maar ja het hoort erbij zullen we maar zeggen.

Slaap lekker allemaal, maar waarschijnlijk liggen jullie al allemaal op 1 oor, haha!!

Gr Jansske

@ Yessie, sorry ik had er een beetje een zooitje van gemaakt

Wij gaan vandaag met Gwenn naar sinterklaas op het werk, ik werk in een verpleeghuis als activiteitenbegeleidster zooo leuk heb er zin in.

Fijn weekend allemaal

@ Marian, een vriendin van mij is ook al ruim een jaar bezig om zwanger te raken maar zij heeft ook PCO, ben jij met medicatie zwanger geraakt van jullie manneke Jurre!!

Liefs

Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie meekletsen.

Romaty, wat fijn dat het is opgelost met je ouders. Dan kon je daarna tenminste echt ontspannen in bad he.

Jansske, ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar het voor je is geweest met je zus. Mijn moeder is ook een jaar ziek geweest toen ze overleed. Ik was toen net 21. Wij waren vroeger met vier kinderen en de jongste was toen pas 7 jaar. De jongste twee (7 en 9 jaar ) zijn toen bij mij gebleven. Nu zijn ze 17 en 19 dus over de jongste heb ik nog steeds de voogdij. Wij wonen trouwens niet ver bij elkaar uit de buurt. Ik las dat je vandaag inkopen ging doen in Nijmegen?

Ik ben gisteravond samen met mijn man naar het Sanadome (Thermenbad) geweest. Heerlijk! Lekker drie uur in het water gelegen. Daarna was het ook nog heel gezellig in bed...
Mijn dochter was niet thuis. Ze was voor het eerst uit logeren! Ik weet het, ze is al vier maar ze heeft nog nooit ergens alleen geslapen. Ik vond het wel spannend hoor. Ze was bij mijn zus en die woont op 1 km afstand dus als het niet goed ging zou ze zo weer thuis zijn. Maar het is allemaal goed gegaan. Ze zei dat als papa en mama weer naar 'zwemles' gaan dat ze dan weer daar wil logeren!

Ik vind het ook zo fijn om hier mee te schrijven. Je kunt hier lekker je ei kwijt en we zijn allemaal bezig met een volgend kindje. In de 'gewone buitenwereld' kun je ook wel zeggen dat je bezig bent voor een volgend kindje maar dan houdt het meestal op. Hier kun je er lekker iedere keer weer over praten.

Groetjes.

Goedemorgen meiden,

Hehe, wat een dag alweer zeg!! Ben voor mijn tante op haar honden (zijn er 10) en haar paarden (zijn er 5) aan het passen. We wonen samen op een landgoed, wel ieder een eigen huis hoor,  dus  als zij weggaan dan zorg ik voor die beestenboel, maar dat is wel aanpoten met zo'n kleintje erbij!!
Maar goed, het kantoor van mijn bedrijf is hier ook gevestigd, en als ik aan het werk ga, dan gooi ik de kleine bij mijn tante naar binnen, erg handig!!!! Wat een luxe he!!

@Deleve, welkom hier!! Veel plezier met je kleintje bij de sint vandaag!! Kan eigenlijk niet wachten tot ons ventje ook groot genoeg is daarvoor, zo leuk!!

@ Jansske, best zwaar he zo'n kleintje!! Moet je er 's nachts ook nog uit voor een voeding?
Wat een heftig verhaal zeg van je zus!! Kan me voorstellen dat je dan toch wat anders tegen dingen aankijkt!!

@mamm1977, jij ook al zo'n heftig verhaal, jemig!! Best lastig denk ik, maar wel knap dat je al die tijd voor je broertjes/zusjes hebt gezorgd!! Petje af hoor!!
Ik woon ongeveer een half uurtje van Nijmegen vandaag, was van plan om binnenkort ook weer eens naar het Sanadome te gaan!!

Nou meiden ga gauw de kleine uit bed halen.
Mijn vriend is nu even boodschappen doen, kwam vanmorgen pas thuis van zijn werk, pff!! En vanavond is hij weer weg, we moeten naar een verjaardag, maar ik kan hier nu even niet weg, dus hij gaat alleen, ongezellig hoor!!
Maar goed, mijn schoonvader belde net, die komt vanavond ff langs, moet hem ff helpen met de verkoop van hun huis (ik ben afgestudeerd makelaar) dus dan heb ik toch wat gezelschap!!

x romaty

Hallo,

@ mama1977, ik woon 10 km van Nijmegen centrum af en ik werk in Nijmegen, maar dan in de wijk Lindenholt.
Wat een verhaal zeg, wat lief van je dat je de zorg van je broertje en zusje op je hebt genomen. Zeker geen makkelijke periode voor je geweest, maar ja dat blijft he op sommige dagen.

@ Romaty, neeeee gelukkig hoef ik er 's avonds niet meer uit. Hij slaapt heerlijk door, maar gister had hij zijn dag niet denk ik. Nu slaapt hij nog, maar meestal als ik dat schrijf wordt hij snel erna wakker, hihi.
Ook al in de buurt van Nijmegen...!!

Ik zou eigenlijk naar Nijmegen gaan, maar manlief moest ineens weer werken. Dus met mijn moeder afgesproken dat ik maandag maar ga.
Heb net al lekker alle was gestreken, vind ik z'on rotwerk.

Fijne dag allemaal!! Was het bij jullie ook zo WIT  vanmorgen?

Terug
Bovenaan