Goedemorgen meiden,
Hehe, wat een dag alweer zeg!! Ben voor mijn tante op haar honden (zijn er 10) en haar paarden (zijn er 5) aan het passen. We wonen samen op een landgoed, wel ieder een eigen huis hoor, dus als zij weggaan dan zorg ik voor die beestenboel, maar dat is wel aanpoten met zo'n kleintje erbij!!
Maar goed, het kantoor van mijn bedrijf is hier ook gevestigd, en als ik aan het werk ga, dan gooi ik de kleine bij mijn tante naar binnen, erg handig!!!! Wat een luxe he!!
@Deleve, welkom hier!! Veel plezier met je kleintje bij de sint vandaag!! Kan eigenlijk niet wachten tot ons ventje ook groot genoeg is daarvoor, zo leuk!!
@ Jansske, best zwaar he zo'n kleintje!! Moet je er 's nachts ook nog uit voor een voeding?
Wat een heftig verhaal zeg van je zus!! Kan me voorstellen dat je dan toch wat anders tegen dingen aankijkt!!
@mamm1977, jij ook al zo'n heftig verhaal, jemig!! Best lastig denk ik, maar wel knap dat je al die tijd voor je broertjes/zusjes hebt gezorgd!! Petje af hoor!!
Ik woon ongeveer een half uurtje van Nijmegen vandaag, was van plan om binnenkort ook weer eens naar het Sanadome te gaan!!
Nou meiden ga gauw de kleine uit bed halen.
Mijn vriend is nu even boodschappen doen, kwam vanmorgen pas thuis van zijn werk, pff!! En vanavond is hij weer weg, we moeten naar een verjaardag, maar ik kan hier nu even niet weg, dus hij gaat alleen, ongezellig hoor!!
Maar goed, mijn schoonvader belde net, die komt vanavond ff langs, moet hem ff helpen met de verkoop van hun huis (ik ben afgestudeerd makelaar) dus dan heb ik toch wat gezelschap!!
x romaty