eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ Delevee. Ja, het was heerlijk in het Sanadome. De laatste keer dat we in het Sanadome waren geweest was onze dochter nog niet eens geboren. Dus het werd wel weer eens tijd om daar heen te gaan he. Ook lekker dat mijn man en ik weer eens echt samen waren. Onze dochter was uit logeren.
Jeetje, flauwgevallen daar! Dat lijkt me erg schrikken zeg!
Groetjes,

@ Romaty. Wat kunnen kinderen daar last van hebben he. Doorkomende tandjes. Ik gaf destijds chamodent aan mijn dochter. Dat hielp heel goed.

Ik ben ook heel benieuwd naar Danielle. Hopelijk niet ongi geworden gisteren. En Yessie, ook ik zal voor je duimen morgen!

Heey meiden!

We hebben een super gezellig weekend gehad in Brabant. Melanie had de vorige keer dat we bleven slapen heel erg liggen spoken 's nachts. Steeds wakker worden enzo, alsof ze in paniek was...Maar dit weekend helemaal niet. Ze heeft geslapen van half 8 tot half 9. Heerlijk! En ze heeft gisteren voor het eerst sneeuw gezien. Ze wist niet waar ze kijken moest! zo schattig om te zien!
Mijn vader en zusje beweren ook bij hoog en laag dat ze gistermorgen ' opa' gezegd heeft. wel twee keer... Ik heb het niet gehooord, maar ik zou het wel grappig vinden. Ze is 8 maanden en zegt dan al mama, Bah , die en nu dus ook opa. Zo gaat het baby er wel heel snel af.

Ook zij kreeg trouwens ineens een hoop tanden. De eerste 2 kwamen begin augustus al. Toen een hele tijd niks en eind oktober kreeg ze er ineens 3 achter  elkaar in 2 weken ook. De 2 tandjes boven en nog 1 onder. Deze week zie ik er boven 3 doorkomen en onder nog 1. Gaat ineens heel snel!

Ik ben trouwens ook nog steeds  niet ongi geworden. Dus het is even afwachten wanneer het nu gaat komen. Toen ik  2 jaar geleden stopte met de pil had ik in het begin een keurige cyclus, maar 2 maanden voor ik zwanger  raakte was mijn lijf een beetje  in de war.  Na steeds rond de 30   dagen te hebben gezeten, had ik er nu ineens een van 50 dagen... De  maand erna was ik wel zwanger.  

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte! En jullie mij natuurlijk!

Groetjes Danielle  

He meiden,

Was even benieuwd hoe het met de meiden was die vandaag ongi moesten worden!!
Al ongi, of is er nog niets?

En misschien al een testje gedaan?

ik duim voor jullie, succes!!

x romaty

Hallo allemaal,

Ik ben Linda, 28 jaar oud en moeder van een zoontje van bijna anderhalf. Mijn man en ik zijn pas begonnen voor een tweede. Mijn zoontje was er onverwacht in 1 keer, maar dat gaat deze keer helaas niet lukken. Mijn man wilde eigenlijk pas aan een 2de beginnen als de eerste naar school ging, maar ik vind het juist leuk als ze straks wat aan elkaar hebben. Gelukkig heb ik deze discussie gewonnen
We zitten nu in ronde 2 en het is erg spannend! Ik hoor van veel vrouwen om me heen dat zij hun eisprong voelen, maar ik voel helemaal niks. Voelen jullie dit wel en wat voelen jullie dan precies? Wel makkelijk als je wat voelt aangezien dit je kans vergroot.
Ik hoor graag van jullie

Groetjes Linda

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2008 14:14:58'));

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

bijna 1

1

24

22Nov

Vlindertje2008
2