Heey meiden!
We hebben een super gezellig weekend gehad in Brabant. Melanie had de vorige keer dat we bleven slapen heel erg liggen spoken 's nachts. Steeds wakker worden enzo, alsof ze in paniek was...Maar dit weekend helemaal niet. Ze heeft geslapen van half 8 tot half 9. Heerlijk! En ze heeft gisteren voor het eerst sneeuw gezien. Ze wist niet waar ze kijken moest! zo schattig om te zien!
Mijn vader en zusje beweren ook bij hoog en laag dat ze gistermorgen ' opa' gezegd heeft. wel twee keer... Ik heb het niet gehooord, maar ik zou het wel grappig vinden. Ze is 8 maanden en zegt dan al mama, Bah , die en nu dus ook opa. Zo gaat het baby er wel heel snel af.
Ook zij kreeg trouwens ineens een hoop tanden. De eerste 2 kwamen begin augustus al. Toen een hele tijd niks en eind oktober kreeg ze er ineens 3 achter elkaar in 2 weken ook. De 2 tandjes boven en nog 1 onder. Deze week zie ik er boven 3 doorkomen en onder nog 1. Gaat ineens heel snel!
Ik ben trouwens ook nog steeds niet ongi geworden. Dus het is even afwachten wanneer het nu gaat komen. Toen ik 2 jaar geleden stopte met de pil had ik in het begin een keurige cyclus, maar 2 maanden voor ik zwanger raakte was mijn lijf een beetje in de war. Na steeds rond de 30 dagen te hebben gezeten, had ik er nu ineens een van 50 dagen... De maand erna was ik wel zwanger.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte! En jullie mij natuurlijk!
Groetjes Danielle