eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi Janneke,

Vervelend hè die prikjes, is altijd zo zielig om te zien.
Roy moet 1 dec. voor zijn 11 maanden prikjes...
Je hebt dus een gezellige knutselweek voor de boeg, haha.
Ben je een beetje creatief?

Jij zit toch nog in je verlof?
Ik ben vandaag niet vrij hoor, ben heeeeel druk aan het werk ( ahum )

Gr. Cora

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Desiree 27 jaar en afgelopen april bevallen van een prachtige dochter GWENN!
Wij gaan nu ook voor een tweede kindje!
We hebben er zin in!

@ Jansske. Wat erg dat je zus is overleden. Is ze overleden toen jullie nog kinderen waren of als volwassene? Ik vind het helemaal niet raar hoor dat je daarom eigenlijk 3 kinderen wil. Je gaat meestal uit van je eigen ervaringen en dit is jou ervaring. Ik kan me goed voorstellen dat je stiekum in je achterhoofd denkt van: 'Je weet maar nooit'. Ook al weet je dat ieder leven anders is. Bij mij speelt dat ook wel mee hoor. Ik bedoel dat ik in ieder geval meer dan 1 kind wil. (Als het lukt natuurlijk) Ik heb zo'n gevoel van als mijn man en ik  later oud en dement zijn is mijn kind in ieder geval niet alleen maar heeft ze nog een broer of zus om steun bij te vinden. Bij mij is namelijk mijn moeder veel te vroeg overleden. (47 jaar) En ik ben blij dat ik nog twwe zusjes en een broertje heb.
Groetjes,

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 15:22:53'));

Romaty, succes vanavond met je ouders!

Thanx!! Heb ik wel nodig denk ik!! Loop heel de dag al met zo'n knoop in buik rond!! Bah, heb er een slecht gevoel over! Maar goed, ben wel blij dat ik weet dat het vanavond uitgesproken is!!
Heb me al voorgenomen om als zij weg zijn (vriendlief komt vanacht pas terug van werken, want alles loopt uit ivm storm) om lekker ontspannen in bad te gaan liggen!!
Ff bijkomen, en dan ga ik lekker van het weekend genieten!!

x ik laat nog wel van me horen vanavond!!
Ben trouwens zo blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, ben eigenlijk helemaal niet zo'n prater, maar hier ben ik goed in, hihi

He meiden,

@Cora, NEEEE ben dus helemaal niet creatief. Ik heb inderdaad nog verlof, moet 5 januari weer beginnen, na de kerstvakantie! Ben leerkracht groep 5/6, dus eigenlijk zou ik wel creatief moeten zijn  

@ Deleve, gezellig dat je mee komt kletsen, altijd welkom!!

@mama1977, mijn zus is overleden toen ze 17 was, ik was toen 16. Ze is twee jaar ziek geweest. Een hele moeilijk periode voor ons allemaal. Maar ja, dat zul jij ook hebben gehad nu ik lees dat je moeder veels te jong is overleden.

@ romaty, succes! Hopelijk is het een goed gesprek en komen jullie er een beetje uit.

@ Daniellexx, was het een leuke film haha!! Aanrader???

Hoest met de rest van de meiden!! Geniet van jullie weekend,

liefs

Terug
Bovenaan